Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
På sesjonen ble jeg mottatt med åpne armer, men etter noen dager var det på hodet og ræven ut igjen =) Tror det er det beste som har skjedd meg på en stund!
|
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
jeg sendte søknat til SE om jobb der... sendte den til stein slatten siden jeg har veldig god kontakt med han...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
ok, dere som kan dette her, html kode i signaturen? forklar
[ This Message was edited by: snw on 2003-05-04 18:27 ] |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
dere vet den plastikk koppen man ska tisse i på sesjonen. Jeg skulle lukke døra på do der! Men så gikk den ikke igjenn! Så jeg tokk sikkelig tak i døra og smalt den igjenn samtidig som jeg hadde plastikk koppen i hånda! Den knuste! Det var ikke noe tiss i den da men alikkavel og gå bort forran en lang jævla kø og si til han army boyen! Hey jeg knuste den koppen jeg her! Legg den i søppla da! sa han! Så fikk jeg en ny tisse kopp!
|
det er derfor vi betaler så vanvittig mye skatt, det er for at forsvaret skal ha penger til kopper
|
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Hehe, jeg e vel en av de heldige utvalgte som har det privilegiet av å være i militæret nå for tiden...
Jaja tar meg 11 dagers perm nå, har akkurat hatt en uke.
Permisjon effektiv fra 1930a, 1730z.
Ha en fortsatt fin kveld da!
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Jeg skal bli bums i sør-afrika! Det høres ut som et spennende liv!
|
|
skal bli mutlimillionær jeg
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
Ja du skall vel det du
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
jeg tror det er enklere og bli fattig!
|
|
Ja...
Har litt lyst til og begjnne i en eller annen mobil-butik.
Helst Altitele.
Er altitele en bra mobil butik?
|
jobber telekiosken jeg
|
Ja.
Hvor mye får du betalt a?
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
lurere f#%n meg på om dette er IRC av og til, folk bruker jo forumet her som en ren chat kanal .....
Er det noen som har installert IR Remote Control. jeg fikk den til å funke første gangen, men de to siste gangene jeg har installert den så har den fjernet alle linkene til programmene mine på intern minnet! får ikke kommet meg inn i kontroll panelet får å avinstallere d engang. har prøvt å slette programmet fra en ekstern kort leser som jeg har puttet duo'en inn i, men allikevel så er hele telefonen totalt ute å kjører. Anbefaler ingen til å installere dette programmet!
Og så en liten ting til...
Jeg bruker en ekstern minne kort leser av type USB. denne er jo så vanvittig mye raskere ved kopi. men problemet er at når jeg begynner å kopiere filer fra maskinen over til minne kortet så får jeg veldig ofte beskjed om at det er korrupte filer eller mapper på minnebrikken. dette kan skje vist jeg f.eks bare skal kopiere en liten fil over via telefonen senere. men i det jeg overfører filer fra maskin til telefon via USB kort leseren, så virker alt til å fungere helt utmerket!
Noen andre som har tilsvarende problem med ekstern kortleser og som gir korrupte filer og folder, og hva som evt. kan gjøres.
|
|
kommer helt ann på det.... har 90 kr timen... og jobber ca 140 timer i mnd.. pluss at jeg har en snitt på ca 5000 kr i provisjon vær mnd...
|