| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Bart, dat is HEEL goed nieuws, gefeliciteerd en veel succes met de opleiding in Spanje, klasse ;-) Bianca, is je E700 al weer gevonden? Dit is niet de juiste manier om weer aan een nieuwe tel te komen....! zelf ben ik ook wel eens 2tels verloren, die ik boven op me auto had laten liggen :-( stom,stom,stom......
This message was posted from a WAP device |
|
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Ik ben ook mijn t68i keer verloren, maar ik ging uit van de eerlijkheid van de mens(ja dat kan je hier nog beetje vanuit gaan ) En gewoon 100 keer gebeld. Nou uiteindelijk belde hij terug, flesje wijn geruild voor mijn phone en had hem back. Optimaal want die fles wijn was nog niet eens van mij.
afin ehm ik was gisteren avond ff in de war. 256 kleure is meer als 64 k .
Ik vind hem niet duur voor zo'n ding. Lijk me wel wat. !
KOPEN !
Eerst mijn e700 wegbrengen en opknapbeurd geven enzo.
grz
MEEUW |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
idd kopen
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Nee ik heb in mijn jassen gezocht en nergens te vinden, in mijn tas zit ie ook niet. Donderdag zal ik wel weer zoeken dan heb ik vast wel ietsje meer tijd (dan heb ik geen stage) |
idd MEEUW, die buurt waar jij vandaan komt is nog te vertrouwen een goede manier trouwens met die wijn, nu weet ik waarvoor ik die flessen uit het kerstpakket kan gebruiken  |
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
thanx rencomp!
Maar denken jullie dat het een reële prijs is voor de S700!? Ik geloof er niks van, hij gaat veel duurder worden!
|
|
snel bestellen dan die shit pilootje.
Anyway ehm renncomm, je hebt mijn nummer, je krijg nog steeds biertje van me .
Kijken of jouw bereik met orange beter is
Wijn van je kerstpakket kan je anders altijd bij mij afleveren
grz
MEEUW
|
|
Ik heb de bevestiging binnen van orange dat mijn abo opgezegd is yeah! beter! |
Ja MEEUW, klopt, die krijg ik al van je sinds Januari nah, die wijn zal ik ook wel een keer weggedronken krijgen, gaat het al steeds lekkerder vinden Ik blijf zeggen dat bereik van Orange in Gorinchem best wel redelijk is......Ik ben er nu uitgekomen hoe je de GPRS settings moet zetten om GPRS werkend in Gorinchem te krijgen (je weet het nog wel, combinatie T68i en GPRS in Gorinchem was echt kl*t* ) alleen, ben er nu wel een beetje te laat mee in jouw geval Bianca, zo dat is dus opgelost dan, je ben niet de enigste, op Tweakers stromen de bevestigingen ook al binnen, Trouwens als je nieuw abo wil met Orange, Belcompany schijnt weer leuke actie te hebben (kijk maar eff op tweakers) |
|
ehm ja liever geen nieuwe abo's voorlopig, ik heb heel veel beltegoed opgebouwd en daar doe ik nog wel ff mee om dat op te bellen, misschien dat ik me bedenk als de k700 uitkomt en dan met een leuke aanbieding. Voorlopig ben ik iig blij dat ik nu van beide abo's af ben (binnenkort) |
Volgens mij kan jij wel een nieuwe 'gratis' tel gebruiken.... de E700 nog steeds niet boven water? |
|
nee ik heb het superdruk met stage en dan morgen moet ik naar school dan heb ik het helemaal druk dus ik heb nog geen tijd gehad om te zoeken, achja lekker rustig. Nu kan mijn werk me ook niet bereiken  |
|
Niks voor jouw bianc om beltegoed over te hebben . Heb je eindelijk flink wat beltegoed, heb je geen telefoon haha. Maar das wel shit, heb je abbo alvast geblockeerd btw ?
Ik heb nog steeds geen bereik(of goed) in gorcum binnenstad.
Verder baal ik er beetje van dat ik mijn abbo niet verlengt heb maar ach ik ben nu wel echt free. kan elk mom mijn abbo loslaten.
die nieuwe se lijk me wel wat(waar we tijdje terug over hadden)
Eigenlijk zoek ik een phone met little windows erop zeg maar waar tomtom nav erop kan. dat zal wel handig zijn voor de filtspalen enzo !.
grz
MEEUW |
Dan is dit de telefoon die jij wil: de Orange SPV M1000, een 'must' voor de liefhebber, een geavanceerde PDA-telefoon met de nieuwste TomTom3-navigatie, en het nieuwste mobiele besturingssysteem van Microsoft....en dat alles voor maar 449,95 euro icm een 2jarig Orange abonnement..(exlusief TomTom navigatie 239,95euro).....Sorry hoor maar je moet wel erg hard rijden wil je dit bedrag er met de bekeuringen uithalen...Maarja, je maak er wel indruk mee op je omgeving.....Ik rij trouwens al 2 jaar rond zonder bekeuringen....(met me eigen auto dan....) gewoon goed op de 'bosjes' letten, ze staan nu dagelijks tussen Gorinchem en Schoonhoven, de lafaards.....
This message was posted from a WAP device |
|
Ja schoonhoven die dingen zijn gesloopt allemaal dus iedereen gaat voluit daar maar als je niet goed oplet.
anyway ehm ik wil gewoon voorkomen dat mijn rijbewijs word afgepakt door mijn ouders of door de politie .
Heb nu ruim jaar mijn rijbewijs en nog geen boete (ff afkloppen ), tenminste voor te hard rijden. Maar wil gewoon dat voorkomen .
Tomtom nav. is wel te cracken gelukkig.
Vriend van mij heeft dat met ipaq mooi ding alleen je kan er niet mee bellen.
De orange hoe heet dat gevalletje. Leuk ding heb hem getest alleen het ziet er helaas niet uit.
grz
MEEUW |
|
|