Author |
Nederlandse draad... Dutch Forum |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
en het is geworden: z600 met voda
|
|
rencomp Joined: May 08, 2003 Posts: 188 From: Netherlands PM |
Goede keuze vlammetje...zo nou op dit moment is het bij mij over met het mms'en bij orange,het werkt niet meer...ook het downloaden van thema's en andere zaken gaat tijdelijk niet meer...ook de eigen share pagina's werken niet meer helemaal fijnloos,bv,niet alle afbeeldingen kunnen meer geladen worden enz...
This message was posted from a T610 |
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Sinds kort rammelt mijn t610 als ik gebeld wordt, nee je hoort niet de tril functie, naar je hoort het tikken. Ook als je hem zachtjes schud hoop je dat. Zijn er meer t610 gebruiker die dat hebben?
Hoor gelukkig nog niks rammelen in mijn t610...zeker een keer hard gevallen...?de t610 is toch wel een stevig toestel...
Was ie maar gevallen, dan wist ik tenminste waardoor dat gerammel komt! Nee, een tijdje geleden werd ik gebeld en toen klonk de trilfunctie ineens wat raar. Nu zit de trilmodule bij de T610 onderin en het gerammel hoor je achter het beeldscherm dus kapot is die module niet denk ik. Ik dus gister met het service & support centrum gebeld. Uitgelegd, kwam als antwoord dat er weleens iets afgebroken zou kunnen zijn. Dus vandaag dus langs een servicepoint.
Blablabla.. Ik die gast eindelijk zover dat ie het toegaf dat er iets kapot kon zijn, komt zijn collega. Ja dat doen ze bij allemaal!!
Nou ja, ik weet wel beter dacht ik bij mezelf. Die gast wilde niet eens de moeite nemen om te kijken of te luisteren! Nu zeg ik je. Worden ze bij soms geselecteerd hufterigheid?!!
Als het marktaandeel wil verhogen, moeten ze eerst maar eens zorgen dat hun after-sales een beetje fatsoenlijk werkt!!
Voorlopig hou ik mijn toestel nog, als het erger wordt ga ik nog wel een keer terug. Maar dan naar een ander servicepoint.
[ This Message was edited by: htbpilot on 2003-11-07 14:47 ] |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
@htbpilot: was je naar het servicepunt in spijkenisse geweest omdat ik jou zag? :-)
This message was posted from a P800 |
Ja idd. Eerst een hele reis maken om er te komen (ligt in een industrie gebied) en dan nog zo behandeld worden!! Wordt de volgende keer maar richting Den Haag ofzo voor een goede servicepoint? |
|
Dan mocht je wel ff zeggen dat je daarheenging ;-) ik wil nieuwe firmware voor mn p800 (ik heb een van de 1e) maar het schijnt dat het ver lopen is en ik heb geen zin om dat stuk in mn 1tje te lopen :-(
Viel wel mee. Was nog geen 5 minuten lopen. Maar volgende keer zou ik je berichten  |
|
echt waar?? ik hoorde dat je dan bijna 2 km moest lopen omdat daar geen bus in de buurt stopte. Dan moet ik daar toch maar eens heengaan :-D
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
Run 2 kilometer for a buss and the buss dident stopp? That is what i got out of it
|
Rickstur Joined: Mar 25, 2002 Posts: 260 From: The Netherlands PM |
You need some more lessons  |
|
hehe sort of. i wanted to go to a servicepoint but at another servicepoint they told me that the nearest busstop was 2kilometres away from the servicepoint. if i wanted to go there i had to walk those 2km. But htbpilot just said that it wasn't that far because he walked less than 5 minutes.
BTW: html werkt weer met orange!
This message was posted from a P800
[ This Message was edited by: bianca on 2003-11-07 16:56 ] |
Quote:
|
On 2003-11-07 17:48:55, Bianca wrote:
BTW: html werkt weer met orange!
This message was posted from a P800
|
| Idd het werkt weer zoals vanoudst, en....ook het mms'en werkt nu perfect tussen de verschillende providers onderling..kan nu dus eindelijk ook mms van niet-orange gebruikers ontvangen..en versturen gaat nu ook stuk rapper..tussen zenden, en otvangen aan de andere kant zit nu minder dan 2 minuten..eerst nog van orange-vodafone minstens 10minuten.... |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
den virker bra eller dårlig?
|
|