Author |
Swedish Forum |
janaydin Joined: Nov 25, 2002 Posts: 35 From: Sweden PM |
Du måste ringa Comviq eftersom tjänsten måste aktiveras för ditt abonnemang. Räcker inte enbart med inställningarna.
This post was posted from a T68i |
|
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
ok.. får väl ringa dit då *suck*
Men tax för svaren!  |
gareb Joined: Sep 05, 2002 Posts: > 500 PM |
Gott nytt år
velman Joined: Sep 24, 2002 Posts: 22 PM |
Gott nytt år på dig med!
Seriöst, tror ni se kommer göra några stora förändringar på t68 såsom java eller annan smston? Jag är tveksam. Vad tror ni?
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
Gott nytt är på er! Det skulle förvåna mig väldigt mycket om T68 skulle då java eller annan smston. Det skulle rent av vara riktigt korkat att uppgradera mjukvaran i T68 med mer funktioner. Bättre för SE att få ut en ny modell med nya funktioner, på att folk köper nya telefoner....
tulle Joined: Dec 22, 2002 Posts: 2 PM |
Gott nytt år! Finns det en möjlighet att det finns icq till t68i.
Silvetisson Joined: Dec 11, 2002 Posts: 4 From: Sweden PM |
Gott nytt år på er alla.... Tror ni verkligen att de skulle gå uppgradera med java?...:-l
ppcrockar Joined: Mar 04, 2002 Posts: > 500 From: Sweden PM |
@ Silvetisson
Att det går är jag fullständigt övertygad om. Jag har dessutom sett en T68 med Java prototypmjukvara i. Det var på en visning av SonyEricssons nya telefoner.
Kolla vad jag skrev här:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=14103&forum=2
Men det låter otroligt att de skulle låta oss uppgradera till Java. Men det kommer säkerligen en SonyEricsson telefon med Java inom en snar framtid....
[ This Message was edited by: ppcrockar on 2002-12-30 10:20 ] |
Evilsummer Joined: Jan 16, 2002 Posts: 236 From: Gothenburg Sweden PM |
Quote:
|
On 2002-12-30 01:45, tulle wrote:
Gott nytt år! Finns det en möjlighet att det finns icq till t68i.
This post was posted from a T68i
|
|
ICQ finns som WAP-sida jag har tappat bort adressen... ska leta lite så återkommer jag när (om) jag hittar den... men det finns alltså...
-------------------
Hittade den... den är: wap88.com
[ This Message was edited by: Evilsummer on 2002-12-30 11:17 ] |
Gustaf Joined: Dec 07, 2001 Posts: 339 From: Sweden PM |
Jag tänkte att vi svenskar här på Esato kunde ta och höja snitten på recentionerna på pricerunner.com Man måste regga sig innan men det tar inte spec mycket tid. Vi måste hjälpa till och få en rättvis bild av Ericsson/SonyEricsson telefoner.
Det låter lite töntigt men, checka in denna sidan. Ganska intressant att läsa recentioner på olika mobiler
http://se.pricerunner.com/phones/
|
ElGato Joined: Nov 27, 2001 Posts: 328 From: Sweden PM, WWW
|
Hehe.. ok.. det finns en del kassa recensioner.
Men jag tycker ändå att överlag är det ganska bra betyg se telefonerna får (med all rätt ju)..
Men givetvis, det går alltid att förbättra  |
dragontrumpetare Joined: Dec 03, 2002 Posts: 231 From: sweden PM |
<The Truth is out there!!! |
OK nu en fråga jag har en t68i o en palm 505, frågan är hur kan jag få min palm att lässa wap sidor.... grprs fungerar utmärkt i telefonen.. jag behöver nog någon program till palmen.. men vilken??? och vilka inställningar ska jag göra i palmen a ja om någon kan skulle bli väldig tacksam....... |
hej igen, en fråga till, vet ni en bra sajt där man kan köpa bluetooth till bra pris, en bra modell....... jag såg bluespoon på GeAb den låg på 3000:-..... |
Pajas Joined: Dec 21, 2002 Posts: 2 From: Sweden PM, WWW
|
@ppcrockar
Jag tar gärna emot Nyårs-MMS (0739238412)
Det var någon som skickade ett snut-MMS till mig. Trodde det först var Bjarne men upptäckte försent att det inte var det (så nu har jag raderat MMSet och har inte kvar numret). Om du skickar något igen så ska jag se till att svara med något den här gången.
@bjarne1
Skickade ett MMS till dig men det var större än 30k. Antar att det inte kommit fram eftersom jag inte erhållit något läskvitto än.
@alla
Gott nytt år  |
|