Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
Har fri i morgen også jeg.
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
blæh
Prøver å spille så høyt at jeg vekker de som sover her, men det eneste jeg oppnår er å vekke naboene................vel uansett nå er det: Kaptein Sabeltann på playlisten
Må nok rydde litt mer....har lite lyst...skal se om jeg har med mobilen hjem også...

[ This Message was edited by: BeeWee on 2003-05-01 09:16 ] |
|
He He...
dust. du kan da ikke ta med deg visa kort og mobil på fest.
Da mister du jo de garantert.
Det må jo du kjønne da.
|
e kjønner ingen ting...hehe
har mobilen...kanke miste T68en vet du...visaen er det verre med...nå e d nesten ryddig inne...d e bra...peppes på gang...
skjønner hvordan folk blir alkoholikere...n tequila på kvisten blir fort te 5...skal ta bussen om 3 tmer
|
|
Du er ikke helt vøken du!
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Ja peppes fristet en smule nå igrunn... Hadde jeg bare hatt cash, de tar ikke vanlig bankkort! Møkk! |
|
Ble ikke peppes...ble sjøloftet, digg det...(pizza btw).
Skal reise snart...4 timer med buss...off...lite klar for det.
Må bare rydde litt mer først...
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
var det gøy på festen da?? funnet visa kortet ditt eller??
helg helg og mere helg....
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
om man ikke spiser på 14 timer og så kaster i seg 3 pints med øl! Er det normalt og få diare da?
|
|
Hakke peiling...
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
haha... egentlig ikke... siden du bare har flyteveske i magen...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
ha ha
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
okay for her en stund siden jeg hadde min første bli full exsperience. Jeg våkna opp en lørdag ettermidag etter og ha sovet 14 timer. Jeg spiste ingenting men jeg fik en tlf fra en buddy. Om og komme og henge på hans sted. Anyways ved midnatt så dro vi til byn og jeg drakk 3 øl og ble drita for første gang i mitt liv. Anyways neste dag når jeg våkna følte jeg meg ok men min mage gjorde ondt. Sikkert fordi jeg ikke har spist på sinnsjukt lenge. Mens så spiste jeg og jeg ble ikke noe bedre. Neste dag mandag gjikk jeg på jobb fremdeles med mageknipe. Jeg gikk tidlig hjem og når jeg var vel hjemme så: satt jeg meg på do og da sa det: fftrrtffftsplash splash splash. Og en helt jævlig gul gørre ble fylt opp i tolaette. Så tokk jeg meg en dusjh for og ble helt rein. Men etter dusjen så følte jeg meg helt fin! Weerd man
|
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Bjerke, hvis du ble helt kanon etter dine eskapader på byen, så kan det jo hende at du stappet en kebab i trynet på veien hjem, og da høres ikke det der ut som et sjeldent resultat.. =) bare ta det med ro, etter hvert blir du nok passe galvanisert innvendig, og da tåler du det der fint! =)
|
|
Ja og hvorfor ble jeg kanon av 3 øl? de andre ble ikke kanoon!
|
|