Author |
Swedish Forum |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-04-08 11:34, Supreme wrote:
Nice, men hur blir det med Comviq?
This message was posted from a T300
|
|
är säkert på g det också... stod bara Vodafone i det sms jag fick nyss.. |
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@Cytech
Nu rör det på sig.Operatörena vill tjäna kosing.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Georgia rebel
Du e rolig du... Det är väl bara Vodafone som tjänar på det just nu* asg*
Men nu tror jag det handlar om någon dag. Tänk om man var en Vodafone kund... vad man skulle vara lycklig, kunna skicka MMS till alla operatörer...
The Truth is out there!!! |
3301 Joined: Aug 01, 2002 Posts: 124 From: sweden PM |
antagligen..
tur att man har comviq så att de fortfarande är gratis
värdelöst att dom inte löst det innan bara..
// 3301 |
McFlurry Joined: Apr 07, 2003 Posts: 0 PM, WWW
|
MMS-problemet löst!
För er som följt dramatiken kring problemen med mina MMS kan jag nu meddela att det hela är löst. Efter fyra samtal till Telias kundtjänst fick jag reda på att man ska stänga av telefonen, vilket jag gjort, och sedan ta ur batteriet, vilket jag inte gjort tidigare, för att få den nya inställningen att fungera.
Nu kan jag skicka och ta emot MMS, har dessvärre ingen att skicka till men det är ju ett helt annat problem.  |
LRI Joined: Jan 02, 2003 Posts: 65 From: Stockholm, Sweden PM |
En liten fråga, När jag gick till ett service center idag för att försöka få den uppgraderad så sa service killen att det skulle kosta 295kr om jag inte hade något fel på telefonen. Är det så eller? Trodde det var alltid gratis. Och vad räknas till fel? har ap gammalt firmware. |
Zkronk Joined: Feb 18, 2003 Posts: 95 From: Sweden PM |
Vad jag vet så ska det vara gratis att uppgradera mjukvaran. Du kan ju pröva att leta upp en annan Service Point och se om de gör det gratis...
This message was posted from a T300 |
sohil Joined: Mar 31, 2003 Posts: 12 From: Sweden PM |
Hur höjer man larm signalen?
Jag brukar programmera min kalender så att den ringer förre t.ex ett möte. Men när den ringer är ljud nivån så låg så att man knappt kan höra det. Jag har inte hittat någonstans i inställningarna för att höja larm-signal-volymen. Vet du hur man gör det?
[ This Message was edited by: sohil on 2003-04-08 19:34 ] |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Genom att höja ringvolymen så ändras också alarmsignalen
[ This Message was edited by: emanuelj on 2003-04-08 20:16 ] |
hmmz, jo får testa på ett annat ställe
Föresten så köpte jag en USB kabel till telefonen idag. men den verkar inte få någon kontakt. Har testat med min T300 och min gamla T28s.
paj kabel eller? installationen verkar ha gått fin fint och jag har aktiverat com 3 i phone monitor. någon som vet något? Kabeln är föresten av Modelen. DCU-11. |
robin_87 Joined: Oct 25, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
var nere i en butik och frågade om en USB-kabel är någon att ha till en T300, han ringde till SE och frågade, det enda den fungerar till är om man vill få IN bilder i telefonen, fungerar INTE som modem eller för att skicka ut bilder från telefonen =( surt men så är det i alla fall |
Jo men nu hittar inte datorn min telefon alls, som om den inte är ansluten alls typ. |
han sa att det kan vara lite krångligt med en stationär dator, men om den inte fungerar ska du hju så klart lämna tillbaka den om du inte haft den allt för länge, |
hehe köpte den idag så man kan nog lugnt påstå att jag inte haft den länge...  |
okej men då får du nog det  |
|