| Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
@doubleduh
Mooi, en wat een zee van licht dat er uit zo'n telefoon komt, altijd handig, zelf gebruik ik ook me tel om in het donker het sleutelgat van de voordeur te vinden....maar, die tel van jou loopt wel voorop, de Datum, vandaag de 11de nog maar...
veel plezier met je nieuwe tel....
gr,
René |
|
|
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Maar nou weet ik nog neit wat voor phone het is(behalve se, duh ?! ). En dit is een serrieuze vraag hoor mensen. |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Het is een....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(TROMgeroffel)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
T630!!
|
doubleduh Joined: Mar 21, 2002 Posts: 436 From: Culemborg, The Netherlands PM, WWW
|
Lol, dat die datum verkeerd stond had ik nog niet eens gezien, meteen goed gezet.
Ik heb er €114 voor betaald incl. verzendkosten, met 1 jaar verlenging van mijn Orange 20 abo, op 2call.nl.  |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
114 maar?? dat vind ik nog wel meevallen |
|
pfff das dus 50 bier, vind nogal wat voor 1 dag .
|
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Hey, goed nieuws?
Bron: NOS nieuws.
Vodafone gaat vanaf maandag als eerste in Nederland UMTS-diensten aanbieden. Voorlopig gaat het alleen om de Randstad en vijf grote steden in de rest van het land. Ook op de snelwegen die de steden verbinden is er UMTS-dekking.
UMTS maakt via de laptop en de mobiele telefoon snelle draadloze verbindingen met het internet mogelijk. Het is daarmee mogelijk om e-mails op te halen en te surfen over internet.
De verbinding is ongeveer tien keer sneller dan de GPRS-verbindingen, de techniek die nu gebruikt wordt voor bijvoorbeeld KPN i-mode en Vodafone live. UMTS is snel genoeg om ook bewegende beelden te versturen en te ontvangen.
Telecombedrijven betaalden in 2000 vele miljarden voor de UMTS-vergunningen. Dat bracht onder meer KPN aan de rand van de afgrond. Het is zeer twijfelachtig of de investeringen worden terugverdiend.
Wat Vodafone rekent voor de dienst, is nog niet bekend. Behalve in Nederland introduceert het telecombedrijf UMTS ook in Duitsland, Italië, Portugal, Spanje, Zweden en Engeland. |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
Voorlopig beperken die UMTS diensten van Vodafone zich alleen nog maar tot het zakelijk dataverkeer, het consumenten gedeelte volgt later pas.
http://www.tweakers.net/nieuws/31019
Only dead fish go with the stream! |
Vodafone heeft de kosten voor UMTS gebruik bekend gemaakt die gelden vanaf 16 feb. De UMTS mobile connect card gaat 299 Euro kosten en er komen 2 databundels van 50,en 100MB.de eerste kost 50Euro en de tweede 75Euro,dus 0,75Euro/mb.Streaming video (250kb/s) gaat 1,40Euro per minuut kosten. Verder is bekend gemaakt dat de UMTS diensten voor consumenten binnen 3maanden gelanceert worden via Live!...ja zulke prijzen prijzen zijn idd voor de zakelijke markt...
This message was posted from a T68 |
idd ja. Wil dit ooit een succes worden dan zouden de prijzen, als het beschikbaar komt voor de consumentenmarkt, toch een stuk lager moeten komen liggen. |
toch voor zakelijk en serieus gebruik valt de prijs nog wel mee, wie gaat er voor zn werk nu streaming video gebruiken en honderden MB aan dataverkeer genereren terwijl men onderweg is, nee, voor normaal email, dokument verwerking en andere serieuze zaken is het verdraait makkelijk om onderweg te kunnen werken...en dit hoeft echt niet hoge koste op te leveren,het gemak verdient het ruimschoots terug, maar voor de fun alleen is het zeker weten veel te duur..
This message was posted from a WAP device |
|
Als de concurrentie van start gaat, gaan die vanzelf omlaag.
This message was posted from a Z600 |
|
Ik vind alles te duur bij telefoon gebied. Maarja.... |
|
ik ook maar ik ben niet meer te redden
|
Heb vandaag de CAR-100 als cadeau mogen ontvangen, erg leuk en aan te raden stukje speelgoed!! Tenminste iets te doen terwijl ik aan het afstuderen ben  |
|
|