Author |
Swedish Forum |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-03-13 22:30, Zwanzig wrote:
@ MrNoodles Hur kollar jag det?
This message was posted from a T68i
|
|
http://www.sonyericsson.com/se
Klicka på Support och Sök Återfösäljare, kryssa i rutan för Endast återförsäljare med Service Point innan du söker |
|
satt precis å knappa lite med en T310.... trevlig lur... känns inte alls lika "klumpig" som T300...  |
MaBe Joined: Mar 14, 2003 Posts: 1 From: Finland PM |
Quote:
|
On 2003-03-14 15:11, Cytech wrote:
satt precis å knappa lite med en T310.... trevlig lur... känns inte alls lika "klumpig" som T300...
|
|
Det låter ju bra! Det har du rätt i att T300:an känns verkligen klumpig.... |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ Cytech
Är där några andra nyheter (förutom storleken) i T310 jämfört med T300, eller är det samma mjukvara? |
Quote:
|
On 2003-03-14 15:30, ppcrockar wrote:
@ Cytech
Är där några andra nyheter (förutom storleken) i T310 jämfört med T300, eller är det samma mjukvara?
|
|
hade inget simkort i närheten (å var för lat för att hämta ett ) så jag kollade inte genom menysystemet nåt... |
alexander Joined: Jun 13, 2002 Posts: 38 From: Sweden PM |
Sony Ericsson i all ära, men ta och kolla in Samsungs telefoner...
http://www.samsungmobile.com/ger/club/whats_new/images/Cebit%20Final%20Brochure_27895.pdf
|
@ Alexander
De är har fina skärmar de där Samsung telefonerna. Men jag har svårt att tro att dom kommer att sälja speciellt mycket i Europa. Många här (mig inkluderat) är inte så förtjusta i clamshell telefoner. Och antennen har dom oxå kvar. (Det fick ju Ericsson så mycket kritik för tidigare).
Dessutom brukar Samsung inte ha speciellt mycket funktioner i sina lurar. Panasonics uppföljare till GD87 verkar intressantare, X70 eller vad den nu hette (fast den är ju oxå en clamshell telefon)
[ This Message was edited by: ppcrockar on 2003-03-14 15:27 ] |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Håller med om Pansonics nya mästerverk verkar vara bra.Och änterligen bluetooth också
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
@ GEORGIA REBEL
Fast Panasonics nya kommer inte ut förrän till hösten, medans tex T610 kommer att finnas i handlen "mid-Q2" enligt SE.
Men Panasonic's nya har Long-range bluetooth som är nice. Fast antagligen är batteritiden lika usel som GD87 har. Om man har long-range bluetooth påslaget så lär det ju inte bli bättre heller.
T610 står sig väl i konkurrensen skulle jag säga. |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
Fan va skönt fick min telefon idag..... sköntttt... men jag skulle vilja ha nya temas men inte estos... vet ny någon sida??:D |
Supreme Joined: Oct 10, 2002 Posts: 144 PM |
Kanske old news men jag såg just på lite bilder att T610an saknar slide knapp. Istället har det en plus och minus knapp, kika här
Det var på tiden, sliden är kanske det sämsta (onödiga?) kännetecknet för Ericsson/SE telefoner. Glappar och pajar i höger och vänstervarv...
|
Sam79 Joined: Nov 25, 2002 Posts: 105 From: Sweden PM |
jag måste köpa ny lur idag.( några rånare tog min t300 för en timme sen)
något bra förslag på vad som kan vara ett bra köp... ? |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@ppcrockar
Håller med men samtidigt så måste jag erkänna att jag har haft den lilla Motorolan o då upptäkte jag fördelarna med clamshell-formatet.Skydda skärmen,storleken osv.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
rob Joined: Aug 13, 2002 Posts: 151 PM |
Hej! Hur mycket tycker ni att man kan ta för en T68m(i) med mineral grey skal, extra (i) batteri, mp3-spelare, bärbart handsfree och en ficklampa. Allt i mycket fint skick (skyddsplasten kvar för displayen). Tack på förhand!
This message was posted from a T68i |
ectjr2003 Joined: Feb 22, 2003 Posts: 1 From: philippines PM |
Good afternoon!Does anybody on this forum site knows and understand ENGLISH,im from d PHILIPPINES,jaz want to 2bfriend people on this part of the globe. I'l be waiting ,Thanx!
This message was posted from a Nokia |
|