Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
deliciosomarron Joined: Jun 23, 2002 Posts: 123 From: The Netherlands bka Holland PM, WWW
|
@nils7
Bij mij duurde het een dag met UPS vanuit duitsland (iets minder dan 20 uur), maar dat was dan doordeweeks. Ik zou je niet durven zeggen hoe ze het in het weekend aanpakken met versturen omdat de meeste Duitse winkels pas versturen als ze het geld op hun rekening hebben en dat volgens mij dus ook pas weer maandag kunnen checken (in werkdagen denkende en tenzij je betaling vrijdag binnen was).
Only dead fish go with the stream! |
|
nils7 Joined: Feb 02, 2003 Posts: > 500 From: Europe PM, WWW
|
Ik had dat geregeld via een Nederlandse webshop,
Die zo in 1 keer 5 P900's importeert, we hebben allemaal al vooraf betaald aan de webshop die al dinsdag ofzo de bestelling had en donderdag zou betalen.
Ik neem/hoop dat hij er maandag of dinsdag wel zal zijn.
I'll keep you guys updated!
|
|
Als ut goed is komt ie morgen!
|
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
is'tie der al???
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Hoi,momenteel zit ik op londen heathrow te wachten op het vliegtuig naar sydney...het duurt een tijdje.dus dan ga je maar wat met je tel spelen,en nu al de eerste meevaller,gprs roaming werkt goed hier met vodafone...over 25uur proberen of het vanuit australië ook nog werken wil...en daarna lekker vakantie...
This message was posted from a T610 |
MEEUW Joined: May 04, 2003 Posts: 134 From: HOLLAND PM, WWW
|
Flikker dan alsjeblieft die telefoon voor 2 weken weg
Stel je zou een mobiel kopen, welke word het dan? en waarom?
Ik denk erover de e700 morgen te halen maar ik kan nergens vinden hoe goed de camera is(... pixels bij ...pixels) als ik maar een foto kan maken op webcame kwaliteit verdoe ik mijn tijd na mijn idee . De p800 maakte wel aardige foto's had ik het idee.
tnx
greetz
MEEUW |
|
De E700 maakt FANTASTISCHE FOTO'S!!!!!! meteen kopen dat ding
|
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
Beetje late reactie maar myn p800 was na ruim 1dag al verkocht. Dus ik heb inmiddels sinds zaterdag de e700. ik heb de foto's nog niet op de pc gezien maar met die effecten en zoom vind ik de camera nu al geweldig! @rencomp:fijne vakantie |
|
Me P900 is er nog nie!
Die GVD &()_) )(#(_#@_)
Duitse leverancier had hem nog niet binnen!
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Ja dank je bianca,ben nu net aangekomen in sydney,alles goed,alleen problemen met de douane,mag geen fruit invoeren,zat nog in me tas..stom....maarja..gprs doet het gelukkig wel..wachten op vliegvelden kan ook leuk zijn,ben met BT aan de slag gegaan en heel wat nokia bezitters wisten niet wat ze zagen..continu gingen de berichttonen voor ontvangen nummers..
This message was posted from a T610 |
|
Kijk nou uit rencomp, zometeen word je opgepakt wegens het terroriseren van nokia gebruikers .
He op de e700 zit geen bt. Hoe krijg ik die foto's dan naar mijn pc?
greetz
|
sexychocolate Joined: Jun 05, 2003 Posts: 144 From: The Netherlands, Amsterdam PM, WWW
|
ook geen infrarood? en zoja? hebben alleen de SE toestellen de optie Verzenden via --> Infra Rood?
[addsig] |
|
E700 heeft wel infrarood.... maar weet niet of je daar iets anders mee kan dan naar andere Samsungs verzenden (bijv naar een PC).
Maar dat kan Bianca vast wel vertellen.
Ik heb mijn Z600 ook nog niet gehad
heb ze gemaild waar het ding blijft en kreeg gistermidag dit antwoord:
Quote:
| Geachte,
Tot onze spijt heeft Sony-Ericsson nogal veel moeite dit toestel te leveren. Volgens de laatste berichten (vanmiddag) zullen wij de toestellen in het silver komende maandag ontvangen. Alle andere kleuren komen pas in januari..
Onze excuses voor de lange levertijd.
|
|
Dan mag ik nog blij zijn dat ik silver besteld heb, geloof ik! maar evengoed:
|
|
is z600 dat ding onder je naam? Zo ja, dan heb ik die gisteren nog in de winkel zien liggen. Maar de man zei dat de e700 beter was.
Worden jullie niet gek van al die cijfers en letters? Ik vraag altijd alseerste als ik zoiets hoor waar ze het over hebben.
Btw wat zijn de mogelijkheden om foto's van de e700 naar de pc te krijgen, kan iemand ze opnoemen plz?
Very tnx
greetz
MEEUW |
|
het is me inmiddels duidelijk dat dat alleen via ir kan. Hoeveel kost zo'n ding en waar kan ik die kopen? Zijn er al datakabels te krijgen voor e700 of moet ik dit alles ergens anders vragen?
tnx
greetz |
|