Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Du tar en blåselampe og tenner den, legger pølsene rett på parketten og retter flammen fra blåslampen mot pølsene...eller du kan også hive de i microbølgeovnen...
|
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
NEI NEI NEI! jEG HAR VERKEN BLÅSELAMPE ELLER MICRO!! Men jeg har gryte og sånn! Hvor lenge ska dem koke og sånn a?
|
|
Kok opp vann i en gryte, ta gryta av plata og legge pølsene oppi vannet i ca 5 min.
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
100000000000 takk BeeWee!!!! Du er en engel blant mennesker! Men det vet du vel allerede!!!! en million milliard takk! ASSSA! Når folka har reist til utlandet og man sitter helt alene i et stort hus. Ja da er det fint og vite at du er her på esato til og hjelpe til! TAKK evver so much my bloods brother friend!
|
|
hehe
|
|
med den engel atituden du har BeeWee så kommer det til og gå meget bra for deg i livet!!
Her er en sang dedikert til deg:
BeeWee lalala han er en engel lalala ja damm right he is lalalala
tralalala BeeWee lalala han er en engel lalala ja damm right he is lalalala
lalala tralalala BeeWee lalala han er en engel lalala ja damm right he is lalalala
|
|
Tror det kan bli en slager jeg, årets sommersang hørte jeg?
Smakte pølsene?
|
Pkll Joined: Mar 23, 2002 Posts: 26 From: Oslo, Norway PM |
halla boyz!
En annen måte å lage gode pølser på er å ta ett støpsel, dele ledningen i to slik at du har pluss og minus hverfor seg, så kobler du de begge til en stikke pinne som du stikker i enden av pølsa før du setter støpselet i veggen..la den "steke" i noen min. Men pass på at sikrigen kan gå....
Vær forsiktig.... 
[ This Message was edited by: Pkll on 2003-05-04 15:20 ] |
|
Quote:
|
On 2003-05-04 16:17, Pkll wrote:
|
|
enig der ja
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
ja og da var jeg online igjen... etter og ha sett at michael schumacher vant Formel 1...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
jajajaja....opera og magic vand krangler litt...
 PKLL  |
|
hehe har posta blankt før jeg å...vi tosta en død mus på grunnkurs på den måten der, 3 rom i bygget ble stengt i en måned etterpå p.g.a lukt! Var et 2 garderober og et sveiseverksted som ble stengt.
Håpte på at Toyota skulle gjøre det bra jeg! Gjorde det ikke så galt heller da
|
Vi drev med pølse stekingen på GK.. Hva gikk du etter GK??
 PKLL  |
|
IKT-driftsfag, fikk fagbrev i fjor og er i forcen nå...
|
|
hehe jeg har også gått GK!! Etter Gk så gadd jeg ikke noe mer! Nå dagdriver jeg for det meste
|
|