Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Og gjett om jeg ble svindlet også. Er masse rykter om at svindleren skal forlate landet og flytte til utlandet. Gjør politiet noe da? NEI!! Forbanna dyr! Han mannen som svindlet oss, har svindlet oss for over 100000,- men det syns politiet er fooor lite til at de gidder gjøre noe. Noen politifolk har også bare ledd når de ville anmelde han svindleren. Hadde jeg fått tak i han mannen så skulle jeg faen meg knekt alle på på kroppen hans! |
|
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
Hva er brukeren hans på qxL??
Og har du ett telefon-nummer på fyren? er ikke sikkert det er umulig å finne ut hvem han er.. |
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
hei folkens,
Nå har jeg endlig fått HBH-60, og driver å lader den opp. Gleder meg til å begynne å bruke den.
Det som fulgte med HBH-60`en var bruksanvisning, lader og veske.
Ang veske, har SE virklig så dårlig råd om dagen at de ikke har råd til belteklipps, vesken selv er meget fin, men fortsatt ikke belteklipps!!!!!
Mvh
MD |
Sir-SonyEricsson-man Joined: May 30, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM, WWW
|
ja belteklippset savner ejg oxo.. men det er genialt headsett må jeg si... har det på meg og for første gang merker jeg ikke at jeg har det hengene
Sony Xperia 1 II, Xperia 5, Huawei P30 Pro |
hei igjen,
Jeg er helt enig, har bare brukt den en liten stund men er meget fornøyd så langt. Veldig fin lyd både ut og inn, og god rekkevide er det også.
jeg får bruke den litt til, og så komme tilbake med min mening om den.
MVH
MD |
|
mine første tegn på svakhet merker jeg no når jeg fjerner meg mer en 8 m fra mobilen.. da blir det litt skuring i bakgrunden...
Eulogy Joined: Sep 24, 2002 Posts: 174 From: Horten, Norway PM |
Quote:
|
On 2003-03-27 10:19, skjalg wrote:
Hva er brukeren hans på qxL??
Og har du ett telefon-nummer på fyren? er ikke sikkert det er umulig å finne ut hvem han er..
|
|
Vi har sjekket ut navnet hans og adressen hans. Han ga oss en adresse i Bergen og når vi sjekket telefon nummer så var han registrert i oslo. Vi fikk noen til å dra til oslo, men der bodde ikke han. Han ble kastet ut fra den adressen for et år siden. Vi fikk også fryst to av hans kontoer, men hadde han penger i dem? Nope, han tok ut pengene ganske kjapt. Purken gidder heller ikke gjøre en dritt. De bare ler av oss. Har prøvd å ringe alle hans telefon nummer, men alle er slått av. Denne mannen er nok forduftet sammen med pengene våres. Men hvis noen skulle få tak i han, ja, da ska jeg være den første som knuser kroppen på denne mannen! |
|
jeg må bare si jeg altid har vist at det ikke er lurt og selge ting over internett eller kjøpe... Jeg viste det hele tiden...
Men men... kommer aldri til og kjøpe ne alikevel.. bare selge... og jeg er en ærlig selger
thevoice Joined: Apr 14, 2002 Posts: 20 From: Norway PM |
Er det mange som har bæreveske til sin P800?
Har tenkt at jeg sikkert trenger det til min.
Hvilke bærevesker synes dere er best? Og hvor selges de?
Hva er den letteste måten å skrive æ, ø og å på med tekstgjenkjenningen? |
|
jeg har ikke, men skulle gjerne hat en vis det kommer en som funker bra...
Hei,
Er det noen her som har bestilt "screen shields" fra Brando i Hk? Gikk det greit? Måtte dere betale med kort eller går det ann å ta det som postoppkrav?
Evt er det noen butikker som selger dem i norge?
MVH MD |
|
vet at mister opheim kjøpte sin fra hongkong og han hadde ikke noen problemer.. tok ca 2-3uker før den kom og han betalte rundt 150 kr med frakt, sa han iallefall...
Men hadde vært fint vis vi hadde fått dette til norge oxo..
thevoice Joined: Apr 14, 2002 Posts: 20 From: Norway PM |
Jeg bestilte også min fra Brando. Det fungerte helt fint. Husker ikke hva jeg betalte, men den ble ihvertfall levert i postkassen etter ca 2 uker.
Fungerte fint å få den på også, men jeg fikk en liten luftboble som jeg må ta en dag for å få fikset. Det som er greit med akkurat denne screenprotectoren er at man kan ta den av, vaske den og sette den på igjen.
Er fornøyd så langt
By the way, er det noen som har fått til TipicME på Telenor?
Jeg får bare feilmeldinger om GPRS-opsettet.. Har prøvd både med det fra opheim.com og det sony ericsson sendte meg fra websidene deres. |
|
ok... hater og bestille ting over internett (utenom Komplett, microplex og 3dfxcool)... så jeg for vente til det kommer til norge eller noen gidder og bestille det for meg...
Jeg fikk tipic til og virke første gang jeg hadde version 1.0... men jeg måtte jo føkke det til forde jeg ville ha den nye versionen... og etter installsjonen av det funket det ikke mer...
jaja... prøver sånn av og til og få det til og virke men men... vis noen kan si hvordan ...Klarer og logge meg på direkte til tipic. men for liksom ikke kontakt med msn...
hva er feilen du får a?
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
ang. tipic så brukte jeg versjon 2.0 en stund, helt til den plutselig dukket opp med feilmelding: "check your GPRS settings"
jeg vet at jeg bruker riktige innstillinger så noe er f**ked, den klarte helller ikke koble opp om jeg var koblet til med bluetooth.
Jeg innstallerte derfor den tidligere versjonen, 1.1 og den fungerer fint... dere bør prøve å innstallere en tidligere versjon, om dere har! |
|