Author |
Swedish Forum |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
HV 71 när det finns DJURGÅRDEN!!!
Georgia aint no paradise. But a place I call home. |
|
Los_Fredricos Joined: Dec 25, 2002 Posts: 28 From: Sweden PM |
Var du på matchen i söndags eller? Men om det inte ska vara hv så är det ju bajen som gäller..
This message was posted from a T300 |
Tyvärr inte men det verkar bli guld där också
This message was posted from a T68i |
Får vi väl hoppas att det inte blir.. :-D
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
Hmm.. Datorn har total krashat.. När man försöker sätta igång den går bara fläkten igång, och dvd'n och brännaren's lampor lyser och låter som om de letar efter en cd.. Några tips på vad som kan göras åt det innan jag försöker fixa det med hammare och motorsåg? Innan den krashade igår flöt muspekaren sakta sakta diagonalt över skärmen och ut ur bild.. (och jag rörde inte musen) Finns det nåt virus som gör så? Har ingen garanti kvar på datorn och jag har inte gjort backup.. :-l
This message was posted from a T68i |
DelaCruz Joined: Jan 21, 2003 Posts: 14 PM |
Tja!
jag har en t68m men skulle vilja ha ett i skal, färgen spelar ingen roll bara det är i. Kan man få tag i ett här i Sverige!? Vill inte beställa från utlandet!
|
Cytech Joined: Feb 19, 2002 Posts: > 500 From: Stockholm, Sweden PM |
Quote:
|
On 2003-01-21 14:57, DelaCruz wrote:
Tja!
jag har en t68m men skulle vilja ha ett i skal, färgen spelar ingen roll bara det är i. Kan man få tag i ett här i Sverige!? Vill inte beställa från utlandet!
|
|
kolla http://www.nymax.nu eller http://www.imperial.nu |
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
Ok.. believe it or nuts.. men den gick faktiskt igång efter att jag sparkat på den.. (och efter att ha kopplat bort alla skrivare och scannrar och tangentbord och saker..).
Nu har jag t.om fått igång tangentbord och mus (fast scrollknappen funkar inte.. nedrans)
Men datan e inte den stabilaste.. så oroa er inte om jag inte skriver på några dagar.. jag finns fortfarande kvar =) (känner hur alla esatosare snyftar och griper efter näsduken..)
@BlurryEye
Heh.. tack tack =P Är själv inte intresserad av sport så det var det minsta jag kunde göra =)
@Los Frekrik
Inget illa menat med lilla apan.. =P
Men det går ju bra att spara hv71-gifen utan apa  |
Haha.. Tycker den var ganska tuff faktiskt.. Men den skulle ju pissat på ett dif märke...
amagab Joined: Oct 29, 2002 Posts: > 500 PM |
Vet inte om det snackats tidigare om det i denna thread men om någon planerar att köpa en P800 så rekommenderar jag TechShop.nu rejält. Köpte tre stycken där och fick utomordentlig bra service. Bättre kan det inte bli och nu njuter jag av alla funktioner P800 har att erbjuda  |
BlurryEye Joined: Mar 06, 2002 Posts: 120 From: Stockholm/Sweden PM |
@elgato
Min ganska nya monsterspelburk brukar bråka när jag ska starta den efter att den varit avstängd över natten eller längre. Samma symptom, hd'n, fläktar mm går igång men det kommer inget pip och den bootar inte. Brukar iofs räcka med att jag stänger ner helt och startat igen. Då brukar jag alltid komma in i bios med felmeddelandet att jag försökt installera ny processor alternativt att den är inställd på fel hastighet (vilket inte är fallet). Men sen funkar den alltid igen. Har aldrig märkt det där med att markören glider men kan ju vara virus eller om du, som jag, kör trådlös mus/tangentbord från Logitech så kan det och scrollknappen bero på antingen drivrutinerna för dem eller att de växlat channel. När mina grejjer ibland gör så måste jag tvinga dem tillbaka till channel 1 och då funkar scrollen igen... |
Har sett här på Esato ett engelskt uttryck dongle speciellt när det gäller bluetooth.Vad betyder detta?
[ This Message was edited by: GEORGIA REBEL on 2003-01-22 10:11 ] |
mir Joined: Jul 01, 2002 Posts: 1 PM |
Är på G att inhandla en kamera till min T68i. Vilken ska man välja av MCA-20 o MCA-25? Tacksam för råd.
[addsig] |
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ mir
Köp MCA-25 den är bättre och har optisk sökare. Fast MCA-20 är något mindre dock. |
mange69 Joined: Oct 07, 2002 Posts: 366 From: Sweden PM |
@Mir
Har du en T68i så köp en MCA-25 och uppgradera mjukvaran i telefonen till den senaste så stödjer telefonen kamerans finesser som zoom och lite roligheter. |
|