Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Alasken Joined: Sep 19, 2002 Posts: 143 From: Stavanger, Norway PM |
Quote:
|
On 2003-05-19 00:00, Sonyericsson-man wrote:
vil ikke sivil... ongen som sa at jeg kunne dimme på militæret før jeg hadde søkt om og komme i sivil.. og da var det for sent
|
|
Hmm..fatta ikke så mye av det du sa her... |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
hehe..
det jeg ville frem til var at jeg gikk på sesjon... og etter det sa de at jeg måtte i militæret..
Der etter søkte jeg om siviltjenste for jeg ville ikke i militæret. Men det ingen sa var at jeg kunne gått i militæret i ca 2 dager for så og bli dimmet for godt...
Men neida dumme meg fikk ikke vite det etter at jeg hadde søkt om og komme i siviltjensten...
håper du kjønnte det no...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Mente 2.juli, hadde vært greit det, har bursdag 3. juli. Bare cruse rundt på quarten da hadde vært tingen!!! Hvis ikke så har e nattevakt på bursdagen min...d e føkt!
|
@SE-man
Fatta nå ja...kjipt det...du kan jo prøve å ringe vernepliktsverket og si at du heller vil ha militærtjeneste...så kan du møte opp og bare gi faen og si du har migrene etc....vet ikke på hvilket grunnlag du fikk sivil tjenste, men du kan jo prøve noe sånt...når skal du begynne siviltjenesten da?
@bewee
Hadde nok ikke vært feil med tidlig dim nei, men jeg har så slapp tjeneste igjen uansett....har vel 1 uke der jeg faktisk trenger å gjøre noe..ellers er det bare sovende nattevakt og turnusfri  |
|
går nok ikke det nei.. for har man først søkt over til siviltjeneste.. må man gå der... og du kan ikke tilbake til militæret før du er ferdig med siviltjenste... sånn sier loven...
|
Har slapp tjeneste jeg også, eneste at jeg ikke kan sove på nattevakt...men har ikke så mye å gjøre på nei...
|
|
hater militær og siviltjenset.. hadde jeg bare blitt boende i Tyskland så hadde det vært fritt der om du ville eller ikke... argh...
|
@Alasken
Hva går tjenesten din ut på forresten?
|
Kjipt at du tabbet deg ut med siv tjeneste da...kjenner en del folk som har det..tror du kan få litt mer meningsfulle oppgaver enn det mange får i militzen, men det hjelper jo ikke når du til vanlig er daglig leder og tjener $$$... |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Faen heller altså!! Skal kjøpe et mophun spill til 30 kr. Det står at du må ha en mophun terminal, dvs T300, T310 eller T610, for at spillet skal virke. Så bestiller jeg og laster ned og får opp Terminal not supported!
Føkk!! Skal sende en mail til mophungames nå med en gang!
[addsig] |
|
dakkar zand... ja på de 14 mnd sivi tapper jeg ca 380000 kr.. og det er for teit.. men tror jeg kan få utsettelse på sivi vis jeg for sjeffen min til og skrive et sånt brev om at han trenger meg...
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Har sendt dem en lettere irritert mail nå... Får se hva de svarer!
[addsig] |
Magpakailan-MAN Joined: Mar 28, 2003 Posts: 37 PM |
@thunder @clark, taga tayuman ako, im just 50 steps away frm SLRC kaso dinedemolish na kc gagawing SM! Yehey may sm n kmi!
This message was posted from a T68i |
|
At du har en god jobb er ikke grunn god nok til å slippe tjeneste, var noen stykker i min tropp som hadde en grei jobb, to stk. som var selvstendige næringsdrivende osv...
|
|
f***...
|