Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
Har et lite snev av fylleangst og hodepine...våknet opp hos ei og våknet av at ungen hennes bråkte...
This message was posted from a T68i |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
haha beewee... hva er det du har rotet med no da...
Ok nopoint....
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
Pokker...
Mobilen min henger seg i oppstartsbildet..
Så vidt jeg vet, er det kun en ting å gjøre - og det er ny software..
Hvor gjøres det kjappest i Oslo-området nå som EMTS er konkurs?
|
beh Joined: Jan 18, 2003 Posts: 31 From: PM |
Ååhh, sitter i Stockholm og skal snakke med noen folk fra Håper at de kan gjöre klart for litt av det som vi vikk vite angående T300 og kalender. Når jeg finner ut noe så poster jeg.
Mac = Sexy, var akuratt å så på en iBook. hmm, ikke noen ord kan beskrive det... ha en fin lördag kveld alle sammen.
|
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
@nopoint: Du tror ikke kanskje at grunnen til at han har pw og bn er fordi han kan bestille noe derfra da? Sidene kan jo ikke se så dårlig ut at de ikke vil se sidene sine publisert.. (men så kan jeg jo alltids ta feil også (selv om det ikke skjer så ofte=))
This message was posted from a P800 |
|
pointete er liksom at dere som vanlige kjøpere ikke skal vite hva innpris og sånt er... det er liksom bare for forhandlere...
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Da sitter jeg på internet-cafe i København... Flott vær her, selv om jeg kunne vært foruten den sterke solen i dag. Er litt klein etter bytur i går!
Koster 6-7 kr for 0,38 digg pils i butikken. Deilig å komme seg bort fra dyre Norge!
[addsig] |
dennis58 Joined: Jun 21, 2002 Posts: 20 PM |
T610 koster forresten ca. 3500kr uten abb. på mpx.no
Bra pris.
Nesten 1000kr mindre enn 7250...(!)
motorola 5200, nokia 1611, phillips diga, motorola 3288, 5110, motorola 3588, siemens c25, c35i, 3310, me45, t65, t68i, panasonic gd67, c55, s55 and now Nokia 3650 with 64mb MMC. Nokia 3650 rules!  |
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
shit, det var nice pris! den telefonen kommer til å selge noe helt grønnforjævlig mye! |
Tanguero Joined: Mar 07, 2003 Posts: 0 PM |
Hvor får man oppgradert firmware i Oslo nå da? |
|
håper den kommer til ok nocke ut nokia... men som vi kjenner markedet så vil nok dette neppe kje... men det hadde jo vært fint om vi kommer til og selge så mange som mulige T610 da....
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
Tror designen på t610 er litt for spesiell for den store allmuen.. Det er faktisk ganske mange som kjoeper tlf etter utseende og ikke innhold.. Dessuten er det ikke alltid like goey aa ha samme tlf som alle andre. De fleste mennesker er jo noen tullinger, saa selv om det er mange som kjoeper noe trenger det ikke noedvendigvis aa vaere bra (se: Toyota Yaris, Hits for kids, Nokia 3310... =)
This message was posted from a P800 |
Swag Joined: Jun 21, 2002 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Ang. mpx.no, så tror jeg ikke telefonen blir så billig når den først kommer. Typisk at nettsteder (og visse forhandlere) har prisen mye lavere innen produktet er sluppet. Men vi får håpe.
Synes designen til T610'en er noe av det råeste jeg har sett! Bare for å ha fått sagt det.
|
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
Hei gutta, hadde vært fint om noen kunne dele erfaringer hvis de kjenner til noe sted man kan få oppgradert softwaren på kjappest mulig måte..
Er i tidsnød som vanlig, og EMTS er ute av verden.. Og min p800 har hengt seg i oppstartsbildet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Ei venninne av meg har en R600, og jeg kikka på den telefonen her om dagen. Jeg fikk et sjokk da jeg skjønte at den ikke hadde T9-ordbok! Er det en feil ved telefonen som kan fikses med en programvareoppdatering? For når jeg ser på mobildataene her på Esato er R600 lista opp med ordbok. Har søkt rundt på forumet uten å finne svar. Programversjonen på den telefonen var okt-2002. Er servicepunktet i Sandefjord stadig i gang? Eller var de en del av den kjeden som gikk konk? Kristian André This message was posted from a Netscape 7.0 |
|