Author |
Hvorfor k700 og ikke en Nokia 6230? |
Vegard Joined: Jul 15, 2004 Posts: 0 PM |
Det heller mer og mer mot en SE nå ja. Jeg tenkte først at det skulle bli en 6230. Minnekort og alt det der. Men jeg trenger ikke det egentlig. Det eneste jeg er litt redd for er at det ikke er plass til mange nok bilder i minnet. Bruker digitalt kamera masse i jobb for å vise kunder hva jeg har gjort. Har lyst til å ta med telefonen istede for kameraet. Og så hadde det jo vært digg med litt plass til en film eller to. Vet ikke hvor mye plass slike ting tar. Vel.... takk igjen. |
|
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Du får faktisk plass til mange bilder på K700i. Den har jo ganske stort internminne. Tror ikke du får plass til en film på K700i. Er ikke helt sikker. Dessuten så har også K700i mye bedre skjerm enn 6230. Noe som trekker opp syns jeg. |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Du Vegard. Hvis det er snakk om å bruke bilder som referanse er det vel ikke mer å tenke på? K700!
|
Jeg har aldri brukt et slik forum som dette og er meget meget fornøyd med alle de gode tilbakemeldingene. Takk alle sammen. Noen siste spørsmål: Det er filmopptak på k700 ja? og hvor lange snutter går det ann å ta opp? Og hvordan fungerer radioen? Må jeg kjøpe eget handsfree utstyr, eller er det radio med handsfree med i pakken/telefonen?? Takk Takk Takk. Vegard |
kristaga Joined: Mar 12, 2002 Posts: 141 From: Norig/Norway PM, WWW
|
Jeg har ikke K700 (enda), men fra annen info på dette forumet ser det ut til at du kan ta opp så lange videosnutter som du vil. Dvs. til minnet blir fullt da. På http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=61289&start=120 har Masseur lagt ut en videosnutt han tok (langt ned på sida). Du kan jo se på den og se hva du synes.
Radioen er intern i telefonen, men du er nødt til å ha en handfrienhet kopla til telefonen (for at den skal virke som ei antenne). Da kan du enten høre radio gjennom høyttaleren på telefonen, eller via ørepluggen. De utenlandske telefonene har handfrienhet m/to øreplugger = stereoradio/-mp3 inkludert i pakka. Jeg ville tru de norske butikkene også selger telefonen med disse inkludert. Det er sikkert noen her som kan bekrefte det.
Kristian André
[ This Message was edited by: kristaga on 2004-07-17 19:23 ] |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Ja, det følger stereo handsfree med i esken på K700
|
*Jojo* Joined: Oct 15, 2003 Posts: > 500 PM |
Sana makasali ako sa diskusyunan dito! Eh meron naman ang Tatay ko ng Nokia 6230, tapos plano kong bumili ng SE K700i, eh paano kami magkakaintindiham dito eh kundi Swiss, Russian o baka German pa ang lengwaheng ginagamit nila Aaay naku kung alam lang nila na sabik na sabik akong makipag dayalogo sa kanilang lahat at siguardong mahaba-habang diskusyunan naman ito. Sige na nga babalik na lang ako ulit sa pahina ng sinulid na ito, baka naman pagkalipas ng isang araw eh may mag-ingles na dito. Salamat!  |
say what??? |
M3tro Joined: Mar 12, 2003 Posts: 9 PM |
Quote:
|
On 2004-07-15 23:58:07, bobafett wrote:
Unskyld. Min dansk er en lille smule, so i didnt got the question. Could u write in eng? Mange tak for dine hjaelpe.
This message was posted from a T630
|
|
Tis is not dansk, its Norwigan
Kameraet etter hva jeg har hørt er bedre på K700.
Men har også hørt at batteriet er dårlig..
jeg hadde holdt meg til SE. Mye stiligere å dra en Sonyericsson opp av lumma en Nokia da!!!  |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Quote:
|
On 2004-07-18 21:44:21, jojo51069 wrote:
Sana makasali ako sa diskusyunan dito! Eh meron naman ang Tatay ko ng Nokia 6230, tapos plano kong bumili ng SE K700i, eh paano kami magkakaintindiham dito eh kundi Swiss, Russian o baka German pa ang lengwaheng ginagamit nila Aaay naku kung alam lang nila na sabik na sabik akong makipag dayalogo sa kanilang lahat at siguardong mahaba-habang diskusyunan naman ito. Sige na nga babalik na lang ako ulit sa pahina ng sinulid na ito, baka naman pagkalipas ng isang araw eh may mag-ingles na dito. Salamat!
|
|
Hoy! Gago! May pilipino thread dito. Gamitin mo ang mata mo. Aight?  |
|