Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Bæææ bæææ lille lam har du noe ull? Ja ja kjære barn jeg har kroppen full. Søndags kler til Mor søndags klær til Far og to små sokker til bitte lille bror.
|
|
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Jeg står på brett, men så er det jo tross alt en grunn til at jeg er sykemeldt.. Jævl.. surt å høre på deg, flat, vil absolutt ikke ha noen rapporter (med mindre snøen er pill råtten, og det ikke er noe gøy..=)
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
hehe... skal la vær jeg...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
spurte doc om jeg kunne ut å leke i snøen, hun bare så stygt på meg, og sa: 'du kan få gjette en gang'.. dette blir første hjemmepåsken på meg på lange tider, men så er jo utepilsen i Bergen vannvittig god da.. =) (ingenting slår en kald hansa..=)
|
|
mmm... liker ikke øl jeg... kor gamel er du a??? liker mest de drikke varene rundt 40 %....
j er 21, og det går særdeles bra med en kald hansa i solen, men en Black Russian eller en tequila sunrise er ikke å forrakte det heller.. men hva er det du heller i deg da? med ca 40%?
|
|
jack daniels, whisky, cognac, vodka... sitter her med en god gamel cognac no jeg da...
Whisky og Cognac? Hvor gammel er du da? Bikker snart 50 eller? =) Jaja, hver sin smak, kan du fortelle meg hvor man faar servert saant utendoers i BG? (Benk i parken teller ikke! =)
This message was posted from a P800 |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Bare sånn at det sagt, ændalspilsen er den beste! Ble 96 i går, liker det dårlig, men alt var jo stengt! Men når du drikker ændals på pisser du hansa:-D
This message was posted from a T68i |
|
er no bare 20 da.. men jeg liker mest de sterke sakene... Men no er det ut i bakkene og kjøre..
ciao
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Tenkte jeg skulle komme med en liten værrapport fra hytta på Hvaler (Østfold). Her er det over 20 grader og varmere i sola! Ligger nå på svaberget og ser utover havet. Livet er herlig dere! Nå mangler bare en kald pils...!
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Tenkte og si at nå nermer vi oss den varme vonde tiden! Den tiden hvor folk synes du er sjuuk om du sitter og glaner inn i idiotboxen istedenfor og gå ute og vise framm din kritt vite kropp på stranden. Uff uff det er ikke bra heldigvis varer ikke sommeren så lenge i Norge. Snart kommer nok den kalde gode tida tilbake "har du en tv har du et kjøleskap så har du det du trenger for og leve"
|
|
Hei Esato folka! Er dere der? Dere som har laga Esato! Spesielt du LAFEN! ta og add den her Screensaveren til Esato sin Screensaver section!
|
|
den der screensaveren er på moben min no.. for den var tøff...
|
Ja jeg har laget den! Jeg håper resten av esato også vil elske den screensaveren
|