Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
@ Bart
Ergens hier op esato heb ik gelezen dat hij erg solide aanvoelt.
Dus dat zit waarschijnlijk wel goed.
|
|
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
Hij voelt echt heel erg stevig aan. veel beter dan de T68i die ik nogal krakemikkig vond aanvoelen. je went eraan als je hem in je zek hebt. de groote valt echt heel erg mee het is gewoon net een 3310.
nog meer vragen? kom maar los
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Heb je al met de flip eraf gebeld (enzo)?
Ik zat te denken: de meeste mensen die ik bel staan toch in mijn telefoonboek dus lijkt mij zonder flip beter?
wat is jou ervaring?
|
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
Ik heb een dag de flip eraf gehaald alleen ik vind het niet zo fijn om de hele tijd alles met de stylus te doen. Ik heb hem er dus ook weer opgezet het werkt zo veel lekkerder en je hebt voordelen dat hij 1 het scherm beschermd en 2 dat je gemakkelijker de speaker functie activeert.
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
brimme wat zou jij willen in de volgende P800 softwear update? |
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Hallo,
Heb van het weekend mijn T65 laten updaten met de nieuwste software, (R6A) maar nu zit er volgens mij een fout in. Onder de wap-instellingen en dan profielen. Bij profiel 4 en 5 geeft hij rare tekens. Zijn er meer die hier last van hebben?
|
vosje Joined: Mar 15, 2002 Posts: 0 From: Netherlands PM |
Hoi ik zit er over na te denken ook een P800 te kopen. Maar nu wilde ik nog weten welke informatie er van contactpersonen opgeslagen kan worden. Bij outlook kan je naast de naw gegevens ook webadressen en meerdere emailadressen bij contactpersonen zetten. Enig idee welke informatie er bij contactpersonen er in de P800 gezet kan worden. EN of de synchronisatie een beetje makkelijk gaat. Bij mijn T68 wil het niet altijd lukken
Alvast bedankt
Daniël |
vosje Joined: Mar 15, 2002 Posts: 0 From: Netherlands PM |
En oh ja..
Enig idee wat de P800 gaat kosten als ik mijn Ben abo Vaak laat verlengen???
Tanx |
gsmdealer Joined: Dec 26, 2002 Posts: 3 From: Breda PM, WWW
|
ga maar ongeveer uit van 550 euro... maar wellicht komt Ben met een simlockversie van het toestel... dan zal hij gauw 100,00 euro kunnen schelen...
en waarom een simlock-versie??? hij is een beetje blauwig en bijna alle merken die ooit een blauw toestel op de markt hebben gezet hebben wel bij Ben in de verkoop gezeten... (T65, Philips Ozeo, T300, Siemens A50 etc...) |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Weet er iemand hier nog een winkel waar ik een mooie lunar grey t68m (nieuw) kan scoren (geen mineral grey t68i dus)? Die dingen zijn tegenwoordig net zo moeilijk te vinden als een volumeknop voor de t68.
@bart
hebben ze in die proximus pakketten nog t68m toestellen zitten of alleen nog maar die James Bond pakketten met mineral grey t68i's? Dat waren namelijk de enige die ik nog tegenkwam in Antwerpen toen ik daar op zoek was naar een t68m, of heb ik gewoon niet goed genoeg gezocht?
Only dead fish go with the stream! |
bart Joined: Feb 03, 2002 Posts: > 500 From: Flanders PM, WWW
|
de T68m verkopen ze bijna nergens meer, ik weet nog een plaats waar ze hem int goud kleur verkopen. proximus enkel 007 packs en de artic blue vind je ook overal. maar lunar grey niet meer. |
drfell Joined: Jan 05, 2003 Posts: 378 PM |
Hello! Look 4 R520 fans, if interested, come forum general topic R520! Reg, drfell
This message was posted from a R520 |
Extince Joined: Nov 22, 2002 Posts: 2 PM |
Hey hey,
ik heb een tijdje geleden bij het verlengen van me abbo van Ben een telefoon, de T68i gekocht maar nu heb ik een aantal probleempjes. Ik las nt ffe snel dat de software de R2E006 niet echt helemaal flex is. En die heb ik ook in me foon zitten.
Als ik hem aanzet en ik ga direct naar de settings om me geluid uit te schakelen of toetsblok, dan loopt ie vast. Dan moet ik de batterij eraf halen en dan er weerop doen. Maar dan verliest hij ook zijn wap/gprs/mms accounts en die moet ik dus elke keer opnieuw installen en activeren :\
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
alvast bedankt  |
mscarrot Joined: Nov 27, 2002 Posts: 122 From: Amsterdam, The Netherlands PM |
@Extince
Ik gebruik zelf ook deze software en heb geen enkel probleem, je zou kunnen proberen om een software upgrade te laten doen bij een SE center (bijv. Teleworld in amsterdam) dit is gratis als je foon nog garantie heeft.
Het zou ook kunnen dat je memory te vol is, dit kun je nakijken onder optie BERICHTEN>MMS>GEHEUGENSTATUS....
en als je veel gebuik maakt van WAP, zou ik mijn cookies ed regelmatig wissen
via WAP SERVICE
Geavanceerd
1) Cache wissen
2) Wis Push-vak
3) wachtwoord wissen
4) cookies wissen
Dit neemt nl behoorlijk snel veel geheugen in.
En als je foongeheugen te vol is kan hij ook gekke dingen gaan doen.
Tenslotte als dit allemaal niet goed werkt, zou ik de gebroeders BEN even bellen voor een replacement.....
PM me anders voor het telefoon nummer van teleworld.
[ This Message was edited by: mscarrot on 2003-01-28 16:58 ] |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Weet er iemand hier of die memorystick duo-varianten (128 mb) al verkrijgbaar zijn in Nederland (Belgie mag ook), of wanneer dat ze precies uit zouden moeten komen?
Only dead fish go with the stream! |
|