Esato

Forum > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum

Previous  123 ... 909192 ... 271272273  Next
Author Nederlandse draad... Dutch Forum
Bianca
W810 black
From: The Netherlands
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 15:29
Reply with quoteEdit/Delete This PostPrint this post
oke ik ben benieuwd. die html was toch wel erg handig :-)

This message was posted from a P800

deliciosomarron
P910
From: The Netherlands bka Holland
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 15:43
Het ziet er dus naar uit dat deze jongen het nog veel langer zonder "Share" moet doen dus, want ik kom er nog steeds niet eens op en heb nog steeds dezelfde foutmeldingen.

Om me dan maar gelijk in het diepe te storten ga ik dan maar gelijk dat MMS aanvragen ook, misschien kan ik dan een van de twee terwijl ik op beiden wacht!
Only dead fish go with the stream!
rencomp
T610
From: Netherlands
PM
Posted: 2003-11-06 15:56
@rokin#128,mooi dat ze nog proberen wat uit vd leggen.zal wel goedkomen dan..enu dat mms versturen gaat prima,maar ik heb er nog geen 1tje ontvangen...heb er een paar vanaf een voda nr naar orange gestuurd..tot nu toe nog niets...

This message was posted from a T610

MEEUW
T68i
From: HOLLAND
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 15:59
Ik heb al een mmsje gehad van orange en er 1 verstuurd .
Dus het werkt wel !(heeft gewerkt wa eva)
greetz
MEEUW
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 16:20
Waarom heb ik altyd de domste medewerkers van orange aan de lijn?? Ik bel ze net op om mms te activeren dus mms is (opnieuw) geactiveerd, hij wist niks over dat het niet zou werken. Toen vroeg ik hoe het zat met html. Zegt die kerel het moet werken en dat het aan mijn instellingen zou liggen. En hij kwam met oplossingen zoals telefoon snachts uitzetten (wat ik altijd doe) en alle profielen erafgooien en opnieuw eropzetten (wat ik ook al 2x gedaan heb). Dus ik zei het ligt bij orange. Maar neehoor volgens hun was er bij orange niks aan de hand ;-)

MEEUW
T68i
From: HOLLAND
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 16:37
mm weet niet bianca. Heb jij weer
Ik heb altijd een leuke spontane meid aan de telefoon. . Dat heeft ook zo z'n nadeel want ik kan zo nooit boos worden op orange .
Orange is hoe gek het ook klinkt, een leuke bezigheid voor mij ;-P
greetz
MEEUW
forceabuser
Xperia X10 Mini Black
From: holland
PM
Posted: 2003-11-06 18:14
op tweakers.net staat sinds kort het volgende:

Quote:

............Met de PSP zullen niet alleen spellen te spelen zijn. Ook wordt het apparaat geschikt gemaakt voor het afspelen van muziek, films en mobiele telefonie..........

Betekent dit een nieuwe telefoon van ?
of maakt Sony nog steeds telefoons ofzo?
i traded in my n82 for a c702 that is how much i
rencomp
T610
PM
Posted: 2003-11-06 18:19
@ meeuw,
Ok dus bij jou werkt het dan, ook verzenden alleen zeker, nouja die ene van orange zelf heb je dan ontvangen, ik ook, maar heb je ook van andere al wat kunnen ontvangen...? Ik dus nog helemaal niets, wel naar enkele kennissen van me gestuurd, overal keurig aangekomen, sturen ze wat terug, Ho maar, zelfs nu al meer dan 20uur later nog niets ontvangen..moet er wel bij zeggen dan het allemaal vodafone gebruikers zijn. Daarom even naar internet gegaan, naar http://mmscity.com/main/freecontent.html om gratis een mms te laten sturen naar je nummer, maar nog niets hoor, heb er ook 1tje naar me voda nr gestuurd, komt direct aan...Wat ik alleen nog niet kan proberen, is tussen orange gebruikers te mms'en. simpelweg omdat niemand van me kennisen orange gebruikt....dus weet niet of dat wel werkt..dus tot nu toe alleen nog maar kunnen verzenden...(lig er nog niet wakker van, zal echt wel een keertje gaan werken)....gr, René

@forceabuser
Ja, nu zoiets weer, lijkt mij dat die draagbare spelcomputer (dat is het uiteindelijk) niet zo veel met SE heeft te maken maar toch weer een eigen product van sony uit Jap is...moet zoiets het nu weer gaan worden..paar jaar geleden was je modern en liep je voorop als je met een noka 5110 aankwam,met de allernieuwste ringtones en daarmee continu snake aan het spelen was..(tja de mts school tijd..zucht)

[ This Message was edited by: rencomp on 2003-11-06 17:25 ]

[ This Message was edited by: rencomp on 2003-11-06 17:27 ]
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 18:26
mms werkt inmidels goed bij mij en versturen en ontvangen tussen MEEUW en ik werkt ook goed :-)

rencomp
T610
PM
Posted: 2003-11-06 18:30
ok dat is mooi, dus tussen orange gebruikers wel goed werkend dan...jullie beide...dan zal er weer veel misbruik van gemaakt worden die gratis periode....staat die zendmast daarzo weer roodgloeiend...kom ik volgende week in gorinchem om te werken, is het gprs net weer overbelast door Meeuw......
Rokin#128
S700
From: Amsterdam
PM
Posted: 2003-11-06 19:12
Quote:

On 2003-11-06 16:20:10, Bianca wrote:
Waarom heb ik altyd de domste medewerkers van orange aan de lijn?? Ik bel ze net op om mms te activeren dus mms is (opnieuw) geactiveerd, hij wist niks over dat het niet zou werken. Toen vroeg ik hoe het zat met html. Zegt die kerel het moet werken en dat het aan mijn instellingen zou liggen. En hij kwam met oplossingen zoals telefoon snachts uitzetten (wat ik altijd doe) en alle profielen erafgooien en opnieuw eropzetten (wat ik ook al 2x gedaan heb). Dus ik zei het ligt bij orange. Maar neehoor volgens hun was er bij orange niks aan de hand

Je moet het echt net treffen met die lui,
de eerste keer dat ik vandaag belde lieten ze me eerst opnieuw alle settings invoeren via sms, en telefoon uit en aan doen etc..
Werkte toen nog steeds niet dus ik weer bellen en toen kreeg ik dat meisje dat het ook werkelijk na ging vragen ipv de "deny everything"-tactiek

deliciosomarron
P910
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 19:25
Na een enerverend telefoontje aan de Orange klantenservice / Share-helpdesk zijn ze erachter dat het wel een heel vreemde zaak is wat mijn geval betreft.

Ik krijg nu tenminste andere foutmeldingen, maar wat ik daarvan moet geloven is ook weer de vraag. Maar ja ik kan tenminste nu iedereen gaan lopen zieken met dat gratis mms, want vreemd genoeg werkt dat vlekkeloos!

Naar T-mobile en Orange klanten kan ik zonder problemen mms-en, nu alleen nog even Telfort, KPN en Vodafone uitproberen.

Btw waar slaat de leesbevestiging op (ontvangsbevestiging snap ik) en hoe willen ze dat nagaan voor de mensen die hun mms vanaf een website lezen?
Bianca
W810 black
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 19:26
ja ik heb blijkbaar altijd pech met hun. ik ging mijn p800 met orange kopen, dus ik had de klantenservice gebeld of ik kon verlengen want ik was op de helft zeiden hun ja. toen heb ik voor de zekerheid nog naar een andere medewerker gebeld die zei ook dat dat kon. Dus ik helemaal naar die orangewinkel gereisd kom ik daar kan het dus niet, terwijl het 2x toegezegd was!! uiteindelijk kreeg ik de p800 dus niet voor die prijs maar kon ik een nokia 3650 tegen inkoopsprijs krijgen maarja die is lelijk. Sindsdien heb ik helemaal geen vertrouwen meer in de klantenservice want eerst had ik ook al problemen gehad met hun. :-(

Rokin#128
S700
From: Amsterdam
PM
Posted: 2003-11-06 19:40
@ Bianca

Dat komt misschien omdat Orange aan de telefoon een andere bv is dan de Orange-shops. Tenminste, dat was een jaartje geleden wel zo. (weet niet zeker of het toen nog Dutchtone was) Toen heb ik verlengd en kreeg ik de T68i veeel goedkoper wanneer ik telefonisch verlengde dan wanneer ik dat in de shop zou doen.

Met m'n p800 was dat niet mogelijk omdat de Orange-shops ze alleen konden leveren en ze bij telefonische verlenging niet leverbaar waren.
Misschien waren ze daar gewoon niet goed ingelicht...

Communicatie is intern vaak heel moeilijk blijkbaar.

@ deliciosomarron

Vooralsnog is MMSen naar Telfort, KPN nog niet mogelijk.
Toen ik het van de week aanvroeg werd me tenminste verteld dat ik naar Orange, T-Mobile en Vodafone zou kunnen sturen

[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-06 18:43 ]

[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2003-11-07 13:42 ]
deliciosomarron
P910
PM, WWW
Posted: 2003-11-06 22:20
@Rokin#128

Ik was er al achter dat je naar Telfort (voormalig O2) niet direct mms-jes kon sturen. Gelukkig heeft het merendeel van mijn vrienden Orange dus kan ik me daarop gaan concentreren. De rest moet maar een Orange prepay kaart kopen hehehe.
Access the forum with a mobile phone via esato.mobi
Previous  123 ... 909192 ... 271272273  Next
Goto page:
Lock this Topic Move this Topic Delete this Topic