| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
sorry vuurtje, maar zie het zo: ik heb dan ook weer meer tijd voor onze date .
Dit keer kook ik oke ?
Love you (K)
|
|
|
BobaFett Joined: Jan 06, 2004 Posts: > 500 From: Kamino (wish it would be Lund) PM, WWW
|
hallo all nederlandse jonge & meisje. my last post in the ///Galleries of... thread are dedicated to u! Dankjewel if u visit it, have a great evening. Dag
|
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Hey, ik zie dat de Nederlandse site nu ook beschikt over een E-shop!! Leuk en scherpe prijzen. |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Ik heb vandaag echt weer zo'n 'heb ik dat' dag Anyway weet er nog iemand een site of winkel waar ze goedkope (evt. neppe) datakabels voor de e700 hebben? |
Wie wil er nu een datakabel voor een E700!!? Maar kijk anders eens op gsmshop.pagina.nl , genoeg links naar zulke sites. |
|
Ik natuurlijk als ie niet te duur is. 45 euro voor een datakabel vind ik nogal duur want ik doe nooit zo lang met telefoons  |
 |
|

[ This Message was edited by: Bianca on 2004-04-08 12:40 ] |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
wil je nu weer wel een datakabel ? vrouwen ze weten nooit wat ze willen he zucht...
anyway ff mijn pc fixen en kan die ene link opzoeken.
Ik heb een rekening van orange : 7, 88 hahahahaha dacht dit word een vette 80 euro rekening maar orange is goed in de war geschopt .
tnx orange i love you (als ik bereik heb )
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Dan wordt het teveel betaalde geld van de vorige fakturen terug gegeven door korting op de komende rekeningen, ze zijn toch nog niet zo dom dan....Vrouwen, tsja als ze ineens weer iets in hun hoofd hebben gehaald dan is er weinig meer mogelijk...Dan willen ze dat ook, en dan ineens weer niet.....Ik kan vrouwen af en toe ook niet meer volgen...  |
|
nee heb nu de oplossing al gevonden. De infrarood werkte niet goed omdat er iets met de drivers was ofzo want met nieuwe drivers werkt het super  |
Ah mooi zo dan dat irda weer werkt dan,goed gedaan ;-) irda is jou geval toch beter,aangezien je nogal vaak van telefoon verander...hoef je tenminste niet steeds een ander type kabel te kopen.ik kan je nog wel een bluetooth dongle aanraden,zelf heb ik er ook 1tje aangeschaft en het is het zeker waard ;-)
This message was posted from a T610 |
|
Precies! en ik wil wel graag een bluetooth dongle alleen heb ik geen bluetooth in mijn mobiel  |
Dus het zal niet lang meer duren voordat jij weer een nieuwe tel heb, met bluetooth  |
|
Nou ik weet het nog niet hoor heb al een aantal telefoons gehad met bluetooth (heb nog steeds mijn t68i) en toen heb ik ook nog een dongle gekocht. Maar zo'n dongle is idd wel handiger dan irda |
|
|