| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
nou wees blij dat jullie allemaal moeten werken, das beter dan je kamer opruimen
|
|
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Hoor hem klagen niks gewend  |
|
heerlijk klagen, vooral als je het recht hebt om te klagen
|
|
en dat heb je niet  |
|
dat heb ik wel, heb hard genoeg in mijn leven gewerkt om mee te mogen klagen. Er is alleen tijd van rust, en tijd van werken.
|
|
Ehm ja ik zal maar niks zeggen dan als jij er zo over denkt  |
|
Ja dat onderschat jij iets te bianca. Deze week sta ik 2,5 uur training te geven.(dins en dond.) dond vergaderen jeugdcommisie : a 2 uur Vrijdag opendag voetbalclub:4,5 begeleiden enzo. zat toernooi heel de dag : half 8 op het veld 4uur klaar.fluiten,begeleiden enz. maandag selectie c2 wedstrijd. Min 90 min. Totaal gemiddelde week a 15 uur op het veld min naast school. Ook werken is dat hoor. Alleen krijg ik er geen geld 4. Ik doe het met plezier maar ga niet zeggen dat ik het niet druk heb en of lui ben. |
|
Dat zeg ik helemaal niet, ik zeg alleen dat je niks te klagen hebt je loopt al voor de 2e week thuis dus dan kan je makkelijk die extra dingetjes doen  |
|
Heb je wel regelmatig doorlaten schemeren. Maar dit was alleen deze week. Ik heb het zelfs aardig druk dus in mijn vakantie, oke meeste dingen gaan naar andere persoonlijk aandacht geven . Maar heb wel zeker recht op klagen.
Nou dat we toch bezig zijn, nog meer mensen wat te klagen ?
gooi het eruit....
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Altijd wel iets te klagen
hoofdkantoor policies
|
|
Nou het is wel jammer dat het bewolkt is in amsterdam |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
ben je in Amsterdam?
|
|
Ja ik heb vandaag een rondje door nederland gemaakt en toen zijn we in amsterdam wat gaan drinken |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Goede morgen op deze regenachtige vrijdag....Rebecca Loos,een van de dames in de Beckham kwestie,krijgt een tv carrière bij SBS6. Vanaf as maandag is ze te zien in het programma Shownieuws..Ze profiteerd behoorlijk van het schandaal...gelukkig krijgt ze maar een proefcontract van 2weken...
This message was posted from a T610 |
|
nouja zeg, ik vind dat mens helemaal niks. Omdat Beckham met haar vreemdgegaan is mag ze nu opeens een tv programma presenteren
[ This Message was edited by: Bianca on 2004-05-07 09:53 ] |
|
|