| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
SBS directeur zag haar tv interview en vond dat ze 'iets' had...SBS moet het van de reclames hebben als bron van inkomsten,dus alles voor de kijkcijfers...
This message was posted from a T610 |
|
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
ja ik ga het niet kijken iig  |
Bij Orange gaat het 1 en ander veranderen:
De tarieven van bellen in en naar het buitenland gaan per 7 juni a.s. veranderen. Bellen in het buitenland word goedkoper, sms'en in het buitenland iets duurder. Bellen naar het buitenland wordt, afhankelijk van het land, goedkoper of duurder. Vanaf 15mei a.s. vindt u de nieuwen tarieven per land op www.orange.nl, bij 'mijn Orange'. Bij vragen over of bezwaren tegen deze tariefwijziging kunt u contact opnemen met de klantenservice (1200 vanaf mobiel)
De kosten van Orange in het buitenland waren (zijn) zeker extreem hoog, gelukkig dat dit (een beetje) wordt aangepast, wel jammer dat sms'en duurder wordt
En het volgende is ook niet echt zo leuk:
10 weekenden gratis bellen, sms'en en mms'en
Orange bestaat 10 jaar. En dat vieren we in de Orange shops. Daarom krijg je nu bij een Orange Free abonnement 10 weekenden cadeau. In deze weekenden kun je naar hartelust bellen, sms'en en mms'en met iedereen die je maar wilt. Zonder kosten, zonder zorgen.
Leuk voor nieuwe abonnees (zeker om nieuwe klanten te werven..) maar als abonnee zijnde betekend dit weer onbereikbare, overbelaste weekenden, GPRS wat niet vooruit te branden is en SMS wat niet, of veel te laat aankomt..
>>>(0)<<< |
|
Dus iedereen kan nu weer zijn abo opzeggen?? (heeft voor mij helaas geen nut meer) |
Ja idd en jij ben weer net te laat voor mij is dit juist een rede om 'niet' me abo op te zeggen  |
|
echt balen. 2 jaar wacht ik op deze kans en nu kan het en nu zit ik met al dat opgespaarde tegoed op mijn abo
-edit- Ik kan zeker niet opzeggen en dan mijn lopende abo omzetten naar prepay? 
[ This Message was edited by: Bianca on 2004-05-07 19:25 ] |
Jouw lopende abo wordt ook door deze wijziging 'getroffen' maar volgens mij heb je dat abo al meer dan een jaar toch? volgens mij kan je je abo alleen opzeggen als het tarief de eerste 6 maanden van je contract wordt aangepast  |
|
ja ik heb dat abo al een jaar. En als ik mijn abo om zou laten zetten naar prepay zou ik nog steeds getroffen worden dus dat zal wel niet kunnen  |
Het is toch niet erg als je dan alsnog getroffen wordt..je wil toch immers van je abo af met je prepay ben je dan zelfs beter af, als je die in het buitenland wil gebruiken (nou weet ik niet af prepay tarief ook omlaag gaat ) |
|
hmm ja ik denk alleen niet dat orange daar zo makkelijk over doet |
zeker niet de 2e keer  |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Na Telfort kon oranje natuurlijk niet achterblijven met een tariefswijziging. De onderlinge concurentie is er eigenlijk wel een beetje uit met die homogene tarieven nu.
This message was posted from a T68i |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
lijkt wel kartelvorming
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
goedenmiddag, en och wat is het mooi voetbalweer. Kleinbeetje regenbui van 10 min zal gewenst zijn maar ach ...
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
waarom gewenst?
|
|
|