Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
Du trenger ikke gjøre noe spes med MCA-20. Det eneste du trenger er å sette opp e-post på tlf. Innstillingene finner du på www opheim.com. Og det lønner seg selvfølgelig å sende over GPRS...
This post was posted from a T68i |
|
SE_T68i Joined: Jun 03, 2002 Posts: 8 From: Norway PM |
Du Raven jeg må vel være registrert som Telenor Online som e-post eller de andre man kan velge mellom på opheim.com
Joa, du må ha en e-post konto. Det er vel bare å registere seg det? Vet ikke hvordan det er med telenor.... Jeg bruker ihvertfall netcoms e-post tjeneste på moben...
Så jeg skal bare gå inn på netcom si internettside å registrere meg. Raven har du selv en MCA-20, hvis ja hva synes du om den
Har du telenor eller netcom abonnement da? Jepp, har skaffet meg et MCA-20 jeg og. Digger det! :-) men jeg skulle ønske det hadde zoom. Bildene blir rimelig bra om man tar de nødvendige forhåndsregler... Med lyssetting og slikt...
Jeg har Telenor Mobil
Ok, da er det vel best å bruke telenors e-post tjeneste...? Jeg vet ikke jeg asså... Funker vel sikkert uansett... Uansett, du får bare prøve deg frem så finner du sikkert ut av det :-)
Er det noen andre som vet hvordan man setter opp MCA-20 sånn at man kan sende bildene man tar til en e-post. Og jeg har Telenor Mobil som abonnomang. Håper på svar.
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Oppsettet for e-post finner du på http://www.opheim.com/teknepost.html
|
Du Laffen jeg må vel ha e-post konto hos Telenor Online for å benytte meg at denne tjenesten siden jeg har Telenor Mobil. Hilsen Tom-Helge
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@SE_T68i
Telenor Online eller Mobilpost |
Telenor Online er vel det beste regner jeg med
Er det noen som vet om det nytter å skrive mca20 til +4670181101011 som det er beskrevet på Sony Ericsson si internett for å aktivere en egen e-post konto angående MCA-20 for å kunne sende bildene vi tar fra kameraet til en e-post adresse
Hvorfor gjør du det så jævlig vanskelig a? Du har jo fått beskrevet det du trenger å gjøre....
Ok. Jeg måtte bare være helt sikker. Og vi har feil med telefonlinjen så jeg kommer meg ikke på internett før på mandag-tirsdag, så når linja blir i orden så skal jeg ordne dette
|