Author |
Esato medlemmer, spesial service i Oslo |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
@Yoman! Du din, din... ;-) Du skulle ringe meg!
This post was posted from a T68i |
|
thevoice Joined: Apr 14, 2002 Posts: 20 From: Norway PM |
Mulighet for å få fikset flere telefoner til en meget bra pris?
Fikk tilbud på P800 til 5790 på gsm senteret i bergen hvis jeg bestilte på fredag, men jeg bestemte meg for å vente litt og se om prisene går nedover.
Tror dere den blir billigere i løpet av de nesten ukene? |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Så fort antallet enheter i butikkene overstiger etterspørsel vil prisen synke. Men når prisen synker stiger jo etterspørsel, så det kan ta litt tid. Med tanke på forhåndsomtalene på P800 kan etterspørselen være ekstrem, så prisen vil nok holde seg ganske høy en stund.
Husk også at den såvidt har kommet, så prisen er kanskje kunstig høy en liten periode framover.
Når 7110 kom kostet den 15000 enkelte steder den første uken, noen hadde for 10000, mens 2-3 uker etter kostet den 4000. Tror ikke vi vil se like drastisk prisnedgang på P800, men noe billigere vil den bli.
K800i, M600i |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Jeg skal ta en ny prat med Terje idag og se hva vi kan få til. Han nevnte noe om at det første tilbudet var FOR godt...
|
LokeDemon Joined: Sep 17, 2002 Posts: 7 From: Norge PM, WWW
|
nå, hva sa han Tranquil?. bra jobbet med tilbudet du fikset hos GSM sentret.
jeg har snakket med Terje, han skulle ringe når de fikk neste "ladning"
|
Nopoint Joined: Nov 30, 2001 Posts: 62 From: Stavanger, Norway PM |
Jeg har også en P800 som jeg selger for 4900nok, mot nytegning eller oppgradering netcom talk/active talk, denne selges i stavanger og kan desverre ikke sendes pr. post. Selges ny fra butikk. Send en private msg. ved interesse  |
|