Author |
Swedish Forum |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-04-13 21:07, rob wrote:
Hej! Försökte just ladda min t68 med en t200 laddare, men det funkar inte. Batteriet laddar i ca 5 sek efter det att jag satt i laddaren. Trodde att det va så kallade "intelligenta" laddare nuförtiden. Kanske ingen fråga, men e det nån som kan upplysa mig om hur det ligger till. /Rob
This message was posted from a T68i
|
|
ett mysterium använder två olika laddspänningar på sina laddare, använder man en laddare med lägre laddspänning än den laddare man fick med i kartongen kan fenomenet uppstå att den börjar ladda men slutar efter en stund, men vanligtvis går det alldeles utmärkt att ladda bara att det tar längre tid. Kan ha att göra med åldern på batteriet tex ellet nåt, vet faktiskt inte säkert. |
|
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
är det någon som vet ett exakt datum för t610? |
jakopa Joined: Mar 08, 2003 Posts: 0 From: PM |
Äre nån som har en kamera till sin t68i? är det värt att köpa en? det är ju rätt coolt... |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
[img]http://medlem.spray.se/leksandfan/hpbimg/n%20vs%20n.bmp[img]
|
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
jag har en MCA-25 och jag tycker att den fungerar bra, korten blir super bra om man tar kort utomhus |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Rob
Jepp, men du kanske har haft tur att ta kort precis på rätt sätt. Ljuset får inte komma hur som helst. Vete fankens ibland hur man tar kort med den.
@Alla
NU KAN MAN SKICKA MMS TILL COMVIQ OCKSÅ!!!!!!! Ifrån TELIA alltså!!
The Truth is out there!!! |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@dragontrumpetare
Är det sant?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Quote:
|
On 2003-04-15 15:41, GEORGIA REBEL wrote:
@dragontrumpetare
Är det sant?
|
|
MMS mellan Telia å Comviq? jo.... http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6514&sid=1
|
jorgeli Joined: Jan 17, 2003 Posts: 2 PM |
Någon som har en kamera till t68i att sälja till vettigt pris??
jorgeli3@hotmail.com |
Zwanzig Joined: Feb 19, 2003 Posts: 28 PM |
Vaf är inställningarna för Comviq MMS? Det går inge vidare att skica och de verkar inte ha dem upplagda så man kan köra manuellt... |
darkman Joined: Dec 29, 2002 Posts: 138 From: Sweden PM |
Konstigt. Asså till Vodafone värkar det funka ialla fall:D!!!! Men har tyvär inte fått användning för det än:(!!!!
--P1i-- |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@georgia rebel
Jajamensan!!!!! Fast för mig funkar det fröstås inte...
The Truth is out there!!! |
@Zwanzig
http://www.comviq.se/wap ... klicka sen på Telefoninställningar och sen Manuella WAP inställningar längst ner till höger på sidan. |
darkman Joined: Dec 29, 2002 Posts: 138 From: Sweden PM |
Jag älskar SonyEricsson telefonerna är det nån annans hjärta som riktigt brinner för SonyEricsson????
--P1i-- |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Konstigt nu gick det att skicka till Vodafone också från mitt Telia.Det gick inte innan av någon skum anledning.Men sedan Comiq kom med så funkar det.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|