Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum Ver.2 |
Terminator 3 Joined: Aug 30, 2003 Posts: 2 From: Norway PM |
Halloen folkens. Er det noen av dere som vet hva som er skjedd med WAP siden til ITavisen. Jeg får bare beskjeden tilgang nektes, og at jeg må sjekke instillingene på telefonen. Så kan noen gi meg svar på ka dette kan være. Hilsen Tom-Helge
This message was posted from a T610 |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
wap.itavisen.no virker for meg
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
jaxxa Joined: May 28, 2002 Posts: 6 From: Norway PM, WWW
|
Hei, jeg har et lite problem med min telefon om dagen. T68i nærmere bestemt. Jeg får ikke mms til å fungere og min teleoperatør (chess) nekter for at det er dems feil. Jeg får hver gang jeg sender mms beskjed om nettverksfeil, og at jeg må kontrollere innstillingene og prøve på nytt... jeg har prøvd på nytt veldig mange ganger nå, både med automatiske og manuelle innstillinger... selv de jeg fikk oppgitt fra chess. Ingenting fungerer, så nå må jeg spørre om noen av dere har noen gode forslag til hva som kan være feil. |
|
ehh.. har du telenor eller netcom dekning.. vis du har netcom dekning så er det momentant ikke mulig og sende mms via deres nett. utarbeiding for denne muligheten er fortsatt under utvikling
|
jeg har telenor-dekning... men netcom har da vitterligen mms de også? |
MaThIbUs Joined: May 17, 2003 Posts: > 500 From: Belgium PM, WWW
|
Hur ar det med dig? Hilsen aus Belgien
This message was posted from a T300 |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
@jaxxa
Husk at den du sender til må ha registrert telefonen sin for mottak av MMS. Sendte MMS med Chess med Telenor nett for 2-3 uker siden fikk samme feilmelding. Når den jeg sendte til fikk registrert tlf for MMS gikk meldingen igjennom med en gang.
Sender en PM med mitt nr så kan du prøve å sende meg MMS (som jeg vet virker)
K800i, M600i |
Mr.fungus Joined: Oct 17, 2003 Posts: 0 From: Norway PM |
Hallo !
Noen nordmenn som bor i England her?
Lurte litt på om man kan få kjøpt Sharp GX20 uten binding til Vodafone i vanlige butikker i London?
Takk for svar! |
|
@Hurrle
Takk for testingen, men det så ikke ut til å funke allikevel... har til nå prøvd å sende mms til meg selv, og dette skal jo i utgangspunktet fungere. men, nå fikk jeg bevis på at det heller ikke funker å sende til andre... |
BS'n Joined: Mar 29, 2003 Posts: 67 From: Norway / Askim PM, WWW
|
noen som vet om det er noen sider på wap på telefonen min (t300) hvor jeg kan finne gratis poly, helst flere som jeg kan velge?
Takk til alle svar
 it's me  I'm bad to write english, sorry  |
|
wap.freetones.net/org husker ikke..
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei folkens,
Er det noen som vet om en enkel måte å kopiere alle kontaktene fra en p800 til pc slik at man kan lese dem i pcèn? Jeg vet om back up men da får man vel ikke lest dem. bruker xp men ikke outlook.
for dere som har t610 er dere fornøyde med telefonen? hvor mange meldinger, bilder og kontakter har man plass til?
Går det ann å kopiere hele kontakt lista fra p800 til t610 uten å måtte ta en og en? og hvordan gjør man det?
Hva bruker dere til å koble T610 med pc, og hvor mye koster det?
PFH takk
MobileDude.
[ This Message was edited by: MobileDude on 2003-10-18 18:22 ] |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Noen som vet når sånn ca. Z600 kommer? Tenkte jeg skulle bytte ut min T610 med en sånn. |
|
får min første sannsynlig vis denne uken.. men de skal komme normalt uke 44.
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Ikke så veldig lenge til mao. Så bilde av T630. Noen som vet om den har større minne enn T610? |
|