Author |
Swedish Forum |
BlurryEye Joined: Mar 06, 2002 Posts: 120 From: Stockholm/Sweden PM |
fårn Comviqs sida är det lite luddigt... står på ett ställe att det är gratis med mms tom 28/2-03 och på ett annat att det är tom 28/3-03...
väntar på bekräftelse från Comviq om vad som gäller nu när Telia förlängt sin period... fast som ni vet så kan den bekräftelsen bli både sen och opålitlig tyvärr... återkommer när jag fått svaret iaf... |
|
Lelle Joined: Sep 23, 2002 Posts: 14 From: Stockholm, Sweden PM |
@cytech
jag undrar ifall garantin täcker så att man får allt skit under displayen rengjord när man lämnar in den till SE-service och (min styrknapp vill inte fungera då och då) ifall dom kollar eller ev byter ut styrknappen? |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-02-12 11:16, Lelle wrote:
@cytech
jag undrar ifall garantin täcker så att man får allt skit under displayen rengjord när man lämnar in den till SE-service och (min styrknapp vill inte fungera då och då) ifall dom kollar eller ev byter ut styrknappen?
|
|
det går på garantin så länge det inte är någon yttre åverkan som kan härledas att ha orsakat felet... damm på displayen tas bort oavsett om du påpekar det eller inte...
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-02-12 10:39 ] |
Jison Joined: Jul 01, 2002 Posts: 356 From: Sweden PM, WWW
|
Ska inte voda förlänga sitt gratis MMS
 t68i.2jison.com  |
Lelle Joined: Sep 23, 2002 Posts: 14 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-02-12 11:39, Cytech wrote:
Quote:
|
On 2003-02-12 11:16, Lelle wrote:
@cytech
jag undrar ifall garantin täcker så att man får allt skit under displayen rengjord när man lämnar in den till SE-service och (min styrknapp vill inte fungera då och då) ifall dom kollar eller ev byter ut styrknappen?
|
|
det går på garantin så länge det inte är någon yttre åverkan som kan härledas att ha orsakat felet... damm på displayen tas bort oavsett om du påpekar det eller inte...
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-02-12 10:39 ]
|
|
men hur skall jag kunna bevisa att knappen inte fungerar som det ska göra? det är ju typiskt att när man väl är framme så fungerar allting perfekt... Jag måste ju väl ändå kunna bevisa att ngt är fel för att jag ska få den delen utbytt eller reparerad... |
mariolouis Joined: Nov 17, 2002 Posts: 387 From: SE to Windows Mobile PM |
bontwoylak
This message was posted from a WAP device |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-02-12 14:43, Lelle wrote:
men hur skall jag kunna bevisa att knappen inte fungerar som det ska göra? det är ju typiskt att när man väl är framme så fungerar allting perfekt... Jag måste ju väl ändå kunna bevisa att ngt är fel för att jag ska få den delen utbytt eller reparerad...
|
|
säg att den är dålig... dom kommer ju testa den... |
kallingen Joined: Jan 13, 2002 Posts: 282 From: Karlstad, Sweden PM |
Comviq förlänger gratis perioden på GPRS !!!
Pratade med dom nyss på supporten. Förlängs eftersom det är krångel med GPRS.
Dom "måste" säga till 1 månad innan dom kan komma ta betalt.
Det är bra
Sincerly,
Joakim Käll, Sweden
|
Benja Joined: Dec 18, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
Hur länge skulle Gratis GPRS förlängas? |
BlurryEye Joined: Mar 06, 2002 Posts: 120 From: Stockholm/Sweden PM |
min key account-kille hos comviq bekräftar nu att både gprs och mms är gratis "tills vidare". de kan dock inte säga hur länge än men de hittills satta datumen gäller alltså inte längre... |
Benja Joined: Dec 18, 2002 Posts: 9 From: Sverige PM |
Ok! |
Froddan Joined: Jan 18, 2002 Posts: > 500 PM |
Kanske dom har läst mina inlägg tidigare i tråden?
Väldigt bra, Comviq, tack. |
bluestar Joined: Dec 14, 2002 Posts: 90 From: Gotemburgo, Suecia PM |
Är det någon som har uppgraderat programvaran?
ska man bara gå in i butiken å fråga om de kan uppgradera den?
kostar det nåt?
Jo jag fick ett sms från comviq att det tar betalt för gprs från den 15 feb. fast det smset fick jag för två veckor sen ungefär...så jag vet inte:-/ |
mrNoodles Joined: Feb 28, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Det ska inte vara några problem att få den uppgraderad! |
emanuelj Joined: Jan 17, 2003 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Någon som vet om elgiganten erbjuder uppgradering av mjukvaran? Har nämligen handlat min t65a där.
This message was posted from a T65 |
|