Author |
Swedish Z1010 Thread |
moood Joined: Jan 13, 2002 Posts: 9 From: Sweden PM, WWW
|
@jnorberg
Jag antar att du menar belysningen i den inre displayen. Om du inte rör några knappar på en stund så slocknar den av sig själv för att spara ström. Kan det vara det du menar?
Du får beskriva tydligare annars...
|
|
FraGGenstein Joined: Jun 16, 2004 Posts: 1 PM |
jnorberg - Yep, belysningen tonar ner om du inte trycker på någon tangent på en stund.
Men det går att ställa in belysningen så att den lyser hela tiden utan att slockna, även om du inte använder telefonen, gå till "inställningar/Display/Belysning" och välj sen "på" för att justera detta(passningstiden lär ju minska kraftigt med denna funktion). |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Nån som vet varför mina posts blir så konstiga när jag skriver från Z1010:an??
Tack förresten Hellemannen....det verkar fungera bra med liren!
[ This Message was edited by: Da_WiZ on 2004-06-17 08:54 ] |
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
Har ni lagt in några spel i era mobiler? Jag har lite problem........vart lägger man spelen? när jag lägger dom i memory stick duon visas dom inte i mobilen.....jag känske har fel typ av java spel....(hittade dom på internet). Har ni försökt?
|
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Hur gör du för att lägga dem på memorysticken???....alla min hamnar automatiskt på telefonen. |
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
hur får man upp Memory Stick i "My Phone" i Utforskaren i Winxp. Jag får bara upp "Phone Memory"
[ This Message was edited by: xtrem on 2004-06-17 20:22 ] |
herrn Joined: Jun 12, 2004 Posts: 0 From: Sweden PM |
Läste i Comviqs tidning att det är bara när man kör på 3g som det är gratis att surfa när man kör via 2g får man betala
hälsningar Herrn
Quote:
|
On 2004-06-16 15:33:58, drbrain wrote:
Quote:
|
mrNoodles wrote:
Men får man betala för det? Eller räknas det som fri surf året ut?
|
|
Det ska vara gratis sålänge du har ett 3G-abonnemang, läste att någon ringt å frågat Comviq.
|
|
[ This Message was edited by: herrn on 2004-06-17 19:20 ]
[ This Message was edited by: herrn on 2004-06-17 19:20 ] |
SilveR. Joined: May 03, 2002 Posts: > 500 PM |
Quote:
|
On 2004-06-17 20:17:52, herrn wrote:
Läste i Comviqs tidning att det är bara när man kör på 3g som det är gratis att surfa när man kör via 2g får man betala
hälsningar Herrn
Quote:
|
On 2004-06-16 15:33:58, drbrain wrote:
Quote:
|
mrNoodles wrote:
Men får man betala för det? Eller räknas det som fri surf året ut?
|
|
Det ska vara gratis sålänge du har ett 3G-abonnemang, läste att någon ringt å frågat Comviq.
|
|
|
|
Man får ju hoppas att deras kundtjänst inte ljuger, har surfat en hel del nu..
får väl ta och ringa igen, om det är så, e det kass erbjudande... |
Garg Joined: Jun 18, 2004 Posts: 1 From: Sweden PM |
Jag har oxå ringt och dom sa att det alltid var gratis oavsett 3G nät eller 2G
Men man har ju pratat med kundtjänst som har haft fel förut
Vad jag är mest bestört över är att Z1010 tydligen bara har 4mb intern minne jag var hundra på att den hade 32mb eller nått sånt iaf
Står väl överallt att den har mycket minne
Ni som har och anv Z1010 ( har inte köpt min ännu) har samtal brutits något ?? skall skaffa comviq
Mvh
Gargamel
Ps: Första Inlägget /Ds |
Den har bara 4 intertn medföljer 32meg Duo, det e bara köpa till 128. då får man plats ca 20 Mp3 låtar.. och litet mer  |
jnorberg Joined: May 12, 2002 Posts: 122 From: Sweden PM |
@moood och FraGGenstein
jo tack för svaren men jag har förmodligen använt en mobil både en och två ggr i livet... tror inte det finns en enda telefon på marknaden som inte fungerar så...
har lämnat in telen på lagning nu så måste vänta en vecka till innnan jag kan använda den ordentligt...
[ This Message was edited by: jnorberg on 2004-06-18 11:41 ] |
Johnex Joined: Nov 26, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm/Sweden PM, WWW
|
@ dawiz och xtern: Jag har en multikorts läsare som jag köpte på Clas Olson, och jag lägger in sångerna och så till memory sticken med den. Jag har några java spel på min sida, men dom värkar vara i fel java version, och funkar därför inte när jag overför dom till mobilen...
Jag kan inte heller se memory sticken med programvaran som kom med mobilen....Så jag vet inte...
Jag undrade just om någon har lyckats med det....
|
xtrem Joined: Apr 08, 2002 Posts: 257 From: Stockholm, Sweden PM |
Jag har också minnekortläsare i datorn. men inte i laptopen och det vore ju smidigt att få upp memory stick där också. kanske ska skriva ett mail till SE. |
en sak som iriterrar mig är den där buggen, när telefonen startas om, skärmen bara slocknas, efter några sek så blir det normal igen, hänt några ggr.. hoppas det kommer någ FW snart, som fixar detta buggy..
annars e den hel shysst  |
FraGGenstein Joined: Jun 16, 2004 Posts: 1 PM |
Quote:
|
On 2004-06-19 02:59:58, SilveR. wrote:
en sak som iriterrar mig är den där buggen, när telefonen startas om, skärmen bara slocknas, efter några sek så blir det normal igen...
|
|
hmmm...Jag har använt telefonen ganska flitigt, man har ännu inte sett det där felet.
Sker det när du gör någonting särskilt(kan du återskapa det), eller är det slumpmässigt vid olika tillfällen? |
|