| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
niemand die kan controleren of je goed telt  |
|
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
jawel want je hebt bepaalde formules ervoor en nog het 1 en ander stat's ofzo bla bla bla. maargoed project was al vorigjaar gedaan. Heeft 3 bacardi flessen uiteindelijk gekost maar we hadden voldoende
|
|
haha beter! Valt me mee dat ik nooit zulke onzin heb moeten doen voor school. We moesten wel aan het begin van het jaar straatinterviews houden alleen mijn groepje hoefde dat niet. Uiteindelijk was een leraar alles kwijtgeraakt dus kreeg iedereen (ook de meerderheid die niks ingeleverd had) een goed cijfer. Dus toen hoefde ik die onzin ook meteen niet meer te doen  |
|
je kent het hele project niet, hoe weet je nu of het onzin project was of neit ?
|
|
het zal vast geen onzin zijn, maar bij mij op school doen ze zulk soort dingen als bezigheidstherapie en vanwege al die bezuinigingen in het onderwijs krijg je steeds vaker zulk soort opdrachten want dan heb je geen leraar nodig |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Volgens mij regende het vorig jaar MEEUW,toen jij auto's stond te tellen,die drank was dus hard nodig..(ik werkte toen bij beatrix ziekenhuis,zag ze de hele staan-liggen)...zo,vandaag is vodafone in nederland gestart met UMTS voor consumenten,dus vanaf nu kunnen we videotelefoneren en...nog veel meer..
This message was posted from a T68i |
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Kan er iemand van jullie op de site van ? Ik niet.
Laat maar, via een hele omweg ben ik er gekomen. btw, hebben jullie al gezien dat de k700 niet meer als ' binnenkort verkrijgbaar' staat? Heeft iemand het als te koop gezien?
[ This Message was edited by: htbpilot on 2004-06-16 16:01 ] |
|
Ja dat binnenkort hebben ze natuurlijk weggehaald omdat die niet binnenkort verkrijgbaar is maar voorlopig niet. Anyway ik had met mijn project uitstekend weer.
Ik ga ff toetsje maken.
|
B@RTje Joined: Jan 27, 2002 Posts: 143 From: holland PM |
Leuk joh dat internetten.. ben er 5 min op geweest en dik 40 euro armer geworden van 3 mb! beetje overdreven... |
BobaFett Joined: Jan 06, 2004 Posts: > 500 From: Kamino (wish it would be Lund) PM, WWW
|
Oh, wat zyn die Holland stil ! ? ! ? ! Everybody sitting and watching tv?
This message was posted from a T630 |
LOL !!!!!! 3-2 HAHAHAHAHAHA (tis idd lekker stil nu....)
This message was posted from a WAP device |
BobaFett Joined: Jan 06, 2004 Posts: > 500 From: Kamino (wish it would be Lund) PM, WWW
|
Ik leven met jullie mee :-(
This message was posted from a T630 |
tnx mate!! (jou Nederlands wordt trouwens beter!) oh well, i can live with it (losing the football match...)
This message was posted from a WAP device |
2manydjs Joined: Jul 01, 2003 Posts: 138 From: Amsterdam PM |
zwaar k#t |
|
Nou dikke lol hoor. goh goh!
Wie is die gozer die nederlands probeerd btw? en waarom? kan hij voetballen? Nederlands elftal iets voor je ?
grz
MEEUW |
|
|