Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Fikk forresten vite i dag at Anovo har brukt 1 uke på å registere min telefon i systemet fra den ble levert inn. Først har den blitt sendt til Sverige og så videre til Danmark... Ikke lett å bli klok på service verksteder og deres rutiner...
Anyway, god helg alle sammen!
[addsig] |
|
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
husker ikke hva adressen var fra der de sendte effekter... men jeg fikk det etter ca en uke til sendt.. gikk ganske sjappt faktisk... fikk kule penner, klistremerker og dummis...
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
|
ja og da var det gratis mms hele helgen gitt... men bare for de som har telenor som meg f.eks.... digger dem ja... det er sikkert.... noen som vil ha gratis mms fra meg eller??
Afro Joined: Apr 05, 2002 Posts: 27 From: Norway PM |
Jobber ikke du også med mobilsalg flateric? Sett noe til t100 enda?
Anovo sliter like mye med service om dagen som alle andre trur jeg.... Men jeg skjønner ikke hvorfor de sender telefoner til utlandet for software oppgradering. Det burde de fleste her klare selv. |
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
Er det noen her som vet hva nettet 242-03 er??? Når jeg søkker etter GSM- nett her i Oslo så får jeg opp Telenor, Netcom og 242-03...hva slags nett er det? |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
det er sikert teletopia som lager sitt eget sms nett  |
jorns Joined: Mar 27, 2002 Posts: 189 From: Oslo, Norway PM |
Ok, det er mulig. Men jeg trodde de skulle bruke Telenor nettet , er det ikke derfor de har alle disse rettsakene frem og tilbake? |
|
1: nei vi har ikke fått T100 enda, tror ikke vi kommer til og ta den inn heller... så lite som den har...
2. det kan oxo være umts nettet som er bygget i oslo av Telenor???
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
hei folkens,
Jeg prøver igjen, og håper at noen kan hjelpe meg med dette!
Ringte til et SE service verksted i oslo, og fikk beskjed om at den nyeste softwaren de hadde var R1G. Er det noen som har den? og hva er forskjellen?
Hvordan kan jeg kopieren hele tlf listen og meldinger fra P800 til Pc`en?
Da jeg snakka med vedkommende på se service så fikk jeg bekjed om å komme å levere tlf der, og hente den en time senere.
PFT
MVH
MD |
|
jeg har R1G.. men vet ikke hva forskjellen e utom at luden skal være forbedret ....
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
All info om nettet N 03 finnes på www.teletopia.no
De bygger sitt eget GSM 1800 nett for ringing og sms. Der man ikke får dekning vil det være roaming på lik linje som det er i utlandet. Som sagt, all info på deres side...
This message was posted from a T39 |
|
hiks.... det var godt med masse paraplydrinker på byn i natt... må joo liksom varme opp til neste uke... når jeg skal til singapoor.... hiks.... jaja... ble litt praplydrinker i dag ja....
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
yeah whateever.
|
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
Noen som har url til de to live web-cam som lå inne som standard bokmerke i den interne browseren? |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
http://www.earthcam.com/p800-live/index2.html Det er den som ligger inne på min P800, og den eneste jeg har hatt. Den bytter litt mellom London, Paris og New York.
This message was posted from a P800 |
|