Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
snw Joined: Feb 20, 2003 Posts: 97 From: Huset med de Harde i PM |
flat: den e go! var det på telekiosken på bystasjonen det var du jobbet? |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
nei vestkanten.... er der i hele dag vis du vil komme... så kan du få ta litt på T310...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
så det er en telekiosk der også altså, hm, tydelig at det er lenge siden jeg har vært på den kanten av byn.. Får se, det er vel på tide å legge seg etterhvert, begynner å bli langt på natt nå..
Jobbe i morgen og?
|
|
oki... bare og komme det... skal jobbe i morgen og på torsdag... legge deg no?? jeg skulle legge meg rundt 8 i morges, hadde så lagt meg og akkurat sovnet, så ringte min daglie leder og saj eg måtte jobbe .. så fik sovet i 30 min.... e så trøtt no...
der kan du se, det er godt å være sykemeldt! (kan bli litt lei etter 4 1/2 måned men men...=) Jeg skal ta turen utom en dag, putter en nellikk i knapphullet sånn at du kjenner meg igjen..
|
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
DU HAR EN NELLIK I BUKSESMEKKEN |
|
Quote:
|
On 2003-04-08 15:16, snowflake wrote:
der kan du se, det er godt å være sykemeldt! (kan bli litt lei etter 4 1/2 måned men men...=) Jeg skal ta turen utom en dag, putter en nellikk i knapphullet sånn at du kjenner meg igjen..
|
|
Haha..
du for gjøre det ja eller en skriv i pannen medd svart tusj... "SE"
lol
beh Joined: Jan 18, 2003 Posts: 31 From: PM |
Ikke noe rocket sience men for dere som ikke kom på Esato Treffet har jeg skrevet en liten oppsummering: http://www.shell.linux.se/spectrum/index.php?page=esato
Og neste gang så håper jeg det blir en fredag sklik at flere bergen folk kan komme
Flat Eric: Du jobber rett ved Farfar, i hvilken etasje ligger butikken? Er det på venstre side om en rulletrapp? Har nok vært å hilsa på skjønner'u...
|
|
jeg jobber i nadre etage.. same etage som Coop mega... ¨butikk naboen våres er coop...
bare og stikke innom neste gang da vettu og ta på deg en vit blomst.. så ser jeg hvem du er..
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
@BeH
Du glemte detaljer om hun dama...
|
|
ja det gjorde du beh
bah: bergensere, ikke bergens folk.. :)
This message was posted from a P800 |
|
syns at beewee kan vise seg på telekiosken i morgen... hehe
BeeWee Joined: May 23, 2002 Posts: 178 From: Kristiansand, Norway PM, WWW
|
@ Flat
Skal jeg vise meg på telekiosken på vestkanten...har faktisk vært på vestkanten i september i fjor mens jeg var på haakonsvern.
Var på den Bowling/burger/bar greia der.
Det var sinnsykt god burger der.
Men har litt vanskelig for å komme til Bergen i morra du, skal se hva jeg kan ordne...er en plass mellom oslo og hønefoss nå...tror nok det blir litt problemer ja.
@bah
Hvis du har noe info om hun jenta så kan det godt legges ut, eller sendes på pm til meg
@Alle
Er det noen andre plasser en elkjøp som har "trygghetsforsikring" på telefoner som du kjøper. Forsikring mot uhell og sånn.
Hos elkjøp betaler du rundt 400,- så har du forsikring mot alt av uhell i tre år på telefonen.
Spør du meg så er det ganske genialt da.
(vet at elkjøp har hatt dette lenge)
[ This Message was edited by: BeeWee on 2003-04-08 21:14 ]
[ This Message was edited by: BeeWee on 2003-04-08 21:30 ] |
beh Joined: Jan 18, 2003 Posts: 31 From: PM |
Mulig at jeg burde skrevet bergensere, men jeg synes det er så tåpelig at det skal hete "tønsbergensere" så jeg droppa hele greia.
Alle:
Dama går i 2IB, samme klasse som meg og er desverre opptatt med type som er "in the army". Sorry
|
|