Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum

Previous  123 ... 150151152 ... 271272273  Next
Author Nederlandse draad... Dutch Forum
Bianca
W810 black
From: The Netherlands
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 11:40
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
Wat een rotweer. Dan heb ik een vrije dag en dan wordt het dit weer. Ik had mijn zonnebril al klaargelegd voor vandaag
rencomp
T610
From: Netherlands
PM
Posted: 2004-04-29 12:05
Dat bruinen zit zo ook niet mee dan.....

This message was posted from a T610

Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 12:13
Nee zeker niet. En ik kwam nog wel vroeg uit bed. Gelukkig is het met dit weer niet erg om in de bus te zitten
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 19:06
Ik had mijn zonnebril wel mee kunnen nemen. In zeeland was het superzonnig, alleen was ik van huis gegaan met een paraplu
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-04-29 19:31
Dan staan die Zeeuwen je ook aan te kijken van, Joh, snapt die het wel.....met die paraplu, maarja beschermt ook tegen de zon Ik kon er niet van genieten vanmiddag, had mechanisch defect aan een werktuig, bah en dat op de laatste werkdag, en dan nog laat thuis ook Gelukkig geen werk meer tot maandag misschien dit weekend nog genieten van het weer
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 19:34
zondag mag het stortregenen van mij want dan moet ik werken
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-04-29 19:42
wat moet ik dan de hele zondag doen? de hele dag zielig binnenzitten ....dus als het slecht weer is, heb jij het makkelijk op je werk?
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 19:58
Ja want dan gaat niet iedereen op de terrassen zitten dus dan hoef ik alleen maar te lopen voor de tafeltjes binnen. Ik heb genoeg van mijn werk, heb een beetje een arbeidsconflict (ik bleek toch niet zo makkelijk te zijn)
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-04-29 20:11
Arbeidsconflicten zijn mij ook niet onbekend..toch mag ik nog steeds weer terugkomen dus zal wel ok zijn iets heel anders Bianca, Toen jij nog je p800 had, gebruikte je voor de interne browser het wap apn om ook html sites te browsen, kon jij dat profiel ook gebruiken met Opera, dmv een proxyserver? Ik ben al een tijd aan het rommelen met Opera, om het werkend te krijgen (dus geen gebruik maken van het apn internet, te duur) de enigste poort die beschikbaar is, is 9201, tenminste, via anderen krijg ik geen response..en welke proxyserver is bereikbaar via wap APN? het zou mij veel in de kosten schelen als alles via het wap APN kan
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 20:15
Ja dit is een eenzijdig arbeidsconflict. Zolang ik akkoord ga is er niks aan de hand

Heb je ook een p800 dan?? Anyway ik vond opera niks. Ik gebruikte ook altijd de interne browser omdat ik daar inderdaad html sites mee kon browsen op de wap apn. Met opera lukte dat vreemd genoeg niet dus bij opera ging html van de betaalde internet account af dus vandaar dat ik opera ook nooit gebruikte
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-04-29 20:33
Nee de P800 heb ik niet maar ik gebruik de GPRS verbindingen, wap en internet, voor me PC die ik thuis heb staan, en hiervoor gaat me voorkeur uit naar wap APN (waarom weet je wel ) en deze gebruik ik nu ook meestal (nu ook) Alleen kan ik nu op me PC gebruik maken van Winwap, opzich goed genoeg, kan emailen, de meeste HTML sites lukken ook nog wel (die ik vaak gebruikt) Maar wil ik IE of Opera (pc versie gebruiken) dan lukt het alleen maar via internet APN, en dit tikt aardig aan, nou kan je IE en Opera instellen om een bepaalde Proxy en port te gebruiken, dus kan de poort instellen op 9201, weet alleen nog steeds niet welke proxy te gebruiken..Als dat uiteindelijk lukt kan je dus IE en Opera gebruiken met wap APN, en dit is onbeperkt en ik heb me vaste internetabonnement vorige maand opgezegd dus wil toch iets ter vervanging (ja internet APN maar die tikt vrolijk door
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 20:39
pff dat is wel ingewikkeld allemaal zeg. ik heb adsl dus ik gebruik mijn mobiel nooit als modem
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-04-29 21:10
ingewikkeld....Maarja moet uiteindelijk tot kostenbesparing leiden nou ik ben nu alvast tevreden, maarja dan wil je weer meer he, je leest hier op het board ook de verhalen van de gebruikers van O2 in Engeland, precies dezelfde situatie, die kunnen via port 80 ook het www op (niet MSN enzo maar alleen html) ADSL is hier nog steeds niet beschikbaar (via postcodecheck waarschijnlijk vanaf juni-juli), me vaste internetabonnement ging via Scarlet, een inbelverbinding, ik had 50uur per maand, voor vast bedrag. maar dit heb ik maar opgezegd, de tijd tikt immers door, nu met GPRS kan ik eens rustig lezen...goedkoop ook via de wap APN..alleen HTML met de IE en Opera lukt nog niet daarom vroeg jou hulp even, als Orange grootste dataverbruiker
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2004-04-29 21:15
nou sinds ik adsl heb is mijn dataverbruik drastisch gedaald ik ga gprs waarschijnlijk zelfs opzeggen want nu met stage gebruik ik het helemaal niet meer. Maar als er zoals bij jou nog geen adsl is dan is gprs een goede vervanger en zeker als het op de wap apn zou kunnen, maar daar weet ik vrij weinig vanaf hoe dat moet
rencomp
T610
PM
Posted: 2004-04-29 21:29
wap APN werkt op me PC nu ook wel, maar net niet het echte internet mijn dataverbruik gaat nu ook richting de 100MB per maand bij jou telde het eerst ook flink door, toen poste jij alleen nog maar vanaf de t68i die oude tijd.. Het gaat je wel weer 6Euro per maand extra beltijd opleveren...6Euro/maand is niet duur, maar ook als je het niet gebruikt moet je het betalen, beter opzeggen dus gaat heel makkelijk, toen ik eventjes in het buitenland zat had ik het ook opgezegd, kwam weer terug, en voila, zo weer aangemeld. geen extra kosten, alleen de klantenservice gesprekskosten, dus mocht je weer meer gebruik van GPRS gaan maken, dan is dat zo geregeld
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 150151152 ... 271272273  Next
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic