Author |
Swedish Forum |
bjarne1 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 117 From: sweden PM |
funkar finfint f;r mig ox[ har b som e b**s firmwaren
Quote:
|
On 2003-02-03 15:25, Los_Fredricos wrote:
det fungerade alldeles utmärkt på min T300. Vad har du för firmware??
|
|
 C510 I want a torch! Please/Bjarne |
|
Pajas Joined: Dec 21, 2002 Posts: 2 From: Sweden PM, WWW
|
Har hela tiden använt datakontot för MMS till att wappa med eftersom mitt GPRS-datakonto inte har fungerat (hade isplnk1.swip.net som APN vilket tydligen är fel, ska vara wap.swipnet.se). Men nu verkar det som om jag helt plötsligt fått begränsning på hur stora filer jag kan tanka hem. Har Comviq nyligen satt 3kb-gränsen på sin gateway?
Hursomhelst, det jag undrar över är om någon har en bättre gateway där man kan tanka hem filer i 30-40kb klassen?
@ppcrockar
Thx 
[ This Message was edited by: Pajas on 2003-02-05 10:19 ] |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
R1B är det som jag har i min mobbe. Funkar det dära klippa klistra inte med den programvaran?
The Truth is out there!!! |
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Nokia drar tillbaka serviceavtalet med EMTS. Samtidigt har EMTS stora ekonomiska problem... kommer EMTS kunna hålla sig kvar utan att gå i konkurs?
pressreleaser finns på EMTS hemsida: http://www.emts.at
[ This Message was edited by: Cytech on 2003-02-05 13:42 ] |
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
Det där låter inte bra =/ |
The_EyE Joined: Dec 27, 2002 Posts: 11 From: Karlskoga/Sweden PM, WWW
|
Den nuvarande gw har inga begränsningar. Vad är det för fil du försöker tanka hem?
This message was posted from a P800 |
Da_WiZ Joined: Mar 04, 2002 Posts: 126 From: PM, WWW
|
Nån som vet vart jag kan köpa en ny knappsats till min T68????....dessutom undrar jag om man kan köpa ett T68i batteri någonstans?? |
Pajas Joined: Dec 21, 2002 Posts: 2 From: Sweden PM, WWW
|
Spel, bilder, midifiler, you name it. Ingenting till funka. Jag surfar runt utan problem det är bara när jag ska tanka saker som det inte vill.
This message was posted from a T300 |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Någon som vet om hur man får över sina sparade teman i Them Creator Pro till Theme Creator Pro 2?
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
@Georgia rebel
Har du hittat ett Theme program? Var hittade du det. Tycker inte de som finns online är så bra?
@alla
Någon som vet hur det dära instant bild messaging funkar. Enligt SE hemsida så säger det att man bara behöver skicka ett SMS, och sedan är det bara att skicka bilder till en e-mail address utan att ens behöva konfigurera e-mail eller andra inställningar. Hur funkar det. Någon som vet?
The Truth is out there!!! |
tjompa Joined: Dec 11, 2002 Posts: 25 From: Sweden PM, WWW
|
Hjälp! Någon som vet hur inst. ska vara med BT HF vs. P800? Dom kan hitta varandra men inte att jobba ihop. Är på väg på ett jobb, så det är rätt viktigt att få igång det här... Tackelitack!
tjompa Joined: Dec 11, 2002 Posts: 25 From: Sweden PM, WWW
|
Någon? Please... *fan vad jobbigt det är med uppkodningen av bokstäver...*
Fv02 Joined: Aug 23, 2002 Posts: 31 PM |
tja på er, måste bara fråga, nån som har bakgrundenmed månen / jorden som fanns i T68:orna? skulle gärna vilja ha den |
p85w Joined: Apr 25, 2002 Posts: 56 From: Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-02-06 11:25, Da_WiZ wrote:
Nån som vet vart jag kan köpa en ny knappsats till min T68????....dessutom undrar jag om man kan köpa ett T68i batteri någonstans??
|
|
Jag köpte min på ett service center för ericsson |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Jag har hört från en kompis som jobbar på SE att uppföljaren till T68 kommer att lanseras v18... och att den kommer att innehålla "en hel del godis", mer ville/kunde han inte säga...
Självklart är ju detta att beteckna som ett rykte, men jag litar på honom... 
[ This Message was edited by: ppcrockar on 2003-02-07 16:08 ] |
|