| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
ja een beetje, ik knap alweer een beetje op maar vannacht en vanochtend had ik het niet best |
|
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Gelukkig maar weer hier slecht nieuws nu, kan geen TV meer kijken Door het onweer staat bijna alles op zwart, kan nu alleen nog maar TV-Utrecht zien, maar dat is nu ook niet zo boeiend.. heb net nog me auto in de garage gezet wat nu begint het nog te hagelen ook  |
|
Dan is het wel erg noodweer! Hier heeft het alleen geregend. |
Dan heb je geluk gehad, het is nu echt noodweer, zelf de hond begint heel onrustig te worden Kan nog wel even duren, er zijn nog genoeg buien te zien op de radar..Zeeland wordt rakelings gepasseerd  |
|
Ja ik woon in zuidholland he nouja ik zie wel watvoor weer het wordt. Er is hier toch niks te beleven  |
foutje, dacht dat je in Zeeland woonde in de buurt van middelburg, ligt ook de plaats waar je woont..Jij zit dus op de Zuid-Hollandse eilanden? Nou welkom dan, en hier gebeurt wel genoeg De brandweer heeft het druk, heb de scanner aanstaan (me zwager is nu aan het werk, vrijwillige brandweer, hij liever dan ik ) |
|
In de buurt van middelburg woon ik niet hoor idd op de zuidhollandse eilanden maar het onweert hier nu ook in de verte. Als je bij de brandweer zit heb je het inderdaad druk met dit weer.  |
Ik zal het niet meer vergeten waar je woont daarzo in de verte woon ik dus een voordeel nu, de lampiontocht gaat tenminste niet door nu in dit weer  |
|
al die arme kinderen  |
zeg.....kindervriend......weet jij wel hoeveel lieve kleine kinderen zich hierop hadden verheugd?? Eindelijk, me beeld is weer terug  |
|
Haha ja vroeger vond ik lampionoptochten ook leuk Fijn dat je beeld weer terug is, is er ook nog wat boeiends op tv? |
Staatsloterij op 4, kan dus kijken hoe gelukkig anderen worden met al dat geld ik win nooit dus, nee, niets boeiend, wel paar leuke optredens daarom staat de PC in de buurt van de tv, ik kan dus bijna twee dingen tegelijkertijd  |
|
ja ik dacht al tegenwoordig komt er weinig op tv |
Veel zenders, weinig te zien toch moet ik het er mee doen, stappen gebeurt niet elke week meer als er niks is gaat de tv op muziek, en verdwijnt dan naar de achtergrond Zet hem zo maar uit, want begint nu alweer te blokken, de volgende bui  |
|
Ja ik ga de laatste tijd ook een stuk minder uit. Meestal ben ik in het weekend wel bij vrienden te vinden en anders ben ik aan het werk  |
|
|