Author |
Swedish Forum |
burmistrz Joined: Dec 26, 2002 Posts: 233 From: Sweden Sthlm PM |
BTW CYTECH får man fråga vad heter Du egentligen. Kan bli skönt att veta "KUNGENS" namn. mvh peter |
|
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei,
Jeg lurte på om det var noen av dere som kunnne fortelle meg om hvor i sverige jeg kan få kjøpt MS duo 128 md ( helst svinesund/strømstad område).
Hvor mye er den den koster i sverige?
takk.
MD |
Supreme Joined: Oct 10, 2002 Posts: 144 PM |
Orden ekar i min skalle, Martin Urban Cesar Kalle !!! MUCK !!!
This message was posted from a T300 |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@Supreme
Skönt va?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-04-09 00:36, mange69 wrote:
F-n va less jag är på min T68i. Jag lämnade in den för att den "mutade" när jag svarade på inkomman de samtal och för att telefonen hängde sig när jag skulle använda röstuppringningen. Nu har jag fått en SWAP-enhet (utbytt tfn) och den har samma fel på röstuppringningen.
Är det ngn fler som haft det problemet med röstuppringningen? Har testat total återställning och då försvann felet... för någon dag. Sen var det tillbaka.
|
|
ta bort en eller två röstmärken för kontakterna så funkar röstuppringningen igen. Har du för många röstuppringningar lagrade hänger sig telefonen när du ska använda röstuppringning. |
Quote:
|
On 2003-04-09 00:45, burmistrz wrote:
BTW CYTECH får man fråga vad heter Du egentligen. Kan bli skönt att veta "KUNGENS" namn. mvh peter
|
|
neee... sånt ska vi inte prata om kanske kan avslöja det om nån vecka då jag troligen inte jobbar kvar där jag är nu  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@Cytech
Ev. byta kneg eller?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Quote:
|
On 2003-04-09 09:24, GEORGIA REBEL wrote:
@Cytech
Ev. byta kneg eller?
|
|
inte ev... ska göra det... frågan är bara när
|
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
cytech
såg precis på din sida att det kommit ny sw till t66an, det skulle ju inte komma några nya till den?
vet du några skillnader?
jag har inte behövt nollställa tidigare när jag uppdaterat, som i t65an, behövs det med den nya? |
Quote:
|
On 2003-04-09 10:26, phonepro wrote:
cytech
såg precis på din sida att det kommit ny sw till t66an, det skulle ju inte komma några nya till den?
vet du några skillnader?
jag har inte behövt nollställa tidigare när jag uppdaterat, som i t65an, behövs det med den nya?
|
|
trodde faktiskt inte det... gått över ett år sen det släpptes någon officiellt (men det har funnits några inofficiella versioner ute). Inget tvång att nollställa den efter uppgradering, men det är alltid bäst att göra det.
detta är vad skriver om mjukvaran:
- Lunar calendar
- Update of network names
- Games fixes
- Problems with incoming calls for Hong Kong and China have been fixed
- General bug fixes |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
ok, vet du om dom ändrade IQ till COMVIQ?
i vilka modeller/sws är det COMVIQ istället för IQ nuförtiden? känner bara till att R600 hade det i en mjukvara |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
@Cytech
Tack för tipset. Testade ta bort 3 röstetiketter och då funkade det.
Är detta en känd bugg i mjukvaran? I min gamla T68i hade jag r6a och i den nya är det r7a... med samma fel...
Tycker bara att en telefon med röstuppringningsfunktion ska klara av det också. Jag har nu 20/36 röstetiketter sparade på personer. Jag borde ju kunna ha 36 utan problem.
När jag avaktiverer röstuppringningen så kan jag fortfarande använda röstkommandona för profiler och inspelning och då hänger sig inte telefonen. Det händer bara när jag ska ringa med rösten.
[ This Message was edited by: mange69 on 2003-04-09 10:23 ] |
Froddan Joined: Jan 18, 2002 Posts: > 500 PM |
@ MobileDude
Såvitt jag vet så finns dom inte ute i handeln, har inte sett några i Sthlm och ej heller på nätshoppar i Sverige... |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Supreme
Det är bara att säga... Grattis, för din M.U.C.K som närmar sig.
The Truth is out there!!! |
Leks Joined: Jan 12, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
T610 under 4000 nu!
http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/148530/prices
Den kostar bara 3912 kr hos Click on Time.
|
|