| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Hmmm ja..... begin idd wel steeds meer te 'wensen'
|
|
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Misschien de Z1010,die komt dit jaar beschikbaar icm vodafone...vandaag start vodafone met een 3G service voor de consument in Duitsland en Portugal,Nederland zal wel snel volgen....
This message was posted from a T610 |
|
tja...... weet niet....... vooralsnog heb ik de meeste zin 'an' de s700
|
Nou,ik denk toch dat ik de K/S700 overslaat...ze zien er niet echt 'degelijk' en stevig uit (bij mij hebben ze heel wat te houden) 
Als het vanavond onbewolkt is,is er nog een complete maansverduistering te 'zien'
>>>(0)<<< |
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
hee marga.. ja T310 is zwaar naar de klote. doet het nog wel goed hoor.. maar lijk erop alsof ie zelfmoordneigingen heeft...te veel krassen op scherm en body. Mental lijkt dat ding ook niet helemaal goed. geeft soms zomaar gemiste gesprekken aan :S (of was ik niet helemaal goed toen)
[addsig] |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Ik vind het zo oneerlijk he, als ik "niks" te doen heb dan is er geen mens op het forum hiero.
Maar zodra ik niet kijk dan is het niet bij te houden.
pffff nou ja kom wel keer langs fladderen als ik tijd heb.
cu all
greetz
MEEUW
|
Goede morge...5mei,bevrijdingsdag,en toch weer werken.. :-( tis nog weer koud ook....MEEUW, jij heb ook op' vreemste' tijden 'niks' te doen...een prettige dag iedereen, nog plannen vandaag?
This message was posted from a T610 |
|
ja ach het is een kwestie van plannen
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
ik moet weer stage lopen vandaag dus verder heb ik niet echt plannen  |
|
Plannen? ben 'gewoon' aan het werk en kan plannen wat ik wil, het loopt toch altijd anders...
Alex jij moet gewoon een K700 kopen joh! Die kan er weer ff tegen Kun je alleen die ontzettend goede cam niet meer mee gebruiken
|
Het had vandaag een vrije dag kunnen zijn...dat dacht ik zelfs,todat ik het gisteren voor de zekerheid nog maar eens heb na gevraagd...

Ach nog 2uurtjes  |
|
Zo dan heb je mazzel dat je het iig nog nagevraagd had  |
Had me anders weer een extra vakantiedag gekost,en daar heb ik er al te weinig van dit jaar 
Zo Bianca,ben je weer helemaal beter?  |
|
Ik ga het deze keer beter aanpakken, ik koop geen nieuwe mobiel maar nieuwe digitale camera. Scheeld me 10 € denk ik maar ik heb dan wel stukken betere kwal foto's .
ik kan nog bellen met dit ding, wat wil ik nog meer ? (jaja hier geen reacties op graag )
|
|
oke meeuw ik zeg niks
@rencomp: jahoor ik ben weer helemaal opgeknapt. ik had gewoon migraine
Gelukkig ben ik morgen vrij en dan ga ik samen met nog een esato member 'optimaal gebruik maken van mijn ov' zoals meeuw dat noemt 
[ This Message was edited by: Bianca on 2004-05-05 14:04 ] |
|
|