Author |
het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch) |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
AU!!
Als ze nu maar eens met een oplossing kwamen..
|
|
Extince Joined: Nov 22, 2002 Posts: 2 PM |
Ik heb vanmiddag Tmobile maar weer es gebeld. Je moet toch wat op je vrijdagmiddag, dus ffe bellen.
Tmob zegt dat het ligt aan het toestel en dat zegt dat ze hun diensten aanbieden en dat alleen de telefoon niet werkt. Dat is dan maar mijn probleem. En geld terug voor de 3 maanden dat ik niet heb kunnen bellen....? Meneer, u denkt toch niet dat wij daar aan kunnen beginnen. Wij leveren onze diensten en uw telefoon doet het niet. Dat is uw probleem.
Dus ik zeg tegen haar : Ja oke is goed. Kan ik mee leven. Maar dan wil ik wel een nieuwe telefoon van u hebben. Ik heb mijn telefoon bij Ben gekocht via een verlening van mijn abonnement en hij werkt dus niet meer, dus geef dan maar een nieuwe. Nee daar konden ze ook niet aan beginnen. Ik had de telefoon tenslotte van SE zelf gekocht!!!! ?????
Snappen jullie het nog? Ik verleng bij Ben, krijg een factuur van Ben, op het pakketje / afleverbon staat Ben. Dus bij wie heb ik hem gekocht? Juist ja SE?! Als ik een auto koop van Seat ga ik toch ook terug naar de dealer en niet naar de fabriek in Spanje bellen als er iets mis is of wel....
Over het betaalde abonnementsgeld van de afgelopen maanden waren we het dus niet eens. Oke, dan zeg ik per direct mijn abbonnement op. Waar kan ik heen schrijven mevrouw? Zij geeft het adres maar zegt : tot wanneer loopt uw contract? 2005 ? Maakt niets uit, u kunt het toch niet opzeggen.
Ze wilde niet meer met mij in discussie gaan, wat overigens een teken van zwakte is, en heeft de verbinding maar verbroken.
Uiteraard was ik zo kwaad na dit gesprek dat ik direct een blokkering op de automatische incasso heb laten zetten. Zij leveren mij geen goede dienst, een wanprestatie, en ik moet maar blijven betalen. Ik had dan maar een andere telefoon moeten pakken. Ja en wie gaat mij die dan geven? Tmob toch zeker wel? Niet dus.
Maar goed, ik heb na de blokkering Tmob nog een keer gebeld en kreeg iemand anders aan de lijn. Zelfde verhaal opgehangen aan haar en zij zei dat ik alleen een andere telefoon kon krijgen via een klachtenbrief.
Zo gezegd zo gedaan. Klachtenbrief ligt al klaar en die gaat dus gepost worden.
Dit lucht enigzins op, maar aan de andere kant word ik nog steeds woest van binnen...... Iemand anders al een oplossing? Firmware upgrade / iets anders / nieuws?
greetz
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
O jee extince!! Jouw kruistocht verloopt niet veel beter dan de mijne!! (overigens, ik heb wel degelijk het automatisch incasso geblokkeerd en ik betaald vanaf heden alleen nog voor gebelde minuten...) Nu maar eens kijken hoe ver ze gaan, ik kan verdorie aantonen dat zijn hun diensten niet leveren!!
Succes met de brief, ik hoor het graag als je een nieuwe telefoon krijgt!
|
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Hallo,
Ik heb jullie ervaringen gelezen over T-mobile en dit heeft mij aan het denken gezet. Zijn er misschien mensen die een T65 sim-free hebben en al een abo van T-mobile hebben.
Ik heb nu nog een O2 120 abo maar dat loopt af in mei en wilde graag T-mobile aanschaffen vanwege de sim-only actie.
|
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
kunnen we geen online petitie aanbieden of een stichting van gedupeerden opstarten of zo?
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
Toen ik mijn t68i nog had met een kpn abbo geen enkel probleem altijd en overal goed bereik. Nu heb ik een p800 (vodafone) en heb mijn t68i aan mijn vrouw gegeven zij heeft een dutchtone (orange) abbo en inderdaad vaak geen netwerk erg vervelend!! |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Hmm forceabuser, misschien is dat wel wat. Alhoewel ik bij benadering niet zou weten hoeveel mensen last hebben van jullie T68i/netwerk probleem??
@ Extince: ik ben er helemaal uit: ik ga de komende 2 maanden betalen wat ik vind dat betaald moet worden. Ik zie wel wat daar de reactie op is. In de tussentijd wacht ik op de T610 (waarom niet tenslotte) en zodra die er is ben ik vertrokken naar vodafone, met m'n nummer en T Mobile zoekt het verder maar uit.
De eerste niet volledige betaling gaat deze week de deur uit, ik ben benieuwd of daar een reactie op komt.
't Is wel een beetje erg de zaak op de spits drijven, maar normaal valt er met dit bedrijf echt niet te praten! En ik sta waarschijnlijk toh al op hun lijstje van 'moeilijke klanten', dus zo heel veel maakt het me niet meer uit.
Wordt vervolgd!
|
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
vandaag een nieuwe t68i gekregen van mijn verzekering (ja je moet toch wat) en alles doet het weer (bellen, gebeld worden, gprs) + een nieuwe software versie (r7a)
nou vraag ik me alleen af of ik de 25 euro eigen risico die ik heb moeten betalen terug kan eisen van t-mobile.
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
Extince Joined: Nov 22, 2002 Posts: 2 PM |
Goed nieuws!
Vanmorgen ffe gebeld met Tmobile en ze zeiden tegen mij :
Dinsdag weten we de uiteindelijke oplossing. We weten nog niet hoe het probleem wordt veroorzaakt. Waarschijnlijk worden de telefoons omgeruild, u kunt dan kiezen uit diverse modellen.
Dinsdag weet u dus zeker wat er gaat gebeuren?
Ja, als u dinsdag belt weten we meer.
En de telefoons worden gewoon omgeruild?
We zijn er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk kunt u dan weer kiezen uit een aantal vergelijkbare telefoons, met fotofunctie. Maar daar weet ik dinsdag meer over.
-----
Dus ffe bellen woensdag. Dinsdag zullen ze wel zeggen, we weten het nog niet, en ook niet hoelaat. Goed nieuws toch of nie? |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
heb ik weer, net zelf een nieuw toestel geregeld krijg je dit nieuws...
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
Extince Joined: Nov 22, 2002 Posts: 2 PM |
Net weer ffe gebeld, maar nou zei zo'n muts dat er nog niets bekend was.. :? raar. Naja, woensdag dus ffe bellen en afwachten...  |
Superpim Joined: Apr 22, 2003 Posts: 1 From: Maastricht PM |
Waarom kan ik wel een game van 50kb downen en een thema van 2kb niet...? |
forceabuser Joined: Sep 11, 2002 Posts: 108 From: holland PM |
@Superpim
heb je de klantenservice geprobeerd?
i traded in my n82 for a c702 that is how much i  |
Extince Joined: Nov 22, 2002 Posts: 2 PM |
Vanmiddag toch de gok maar gewaagd. En ze wist er niets vanaf. Dus heeft ze even een paar collega's gebeld en er komt deze week inderdaad een oplossing in de vorm van telefoons omruilen. Of je een andere type krijgt / kunt kopen weet ik niet, dat wist ze niet.
Ik word deze week nog gebeld door de technische afdeling om het een en ander door te nemen ofzo. Hopelijk is het allemaal snel afgehandeld en kan ik weer met een nieuwe foon gaan bellen....
greetz, |
Extince Joined: Nov 22, 2002 Posts: 2 PM |
Vandaag zelf maar even gebeld. Ze hadden van de week gebeld, maar niet het antwoordapparaat ingesproken ofzo. Kleine miscommunicatie.
In ieder geval, ze hebben me door verbonden met de technische dienst en ze komen hem maandag de 28e bij me omruilen voor een nieuwe T68i die de problemen niet heeft!
Goed nieuws dus... nu maar hopen dat ik nog geld van me abbonnement terug kan krijgen en dan is het helemaal weer goed.
greetz |
|