Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
hva er så bra med R2D da??
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
Den lar deg spille filmer i widescreen, vise bilder i widescreen, zoome bilder,markere flere bilder for sletting samtidig /eller flytting, nightcam-modus på kameraet, bedre bluetooth, en del bug-fixes.. hmm.. kommer ikke på flere forbedringer nå.. men det er de viktigste!
jo, den lar deg bruke lyd-avspilling i flip-closed modus |
|
nice.. tror jeg skal oppg. min da jeg.. tror min er litt fukket uansett... For når jeg trykker på skjermen så får jeg en veldig fin klikke lyd på høytaleren, akkurat som om der er en kontakt et sted.jeg vet at det ikke er den klikke lyden man kan skru på og av under instillingene for lyden er mye finer en den, man hører den bare når det er helt stille. Men vis jeg skrur Telefonen på¨lydløs så forsvinner den lyden... er litt fortvilet over hva som kan ha hendt med den.. For jeg har både skinveske som er vantett og jeg har ikke sølt noe på den... det er ikke en eneste ripe i den heller...
Håper jeg for det på garanti. Noen andre som har hatt det samme problemet??
Snakka akkurat med NTS i Bergen og de sa at de måtte sende den til Oslo eller danmark...
[ This Message was edited by: flat_eric45 on 2003-04-16 10:50 ] |
|
det er ganske imponerende hvis du ikke har en eneste ripe i den! skriver du aldri med pennen på skjermen eller? pennen er jo en eneste stor mean lean blue scratch machine. |
|
hehe.. nei jeg har ikke så mange på skjermen...noen få... mente at jeg ikke har en eneste ripe i selve skallet på telefonen..
|
Noen her som har noen formening om hvordan det går med sense økonomisk egentlig? noen som mener de kan gå konk iløpet av året.. |
|
håper de gjør det jeg... siden jeg liker Telenor best.... men har ikke hørt noe om at de sliter med økonomien..
laffen Joined: Aug 07, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@sjalg
"jo, den lar deg bruke lyd-avspilling i flip-closed modus"
Dette gjør den jo allerede  |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
@Flat
i følge The Hitchhiker s Guide to the Galaxy er meningen med livet 42.
|
|
weee... beewee er jo her oxo gitt...
Ok.. har ikke leste den boken jeg... ikke at jegkjønner hvorfor det skal være 42 heller... liker 36 mye bedre uanset jeg...
|
Laffen - det jeg mente var at man fikk tilgang til audio spilleren i flip closed, at man kan velge låter og slikt.. det er iallefall noe jeg har hørt, men det er mulig jeg blander dette med en feature som er tilgjengelig på den nye UIQ`n når den kommer.
Men alle de andre features jeg nevnte er 100% tilgjengelig med R2D |
|
gleder meg til night cam muligheten jeg... men det vil vel si at du fortsatt bare can ta bilder om natten dA?? cammera function er kommer vel ikke før med den nye UIQ'en
|
tenker du på å ta opp video? aner ikke når den funksjonen kommer.
Night cam er ikke akkurat noe å hoppe i taket for den gjør bare bildene mindre kornete når det er lite lys, men det trengs, bildene blir altfor kornete slik det er nå. |
|
tenkte på video ja... gleder meg til blitzen kommer for da blir jo bildene bedre uanset... fikk dere se bliten opp hos SE i asker??
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Nei, "Blitsen" var vel en av de få tingene vi ikke fikk se.
Men det er ikke en blits som sådanne heller... Det er en kraftig, sentrert lysdiode.
|
|