| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Je kan beter door mms bedolven worden dan door al het sneeuw....;-) maar vandaag is het de gratis i-mode dag,en wat werkt dat nu goed....niet dus,ligt helemaal plat,misschien door de drukte?jammer,vanacht ook al geprobeert(dan liggen de meeste te slapen toch)maar nee hoor,werkte toen ook al niet...gratis mms tot nu toe wel goed werkend...
This message was posted from a T68i |
|
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
das waar .
Maar wat een probleem he dat communicatie gedoe. Je zou er bijna overspannen van worden als ik zo iedereen hoor af en toe
Maar goed het bellen lukt wel ?
greetz
MEEUW |
je raakt er idd van overspannen, daarom dat ik op zo'n mooie zondagmorgen als deze lekker eff naar buiten gaat en de tel's lekker thuis laat liggen, maar bellen, ja lukt nog wel naar andere nummers maar de servicenummers, bv 444 geven ook heel vaak bezet aan nu..dus lekker druk zo.....
This message was posted from a WAP device |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Yep ik laat ook steeds vaker mijn phone liggen. Behalve als ik niks te doen heb dan ga ik er mee spelen en heb nog bergen links om met wap te gaan bezoeken  |
als je door al die bergen heen gespit ben is dit ook nog wel leuk www.gridbloc.com (via wap dus!) dit is iets tussen SMS en MMS in en het is 'gratis'
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
ahhh 'gratis'
service nummers van Voda zijn gewijzigd he, dus 444 zal het idd niet doen.
'Gratis' MMS gaat overigens uitstekend maar is idd wel van mijn live afgeschreven
Dus in april/mei krijg ik dat weer erbij
Da's idd om mensen te verleiden de sim weer in gebruik te nemen, moet je nl wel drie maanden 'in de lucht' blijven om je geld weer terug te krijgen..... doortrapt zijn ze evengoed ook he!
|
Doortrapt zijn ze zeker ja..!..444 is nu het servicenummer bij kpn prepay,dat was gisteren niet helemaal goed bereikbaar.net als i-mode wat gisteren gratis was maar niet werkte:-(
This message was posted from a T68i |
|
oh lekker geregeld.
|
|
iemand nog in amsterdam vanavond?
|
???hoezo???
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Nee rotterdam  |
rotterdam...stuk makkelijker voor mij, zie ik vanuit me achtertuin....maar kom er liever niet ;-)
|
Hoezo niet? |
nouja...Alleen in de weekenden kom ik er graag (stappen!!) en af en toe winkelen,maar wonen?neej liever niet...Vorig jaar hebben ze de nieuwe auto van me ouders, die ik had meegenomen met stappen vernield...ben en keer beroofd bij Rotterdam CS,en ja slechte ervaringen alleen maar..(behalve stappen dan)
|
Ja stappen is idd tof daar maar verder heb ik het er ook wel naar mijn zin. Ik zit er op school dus ik ben er sowieso bijna elke dag (maar dan vooral overdag) en ja idioten lopen overal rond  |
|
|