Author |
Swedish Forum |
mrNoodles Joined: Feb 28, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Låter bra det! Stod det nåt om GPRSen där?
*nu e ja lat - frågar istället för o kolla * |
|
tiasb Joined: Nov 25, 2002 Posts: 0 From: Halmstad/ Sweden PM, WWW
|
Läste detta på mobil.nu "Nu är datumet spikat! Till och med 30 juni är det gratis med MMS från Comviq!".
Så nu undrar jag om det är någon som har något riktigt roligt mms att skicka till mig.
Mitt mobil nummer är 0704-386346
MVH
// tias |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
HE he.... Mobil gör en del roliga misstag... Videospelare i mobilen... tänka sig, tss...
The Truth is out there!!! |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
firade visst ett år på Esato idag
synd att inte har liknade saker som Nokia arrangerar för sina återförsäljare/serviceombud... varje år har Nokia en fest där de delar ut lite priser och visar upp sina kommande mobiler (för oss som inte orkar åka ner till Tyskland å gå på CeBit).... tycker också borde ha det  |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ Cytech
Du menar mutor för att få försäljarna att rekommendera Nokia telefoner  |
Quote:
|
On 2003-02-19 21:22, ppcrockar wrote:
@ Cytech
Du menar mutor för att få försäljarna att rekommendera Nokia telefoner
|
|
typ nåt sånt ja... det funkar ju uppenbarligen  |
phonepro Joined: May 24, 2002 Posts: 10 PM |
På sid84 i Samsungs produktkatalog 02/03 beskrivs 7st utmärkande funktioner för SGH-S100, nämligen dessa, hör och häpna: 2,1 tums stn 65000 färger, nummerpresentation, senast mottagna/ringda samtal, poly. ringsignaler, GPRS klass8, java och wap. Den verkar vara väldigt välutrustad... *lol*
This message was posted from a T65 |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Är det nån här som har R6A mjukvaran i sin T68:a? Jag har R5C i min och den fungerar riktigt bra. Men nu går min garanti ut inom ett par dagar, så jag funderar på att uppgradera den nu.
Funkar R6A bra? Vill ju inte gärna få en massa buggar  |
Lelle Joined: Sep 23, 2002 Posts: 14 From: Stockholm, Sweden PM |
@ppcrockar
Om jag var dej skulle jag inte uppgradera den, iallafall inte till R6A. Jag har den och jag jämförde min med min farbrors R2E och hans är mkt mer stabil, uppstart och nedstängningen går flera sekunder snabbare, min ska alltid tänka ORDENTLIGT innan den stängs av. Ska inte en nyare version vara mer stabil och snabbare än föregångarna? Inte när det gäller R6A, iallafall för mej... Tom R5A verkade mer stabil och snabbare..
Själv ska jag nog inte köpa Ericsson igen.. Fy fan va sega menyer! Och ifall det ringer och man har en bild så orkar den knappt spela upp melodin ordentligt utan att det hackar... Ska det vara så med en dyr mobil eller? Skärpning nu SE-software avd!
[ This Message was edited by: Lelle on 2003-02-20 17:29 ] |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
Tjenna... en fråga om de e någon som vet....
En tjej kompis har fått en t68i av sin farsa, som e köpt i mexico??... och när hon stoppar in sitt kort så står de någott som "sätt in ditt simkort eller felaktig simkort" ska man inte kunna använda dessa telefoner över hela världen?????...jag trode de i alla fall ...... ja vet att mobilen är inte snod, den är helt ny... så att den borde och kan inte bara spärad.. är det någon som har hört någott sådant??.. eller om man kan öppna den på någott sätt??.. jag tycker att det är löjligt att man köper en world telefon och att den inte ska funka... bara med ett simkort från de landet där man har köpt den??...
[ This Message was edited by: Silvetisson on 2003-02-20 17:45 ] |
Quote:
|
On 2003-02-20 18:42, Silvetisson wrote:
Tjenna... en fråga om de e någon som vet....
En tjej kompis har fått en t68i av sin farsa, som e köpt i mexico??... och när hon stoppar in sitt kort så står de någott som "sätt in ditt simkort eller felaktig simkort" ska man inte kunna använda dessa telefoner över hela världen?????...jag trode de i alla fall ...... ja vet att mobilen är inte snod, den är helt ny... så att den borde och kan inte bara spärad.. är det någon som har hört någott sådant??.. eller om man kan öppna den på någott sätt??.. jag tycker att det är löjligt att man köper en world telefon och att den inte ska funka... bara med ett simkort från de landet där man har köpt den??...
|
|
Telefonen är operatörslåst till en mexikansk operatör. För att få den upplåst får hon vända sig till den operatören, ingen av de svenska operatörerna kan låsa upp den.
|
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Grattis Cytech till "ett-årsdagen" på Esato.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
@Cytech
Ok tack hon får väll skicka den ditt....... |
@GEORGIA REBEL
tack
@Silvetisson
prova att skicka ett mail till operatörerns kundtjänst så kanske det går att lösa utan att ni behöver skicka dit den.
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-02-20 18:32 ] |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Någon som har provat att köpa något från expansys.com?
Kommer allt fram rätt och så? |
|