Author |
Upgrade in The Netherlands |
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
was het bij jou zo duidelijk dan , dat hij daar lag. wel vaag dat ze nu ineens 20€ rekenen
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
|
Scoota Joined: Feb 04, 2002 Posts: 249 From: Netherlands PM, WWW
|
de reden was dat ze toen ik had gebeld, dat ze het niet vermeld hadden, en toen zei ik dat ik dat wel jammer vond, ik was helemaal uit brabant gekomen... waarschijnlijk daarom |
doubleduh Joined: Mar 21, 2002 Posts: 436 From: Culemborg, The Netherlands PM, WWW
|
ik heb R2B025 voor nix, ook bij de phoneshop in den haag  |
Scoota Joined: Feb 04, 2002 Posts: 249 From: Netherlands PM, WWW
|
wanneer? |
Brimme Joined: May 18, 2002 Posts: > 500 From: Netherlands Amsterdam PM |
dan ben ik dus genaaid
 P900 +  P800 +  K700i +  T68i+ HBH-60 + ms duo128  |
ormeling Joined: Mar 06, 2002 Posts: 7 PM |
voor de mensen in midden-nederland: ik heb net de upgrade laten doen bij domutel in barneveld (www.domutel.nl), erg vriendelijk geholpen en geen cent betaald!
ormeling |
Gaston Joined: Jan 20, 2002 Posts: 73 From: The Netherlands PM |
Jongens, niet te geloven, maar echt waar:
Bombeeck Eindhoven vraagt EUR 35,= voor de upgrade!
Ik heb ze zojuist aan de telefoon gehad. Het eerdere bericht klopt dus niet.
Iemand die weet waar het gratis kan, of voor maximaal EUR 10,= in Eindhoven?
Ik wil niet te flauw doen, maar ik ga niet betalen voor iets waarvoor ik al betaald heb.
|
Gaston Joined: Jan 20, 2002 Posts: 73 From: The Netherlands PM |
En trouwens: de eerste persoon van Bombeeck die ik aan de telefoon had beweerde zelfs dat het ONMOGELIJK is een T68m te upgraden naar een T68i. Als voorbeeld noemde hij dat het niet mogelijk is een MCA-20 camera aan te sluiten op de opgewaardeerde T68m (i).
Wat een onwaarheden zeg, stelletje prutsers daar bij Bombeeck.
|
dkawa Joined: Feb 09, 2002 Posts: 75 From: Eindhoven, the Netherlands PM |
Nou GAston, ik heb mijn T68m vorige week donderdag laten update. De eerste dag dat het kon.. Maar in ieder geval, ik heb hem dus afgegeven en heb gevraagd hoeveel het mij zou kosten. Ze zeiden ongeveer 35 Euro exclusief... Dus ik schrok daar wel even van.. Maar goed, ik dacht laat maar.. ik bel Ericsson zo wel op zodra ik weer terug op kantoor ben.. want om 16.30 kon ik het weer ophalen.. Ik was dus in de lunchpauze daar ff langs gegaa..
Ik weer terug, heb Ericsson gebeld en gevraagd hoe het zat met de upgrades. En zij vertelden mij dat het kosteloos moet gebeuren. Dus heb ik Ericsson gevraagd of ze met Bombeeck wilden bellen omdat ik er 35 Euro excl. voor moest betalen. Dus dat zouden ze doen en ze zouden me terug bellen zodra ze Bombeeck gebeld hadden. 10min. later belden ze me terug en vertelden mij dat Bombeeck zelf niet precies meer weet wat de regels zijn mbt upgrades etc.. en of ze ervoor geld mochten vragen.. Ericsson zou een mailtje sturen naar Bombeeck met de regels etc.. Ik vond dat allemaal prima en die gast van Ericsson zei ook tegen mij dat wanneer ik het toestel ga ophalen en ervoor moest betalen, ik meteen die gast moest bellen en hij zou ervoor zorgen dat ik niet hoef te betalen. Dus ik om 16.30 uur mijn toestel ophalen en kreeg een bon van 35 excl. ongeveer 42 Euro incl. Ik zei dat ik dat niet wil betalen want Ericsson zegt dat het gratis zou zijn. Bel maar met die gast en hij vertelt wel waarom.. Dus dan gingen ze bellen hoor... Ik moest een kwartier wachten en ze wisten nog niets.. toen hebben ze mij het toestel maar overhandigd omdat ze nog niet precies uit waren of er betaald moest worden. Dus ik had GELUK. Een man voor mij ging zijn T68 ook ophalen maar betaalde er wel voor. Echt geluk dus!
Mijn vorige post was niet helemaal correct om eerlijk te zijn, maar ik ging er toen vanuit dat het gratis was. Eigenlijk dus NIET!
Als ik jou was zou ik gewoon ook dreigen met ERicsson helpdesk. Worked for me!
gr. Dani uit Eindhoven
'King of Cali'
P1i with Sony M2 stick 2Gb... |
|