Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Jeg var på Nordialog først og dem sa at dem ikke kunne gjøre det. Han sa at jeg måtte gå til et verksted eller at dem måtte ta inn telefonen. grunnen til at det var lang tid i Nygata var pga ferie tror jeg.
Og når jeg har fått opgradeinga så skal jeg montere på det her:
http://www.gsmsquare.com/images/t68cover/full-blue.gif
har allerede bestil det det kommer en gang innen 2 uker 
[ This Message was edited by: Bjerkebanen on 2002-06-24 21:14 ] |
|
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
Er det noen her som vet om det går an å sende flere enn ett bilde av gangen fra mca-20 med mail ...... .?
This post was posted from a T68i |
Hobbes Joined: Mar 28, 2002 Posts: 249 From: Oslo, Norway PM |
nå har jeg fått solgt min t68mc og kjøpt en t68(i). Jeg tjente 200 på det
|
Thorsen Joined: Feb 11, 2002 Posts: 25 From: Norway PM |
Hvordan fikk du det til?
Og en ting til. Trenger noe hjelp! Har NetCom :-( og får ikke til å laste ned noen av Themes'ene eller Scrensaveren her på Esato eller andre plasser. Har nok ledig plass og har slettet alt \"lagred info.\" under wap menyen. Har noen peiling? PÅ FORHÅND TAKK! :-D
Hobbes Joined: Mar 28, 2002 Posts: 249 From: Oslo, Norway PM |
@Thorsen
qxl
|
Hvor mye fikk du for den?
HJELP! Se 2 poster tilbake ang. problem!
oyhaal Joined: Jan 25, 2002 Posts: 11 PM |
Noen som er interessert i en Quart-festival theme?? Send mail til oyhaal@c2i.net så sender jeg den!
Hilsen
Øyvind
T68(i) |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Hei hei kan noen si meg hvor i Oslo jeg kan kjøpe Mca-20 jeg trenger det nå!! og hvor mye koster det ca? |
tic Joined: Jan 14, 2002 Posts: 75 From: Norway PM, WWW
|
Klart Svar er eneste kjeden som har fått det.
tic |
ervil Joined: Mar 18, 2002 Posts: 190 From: Oslo, Norway PM |
Heisan! Var på Bryggeporten på Aker Brygge på lørdag og opplevde at en lommetyv rappet mobilen min. Hadde fått oppgradert min T68m med både SW og T68i cover. Likte veldig godt kombinasjonen av T68i cover og gummibakside. Hadde heldigvis forsikring og har fått ny T68i idag. Foretrakk likevel utseendet til min gamle telefon, men jeg har tross alt fått en 8 mnd. nyere telefon. Politiet har sperret den gamle telefonen så drittsekken får heldigvis ikke brukt den.
Bjerkebanen: Klart Svar har tilbud på MCA-20 for kr.1595.- LØP OG KJØP!
[ This Message was edited by: ervil on 2002-07-02 20:25 ] |
Steam Joined: Jun 06, 2002 Posts: 78 From: Norway PM |
Hei
Joystick'n min er blitt så sinnsykt slapp i formen, har 96.000 bevegelser.. Og en kammerat har 300.000 bevegelser og den joystick'n er nesten like god som ny.. Min kan jeg nesten ikke trykke på.. Sinnsykt kjiipt.. Noen andre som har merket at joystick'n blir så fort dårlig? Er det en garanti sak?
Stephen Alias Steam |
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@ervil
Trist å høre at du mistet mobilen. Men det er fint at du allered et par dager etter tapet fikk deg en ny. Har du ekstra forsikring, eller var det innbo som dekke det?
@Steam
Når jeg fikk den nye T68i'n merket jeg tydelig at den gamle T68m'n hadde en litt sliten joystick. Ved softwareoppgradering fra T68m til T68i fikset EMTS Vika både joystick og noen trege tasten uten at jeg ba om det. Alt var gratis. |
Steam Joined: Jun 06, 2002 Posts: 78 From: Norway PM |
Okey.. Tror jeg stikker innom EMTS Kr.sand idag..
Takk for hjelpen laffen
Stephen Alias Steam |
|