Author |
Halebop Forum ett bra kontantkort. |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
@Krippe
Måste stänga av min brandvägg för att komma in på Halebops sida.Testa och se om det hjälper.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
Så där, nu funkar allting, äntligen! Nu ska det ringas billigt på kvällar å helger. Kör med djuice oneprice på dagarna!  |
FJ Joined: Nov 15, 2002 Posts: 0 PM |
konstigt att du inte har fått rätt på gprs än "dragontrumpetare"
har du ändrat inställningarna
Sidan brukar ja inte ha problem med förutom med i Opera där den är mycket instabil |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
Halebop funkar inte överhuvudtaget på OPERA. Men jag har teastat att beställa inställningarna med explorer och netscape. Får hela tiden vetskapen att sidan inte funkar försök igen. Halebop fungera sämst med explorer ( forutom som jag sa innan att det inte funkar alls på OPERA).
The Truth is out there!!! |
Fankens!!
Detta jobbet är ju inget bra. Det funkar inte. Är en idiot. Borde ju fattat att reglerna inte var bra. Får inga pengar om jag inte gör 60 demos om dagen. Och jag kan knappt klara tre. Har ingen bil, och det hjälpmedel som jag räknat med, har jag inte heller. Jag måste säga upp mig på något sätt. Och det är omöjligt att sälja maskinen. *suck* Jag ville så gärna ha ett bra jobb, och kände mig tvingad att ta detta, men nu funkar det ju inte alls.
Har fått ett sms där det står att de drar 49kr för "Fastprissms" imorgon fast jag inte har tjänsten aktiv. Kan inte heller avbeställa den eftersom den är avbeställd.
Knepigt |
@krippe
Fick du inte dina 2 veckor gratis??? Och om det är avbeställd så skall det inte dra, utan det skall komma ett MMS om att man skall förnya tjänsten, gör man inte detta så dras det inget. Eller står det verkligen att den skall dra 49spänn??
Fungerar deras hemsida nu igen?Behöver ladda hem nya inställningar till en T-68?
Det står att dem ska dra 49 spänn. Men har kontaktat kundtjänst och enligt dem har det varit tekniska problem med fast pris så dem stängde av det åt mig, fast det redan var avstängt. Men alla fall, har inte blivit av med 49 kr. Kollade precis. De som har fast pris ska kanske kolla att de inte betalar för sina sms. |
@Krippe
Tänkte väl det.
@Georgia rebel
Vad jag har märkt så funkar det inte ännu.
Tänkte väl så tur att jag inte slängde emailet från kundtjänsten
This message was posted from a T68i |
@georgia Rebel
Det kan man förstå
@dragontrumpetare
Och nu fungerar det klockrent utan några härvor alls.
@Georgia Rebel
Funkar hos mig med, trots att jag bara har 10kr på kontot. Och fått SMS om att jag inte kan använda tjänsten. SÅ är GPRS tjänsten igång? Mysko?
@dragontrumpetare
Visst fungerar GPRS nu med Halebop.Har inte strulat för mig ordentligt för mig på länge.I vart fall inte sedan Halebops katastrof vid nyår.
|