Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > NorgesMagasinet - Norsk Forum

Previous  123 ... 176177178 ... 350351352  Next
Author NorgesMagasinet - Norsk Forum
Alasken
T610
From: Stavanger, Norway
PM
Posted: 2003-05-19 10:55
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Quote:

On 2003-05-19 00:15, BeeWee wrote:
@Alasken
Hva går tjenesten din ut på forresten?

Er militærpoliti Du har kanskje noen minner fra Madla om en gjeng med røde bereter som gikk rundt å trodde de var harde Er faktisk ganske givende, tror MP på madla er en av de bedre tjenestene du kan ha...
BeeWee
P910
From: Kristiansand, Norway
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 11:10
mp, sikkert greit det. Har ikke hatt noe med de å gjøre, og er glad for det.
Vi tok ut sengebåndet til en på troppen min, han skulle annmelde dette det her da, men mp synes det var for dumt. De lo egentlig bare av han. hehe
Sir-SonyEricsson-man
Xperia Arc Silver
From: Norway
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 12:10
hehe
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro
Alasken
T610
PM
Posted: 2003-05-19 12:27
Hehe, vi og har tatt ut sengebånden mange ganger..første gangen tok vi bilde av det og, ble helt perfekt.....en gang når en på rommet var på "byen" (andselv) og vi fant ut at han var møkings full tok vi av madrassen og dyna hans og la ut liggeunderlaget og soveposen Det endte opp med at han la seg i senga til en som var på perm, og spydde ut den....har mange rå minner fra militæret...tror alle har godt av ett år inne, egentlig

Nå har jeg fått regning i posten fra ClickOnTime....sum å betale: 3386,- På ordren på internett står det 2510, 50 + frakt.....problemet er at det ikke står om 3386,- er SEK eller NOK...er det SEK tror jeg faktisk det stemmer....skal ta en tlf til dem...helvete for ett stress å skaffe t610!
vilde
T68 gold
PM
Posted: 2003-05-19 12:34
Tviler på at svenskene gjør om til norske kroner før de sender deg regninga. De tenker sikkert vi sender en vanlig regning med svensk pris, og så håper vi at han er så dum at han betaler i norsk valuta
Bjerkebanen
T65 blue
From: El culo del mundo! OSLO NORUEG
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 12:41
Hvordan ha slippe millitæret atityde på sesjonen:
Først så ødlegger du urin glasset ditt og så går forran en lang kø! Og så sier du med en litt sytende stemme: Duu jeg herrpa det derre tisse glasset i døra på do. (Han svarer: Ja ikke gi den til meg! Kast den der!!)
På IQ testen etter på svarer du på det første arket før du legger hode på pulten og sover!! Så vekker dem deg etter en stund og da er iq testen ferdig!
Og så er det prat med en army dude. Han blar i et skjema du har fylt ut tidligere. Han sier: På spørsmålet om du kan fulføre verneplikten har du ikke krysset av. Jeg svarer: Jammen jeg har skrevet ved siden av! Jeg skrev Jeg vet ikke. Han svarer: Ja eller nei? Jeg svarer: Jeg vet ikke sa jeg(hele tiden med litt sånn klynkende stemme) Han sier det her er ikke noe tull ja eller nei?! Jeg svarer: Ja ta nei da! Han spørr hvorfor kan du ikke fulførre verneplikten? Jeg svarer: Men halooo det ser jo døds slitsomt ut. Og så blir jeg alltid så sliten når jeg løper rundt. Og etter det intervjue så skulle jeg til lege sjekk! Og det vear en laaang kø for og komme inn til legen! Så jeg la meg ned på en benk og begynte og sove Så komm det noen og pirka meg på skulderen og sa er du .......? Ja det er jeg! Det er din tur. Inne på lege kontoret var det en sur gammel gubbe! Det første han sa var: Du er blank i øyna er du på stoffer? Nei sa jeg. Jeg har aldrig prøvd narkotika i hele mitt liv. Så ba han meg om og kle av meg på overkroppen. Ok sa jeg og gjorde det. Og så lytta han på hjertet mitt. Da sa jeg åååå det er kaldt! Og så spurte han: Har du noe imot militæret? Nei sa jeg men det ser så jævla slitsomt ut. Og så rota han i noen papirer før han stempla et stempel i en rød bok. Der sto det udugelig Og så skulle jeg inn og prate med en sjef militær type! Han var meget hygelig. Han beklagde at ikke alle kunne komme inn i militæret. Og så ønska han meg lykke ti videre i livet. Og så tokk jeg bussen hjem. Og prisa meg lykelig over og ha sluppi militæret
Sir-SonyEricsson-man
Xperia Arc Silver
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 12:46
heldig du.. men om den løsningen fikk jeg vite etter at jeg hadde vært der... og da var det litt sent...
Bjerkebanen
T65 blue
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 12:56
Jeg synes det var litt drøyt og stemple en person som udugelig!

Life is all about Colombia!!
COLOMBIA
Sir-SonyEricsson-man
Xperia Arc Silver
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 13:19
åååå... vil ikke-.-
Zand
K750
PM
Posted: 2003-05-19 14:44
Da vet jeg hva jeg skal gjøre når det er min tur om et år eller noe sånt.

Var og kjøpte HBH-60 i stad jeg. Så nå er jeg utstyrt med T610 og HBH-60. Det er flotte saker! [addsig]
Swag
Xperia Play Black
From: Oslo, Norway
PM
Posted: 2003-05-19 15:19
Bedre å være udugelig enn å komme i militæret.

'siviltjeneste'98-99
Alasken
T610
PM
Posted: 2003-05-19 16:16
Haha, morsom post, Bjerkebanen.....

Fikk akkurat tak i ClickOnTime....de anbefalte meg å ikke betale regningen ettersom ALLE T610 BLE SENT TILBAKE TIL SE. Faen asså, hvorfor skal alt være så vanskelig??? De sa det var så mye problemer med de at måtte sende dem inn igjen.....jeg gir vel faen i litt skurrelyder, herregud....de skulle få ny leveringsdato om en uke...uaktuelt å handle fra dem da.....

SE-man: Hvor mye kommer dere til å ta for t610 i shoppen deres da?
Alasken
T610
PM
Posted: 2003-05-19 17:02
Quote:

On 2003-05-19 12:56, Bjerkebanen wrote:
Jeg synes det var litt drøyt og stemple en person som udugelig!

Det var nok ikke udugelig de stemplet deg som, men tjenesteUDYKTIG Liten forskjell der...
Bjerkebanen
T65 blue
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 17:06
jeg vet det er det dem mener. Men det står altså Udugelig i den røde boka.
UDUGELIG

Life is all about Colombia!!
COLOMBIA
Sir-SonyEricsson-man
Xperia Arc Silver
PM, WWW
Posted: 2003-05-19 17:47
vet ikke prisen enda.. den for jeg når jeg for telefonen.. skal diskutere det på møte på torsdag..

swag: hvor lenge måtte du være i siviltjeneste?? har du peiling på om det går an og dimme den også??
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 176177178 ... 350351352  Next
Goto page:
Unlock this Topic Move this Topic Delete this Topic