Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
nils7 Joined: Feb 02, 2003 Posts: > 500 From: Europe PM, WWW
|
de 64MB eind deze maand! |
|
Owen Joined: May 04, 2002 Posts: 238 From: The Netherlands - Amstelveen PM, WWW
|
Hey allen,
Ik heb een klein/groot probleempje... Ik heb mijn telefoon (T68 Lunar grey) laatst weer eens laten vallen en nu is het afdekplaatje van mijn infrarood kwijt.... BLèh!!!! Maar nu wil ik dus heel graag zo'n plaatje, OF een totale nieuwe cover, maar dan wel eentje die niet van SonyEricsson is.. dus gewoon een ander vaag kleurtje... Kan iemand hier mij verder helpen, of weten jullie waar ik dat soort covers of afdekkapje kan krijgen?
Groeten,
Owen
Owen den Engelsman |
ma79 Joined: Feb 26, 2003 Posts: 0 From: nl PM |
Hallo,
Kun je de P800 ook gebruiken icm VF live, ik heb er vandaag nl een gekocht en het zou leuk zijn als ik deze samen kan gebruiken.
Bedankt voor je evt reactie!
Gr
|
|
Is hier echt niemand in Holland die die frontjes verkoopt????
Quote:
|
On 2003-02-24 10:24, Owen wrote:
Hey allen,
Ik heb een klein/groot probleempje... Ik heb mijn telefoon (T68 Lunar grey) laatst weer eens laten vallen en nu is het afdekplaatje van mijn infrarood kwijt.... BLèh!!!! Maar nu wil ik dus heel graag zo'n plaatje, OF een totale nieuwe cover, maar dan wel eentje die niet van SonyEricsson is.. dus gewoon een ander vaag kleurtje... Kan iemand hier mij verder helpen, of weten jullie waar ik dat soort covers of afdekkapje kan krijgen?
Groeten,
Owen
|
|
|
mscarrot Joined: Nov 27, 2002 Posts: 122 From: Amsterdam, The Netherlands PM |
Probeer de zwarte markt in Beverwijk eens, die hebben meestal wel van dit soort dingen
Suc6 !!!!
[addsig] |
R4!D3N Joined: Mar 03, 2003 Posts: 5 From: Netherlands PM, WWW
|
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van de ringtones? Is dat een beetje goed? |
|
Nou ik zal ff kijken in Beverwijk...
Kwaliteit van de ringtones?? Welke telefoon heb je dan?
T68(i)... CRAP
T300... CRAP... Volume is gewoon helemaal slecht
P800... Gaat wel... is wel ok
Owen den Engelsman |
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
Weet iemand waar ik in nederland ms duo kaartjes kan kopen ?
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
R4!D3N Joined: Mar 03, 2003 Posts: 5 From: Netherlands PM, WWW
|
Waar kan ik goedkoop een chatboard kopen voor mijn SE t68i? |
Is er nog leven in deze post ? zijn er geen nederlandse se: gebruikers meer ?
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Ja, die zijn er wel maar meestal doe ik alleen mar even lezen wat de andere te melden hebben.... slecht hè
This message was posted from a WAP device |
heel erg slecht !
heeft iemand van jullie nog ervaring met de HBH60 van :se ik sta namelijk op het punt om dze te gaan kopen.
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Geen idee, ik heb hem nog niet eens in het echt gezien, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
T-Mobile ondersteunt geen email-functie (via het messages-menu) op de telefoon. Is er iemand die een creatieve oplossing weet om dit te omzeilen?? Of kan ik maar beter naar VF overstappen  |
vosje Joined: Mar 15, 2002 Posts: 0 From: Netherlands PM |
Hoi ik zit er over na te denken ook een P800 te kopen. Maar nu wilde ik nog weten welke informatie er van contactpersonen opgeslagen kan worden. Bij outlook kan je naast de naw gegevens ook webadressen en meerdere emailadressen bij contactpersonen zetten. Enig idee welke informatie er bij contactpersonen er in de P800 gezet kan worden. EN of de synchronisatie een beetje makkelijk gaat. Bij mijn T68 wil het niet altijd lukken
Alvast bedankt
Daniël |
|