Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum

Previous  123 ... 171172173 ... 271272273  Next
Author Nederlandse draad... Dutch Forum
2manydjs
P1
From: Amsterdam
PM
Posted: 2004-06-10 16:47
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Hi,
sorry als dit al aan bod is gekomen (vast wel), kon alleen niets nuttigs vinden met de search functie.

Ik zit nu bij t-mobile, wat me best bevalt, maar telfort is toch een stuk goedkoper (voornamelijk met gprs).
Nu wil ik wel overstappen, maar dan wil ik wel mijn nummer meenemen.

Is dit nu inderdaad beter met die nieuwe wet?
Of raden jullie het af?
Wie heeft er ervaring mee?

Alvast bedankt!
rencomp
T610
From: Netherlands
PM
Posted: 2004-06-10 18:33
Hoi,

Dit hoeft tegenwoordig inderdaad geen problemen meer op te leveren, als jij naar Telfort wil vanwegen de gunstige bel en GPRS tarieven dan kan dat. Volgens de nieuwe wet is T-Mobile, in jouw geval, verplicht om binnen tien dagen het nummer vrij te geven zodat het naar Telfort kan,

MAAR: hiermee zijn je verplichtingen met T-mobile nog niet verbroken, je dient dus toch nog het contract uit te lopen (dus loopduur van contract moet nog gewoon betaald worden) of je moet van T-Mobile prepaid gebruik maken op dit moment...

suc6
>>>(0)<<<
2manydjs
P1
From: Amsterdam
PM
Posted: 2004-06-10 20:09
Ok, bedankt!

Mijn t-mobile contract loopt over een maand af.
Weet je toevallig of ik het per direct kan opzeggen, of hebben ze nog steeds 3 maanden opzeg termijn?

(ben ik trouwens de enige die zit te twijfelen tussen nu de K700 of over een half jaar de S700??)

[ This Message was edited by: 2manydjs on 2004-06-10 19:10 ]
masterp
W200 Black
From: nederland
PM
Posted: 2004-06-11 13:28
@ 2manydjs
je ben niet de enige , kvind alleen dat we veelste lang moeten wachten.

ben gister bij vodafone shop geweest , zouden de k700 elk ogenblik kunnen binnen krijgen ,1 nadeel : vodafone soft/firmware
Bianca
W810 black
From: The Netherlands
PM, WWW
Posted: 2004-06-11 14:35
Hopen dat ie snel binnenkomt
MEEUW
T68i
From: HOLLAND
PM, WWW
Posted: 2004-06-11 15:44
Politiek is dus echt geen onzin he.
Diegene die dat zeggen lopen meestal het hardst te klagen over nederland wat er allemaal niet goed is bla bla bla. EN kunnen ze er zelf wat aan doen dan zijn ze of te lui om te stemmen want andere dingen zijn nuttiger "ineens" of weer wat anders. tis altijd wat. Maar dan heb ik zoiets houd dan je mond en ga dan die nuttigere dingen doen.
oke, tis maar 1 stem maar als meerdere mensen er niet mee eens zijn met dingen dan kan je er wat aan doen!

@renncomp, tis niet die sharp gevallen, heb op de website van sharp toen gekeken.

greetzz
MEEUW
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-06-11 16:47
praat voor jezelf ik klaag dus niet over de politiek juist omdat ik niet stem
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-06-11 17:55
@MEEUW,misschien waren het de Sagem My-X6, Sagem MyV-65 of de Samsung P400...de rest nieuwe Live! toestellen zijn allemaal van Nokia.......Heb gisteren toch maar gestemd, kwam er toch langs uit me werk, en wat denk je.....Stond te wachten in de rij....Dus met de opkomst viel het ook wel mee ;-) maarja, Nederland gaat terug van 31naar 27 zetels in Europa(komt door toetreding van nieuwe landen)n dus veel invloed hebben we nu idd niet....zo gelukkig weer weekend...

This message was posted from a WAP device

MEEUW
T68i
PM, WWW
Posted: 2004-06-11 20:30
Maar als we totaal geen invloed hebben erin dan worden er dingen voor ons bepaald. Dus beter 27 zetels dan geen.

Ik zal eens kijken op sites voor de nieuwe ding. Ziet er best aardig uit toch ?(dat toestel van vodafone reclame)
grz
MEEUW
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-06-11 20:53
Beter iets dan niets, tsja maar als het zo doorgaat krijgen we helemaal geen invloed meer, wij zijn alleen goed genoeg om lekker veel aan de EU te betalen, 180Euro/pers, terwijl andere landen de helft hiervan, of nog minder hoeven bij te dragen...zucht ik maak me weer druk om weinig eigenlijk.(EU begon ooit zo mooi als BeNeLux) nu zijn Fran/Dui beetje baasje aan het spelen...gelukkig zijn het geen maatjes van Bush...ja mooie nieuw tel's ja, ik vind de nieuwe SVP C500 van Orange wel wat....

This message was posted from a WAP device

sexychocolate
W880 Silver
From: The Netherlands, Amsterdam
PM, WWW
Posted: 2004-06-12 14:22
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/81378 [addsig]
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-06-12 14:26
Die prijs van gsmhut vind ik wel een mooi prijsje maar bij de details zegt ie dit:
WAARSCHIJNLIJK WEER AANWEZIG
OP : 19-07-2004

Dus WEER aanwezig, hebben ze er dan al gehad?? nee toch? Anyway nog 5 weken wachten dan
MEEUW
T68i
PM, WWW
Posted: 2004-06-12 18:27
Om eerlijk te zijn ben ik die mobile wereld helemaal zat aan het worden.
Je moet altijd wachten en wachten en dan issie er eindelijk en dan valt het best wel tegen dat toestelletje.
Alles wat ik wil zit op geen ene mobiel. Of de telefoons zijn zo duur dat je denk, laat maar kan er wel wat nuttiger’s mee doen met het geld.
En heb je eindelijk cool ding,dan ben je hem na maand ofzo al weer zat.
Mijn volgende toestel wordt gewoon mooi digitaal canon cameratje
Geen fratsen, maar foto's met goeie kwaliteit.
greetz
MEEUW
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-06-13 11:01
voor de Orange-users hier: Kunnen jullie mmsjes ontvangen van Telfort gebruikers?? Ik kan namelijk van alle providers MMS ontvangen maar van Telfort krijg ik steeds een smsje dat ik die op hun gare internetsite moet gaan kijken eerst had ik het 1x toen dacht ik dat het lag aan dat mms nog in de testfase was maar nu moet ik steeds op internet gaan kijken in plaats van op mijn telefoon
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-06-13 11:23
om kort te zijn:Nee dit gaat niet, de overige 3 providers geen problemen, alleen Telfort niet, maar dit geld niet alleen voor Orange gebruikers maar voor alle andere providers ook, dus Telfort MMS kan alleen naar Telfort....Ze lopen de laatste tijd wel van die leuke belwijzer reclames te maken waarin Telfort altijd als goedkoopste uit de bus komt, maar dit heeft dus ook gevolgen, goedkoop zie je terug in kwaliteit...echt ik kan me zo aan die reclames ergeren waarin de concurenten negatief worden neergezet..bah zelfs zo'n reclame is goedkoop....
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 171172173 ... 271272273  Next
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic