Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
Bor u ute på en øy eller?
Flat.
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Good morgen mine buddys! Jeg har nettop stått opp! Jeg gikk og la meg 12,00 på dagen i dag Og jeg sto opp 22,00 nå! Helt sjuukt assaaa |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Noen som har noe greie på Siemens? Fattern har kjøpt seg S55. Det er en del småfeil som kanskje rettes med sw upgrade og det ligger ny på sidene til Siemens. Er det noen som vet hvordan man sjekker hvilken versjon som ligger på tlf nå?
Går ut fra at jeg må bruke kabel for å oppgradere og at det ikke går med IR/BT?
K800i, M600i |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
ja jeg bor på en øy utenfor bergen
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
hmm det er spesielt. Tenk og bo på en øy. Va om doet blir tett? Hvor skal man bæsje da? Må man svømme til fastlandet for og finne en annen do og bæsje i?
|
|
hahahaha....
neida... har masse plass... men no skal jeg trekifan seg star trek film
|
star træk er kjedelig.
|
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
neiiiii.... noen som har erfart at remote IR programmet fjerner alle programmene på intern minne? etter å ha installer det så får jeg opp kun linker til programmer på d eksterne minnet. noen som har et godt forslag hvordan jeg får dette opp igjen!
|
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Quote:
|
On 2003-05-02 22:48, Hurrle wrote:
Noen som har noe greie på Siemens? Fattern har kjøpt seg S55. Det er en del småfeil som kanskje rettes med sw upgrade og det ligger ny på sidene til Siemens. Er det noen som vet hvordan man sjekker hvilken versjon som ligger på tlf nå?
Går ut fra at jeg må bruke kabel for å oppgradere og at det ikke går med IR/BT?
|
|
Jeg anbefaler at du sjekker ut norske forumet på club-siemens.net der får du nok svar på det du lurer på.
[ This Message was edited by: Eulogy on 2003-05-03 06:27 ] |
|
jaja folkens! Nå er e seint! Tror jeg stikker og sover noen timer jeg. Se va som sker liksom! Jes ye yes! Cherios my friends! See ya all later!
|
|
hos meg funker ir remot uten problemer...
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
På Telefonen
i så fall funker den bra på min telefon.
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
NOen andre her som har smakt McChickenPremier på McD?
Synes den var veldig bra jeg, et skikkelig festmåltid!
Skikkelig drittvær i og rundt oslo nå...like greit og holde seg inne da ja!
|
Pkll Joined: Mar 23, 2002 Posts: 26 From: Oslo, Norway PM |
Været i Oslo er jo til å begynne å grine av.... Ikke F£€$ om jeg skal ut i det været... Hvor ble det av våren?? Vintern kom tilbake..
[ This Message was edited by: Pkll on 2003-05-03 11:51 ] |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Var en tur på Sagene i sted...kaldt og jevlig var det, like før sommerbretten på uniformen gikk ned...like før...men nå har jeg kommet meg tilbake til hula mi, godt og varmt her inne ja
|
|