Author |
Swedish Forum |
Krippe Joined: Oct 23, 2002 Posts: 67 From: Sweden PM |
@los
De sms jag skickade igår kom fram. Dem jag skickar idag gör det inte men till voda funkar det. Vet ej med comviq.
Krippe |
|
Sporko Joined: Jul 05, 2002 Posts: 163 From: Sweden PM, WWW
|
Jag har inte riktigt fattat det här med T100 ... kan nån posta en bild ?
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-01-31 15:37, Sporko wrote:
Jag har inte riktigt fattat det här med T100 ... kan nån posta en bild ?
|
|
http://www.esato.com/phones/index.php?phone=49 |
copman Joined: Mar 05, 2002 Posts: 26 From: Stockholm, Sweden PM |
Varför för inte T 100 med på SE´s hemsida för kommande mobiler ?????? För övrigt gillar jag utseendet på T 100 .....
Copman |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
Måste bara få avreagera mig. Är så förb****t arg. Min bärbara DELL INSPIRON blev stulen från mitt kontor idag medan jag var i rummet bredvid!!! Någon var så fräck att han bara gick in på mitt rum och tog den.
DET JÄVLA SVINET!!!! |
Sporko Joined: Jul 05, 2002 Posts: 163 From: Sweden PM, WWW
|
mmm ... vicken jävla hora asså ! det e sånna där som inte har råd med egna ...
JÄVLA TATTARE !!! SÅNNA BORDE DET VARA SKOTTPENGAR PÅ !
för övrigt om telefonen på bilden, jag har en t68i nu och byter snart till p800. Och jag skulle aldrig få för mig att byta tillbaka till icke färgskärm !
|
Quote:
|
On 2003-01-31 16:32, copman wrote:
Varför för inte T 100 med på SE´s hemsida för kommande mobiler ?????? För övrigt gillar jag utseendet på T 100 .....
Copman
|
|
ingen aning varför dom inte lagt ut den på deras site... för på ingående är den... såg att reservdelar till den var upplagda i vårat system. |
floke Joined: Jan 23, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM, WWW
|
T100 ser riktigt trevlig ut.
Synd bara att dom sparat bort options-knappen. Det är ju det bästa Ericsson kommit på sen YES/NO-knapparna  |
The_EyE Joined: Dec 27, 2002 Posts: 11 From: Karlskoga/Sweden PM, WWW
|
Vet att det inte är på svenska men FTP drivs av 2 svenskar iaf.
Kolla in...se vad ni tycker!
Okay... since nobody is takeing initiative for a mp4 p800 ftpserver, i am!
The server is up at ftp://p800mp4.no-ip.org and dont require loginame.
There is currently not much there, but we were kind of hoping that ppl will share with eachother since we all want to have a nice place to go to when we want to download new movies for our SE P800-
So upload upload upload upload!
With any luck - ppl will upload and be very active and we´ll have a good library in a very short time!
So please! Be active, upload!
We´ll all benefit from it!
//EyE of EoN  [eon.knows.it] |
Ulukai Joined: Jan 27, 2002 Posts: 372 From: Sweden PM, WWW
|
Quote:
|
On 2003-01-31 15:02, dog8cellphone wrote:
Någon som vill vara försöks kanin och uppgradera SW på sin p800 till R1d för att kolla om SE verkligen tagit bort möjligheten att välja annat ljud än pip/click/tyst för medelande signal?
|
|
Jag har precis fått tillbaka min P800 från service. Jag har inte hunnit kolla det än men jag återkommer med svar... |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Någon som vet om man kan använda det magiska ordet till HBH-30.Jag får nämligen det inte att fungerar alls.Vill kunna använda mitt till att slippa trycka på någon knapp på telfonen eller headsetet.
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
Ulukai Joined: Jan 27, 2002 Posts: 372 From: Sweden PM, WWW
|
De hade inte tagit bort det... |
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
Cytech kan man markera flera saker typ likadant som med en pc o hur gor man
This message was posted from a T68i |
Quote:
|
On 2003-02-01 01:07, tulle wrote:
Cytech kan man markera flera saker typ likadant som med en pc o hur gor man
This message was posted from a T68i
|
|
näe... såvitt jag vet går det inte... men nåt som däremot går... är att kopiera/flytta nummer inom en kontakt i tfnboken...
Ställ dig på numret du vill flytta, håll ner * och tryck på 1. Numret kommer försvinna. Ställ dig där du vill ha numret. Håll ner * och tryck på 3. Du kan också kopiera, då håller du ner * och trycker på 2... alltså:
* + 1 - Klippa ut
* + 2 - Kopiera
* + 3 - Klistra in
Du kan endast flytta om i en kontakt, du kan inte kopiera/flytta nr mellan olika kontakter. |
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
Cytech
Jag har provat att kopiera och att klippa de går tror jag i a alla fall, så går det att klippa men kopiera vet jag inte men det ser ut som det... men däremot att klistra in går ej.... men ni kanske menade med en p800 jag har bara en t68i...... |
|