Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
du vet hvordan du griller en perfekt pølse sant?? du bruker to ledninger.. den ene enden av ledningen stikker du i det ene hullet i stikkontakten og den andre enden i pølsen..
Med ledning nr 2 gjør man akkurat det samme.. pølsen har dermed så stor motstand at den blir akkurat riktig grillet...
liker ikke toyota... syns alonso kjørte bra i dag i sin renault.. men ferrari e best.. lenge leve ferrari
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
ja jeg vet det. Vi gjorde det på GK elektro vi også. Men jeg følgte ikke noe godt med så... jepp ikke mye kunskap og hente derifra
|
|
hehe.. jeg gikk gk elektro... var konstant den dårligste hele året... men ble på et underlig vis klasse best på eksamen...
Pkll Joined: Mar 23, 2002 Posts: 26 From: Oslo, Norway PM |
GK Elektro er kanskje den letteste klassen jeg gikk...det var jo ikke veldig vanskelig.....
 PKLL  |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
jeg slet veldig! Strøyk gjorde jeg også!
|
Pkll Joined: Mar 23, 2002 Posts: 26 From: Oslo, Norway PM |
Hvilken skole gikk du på???
 PKLL  |
|
GIKK PÅ BERGEN YRKESSKOLE...
MEN JEG STRØK PÅ VK1 MED GLANS
EGENTLIG LIKE GREIT, HATER ELKTRO OVER ALT
NO ER THE STAR TREK VOYAGER... TILBAKE IGJEN OM EN TIME
[ This Message was edited by: Sonyericsson-man on 2003-05-04 16:18 ] |
|
Jeg gikk på en skole i Oslo. Hmmm noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med livet nå?
|
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Hehe akkurat nå er det bare en ting å gjøre med livet, det er å nyte sommeren som kommer!
|
|
Har du sett utafor vinduet i dag? Helt føkka opp jo! Nei men seriøst er det noen som vet om noe smart man kan gjøre om man ikke har noe utdanning? Noe kurs som gir jobb eller noe sånt? Skrive seg opp på og jobbe i Israel eller no? |
|
ikke vet jeg
|
Du kan joine forcen...hehe Ta UB og ble befal...
*Ser for meg Bjerkebanen som sjant*
|
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Hva med en jobb i Nokia?
This message was posted from a P800 |
|
Good one!
|
|
På sesjonen så sa dem at jeg ikke var duganes matriel for militæret!
|
|