Author |
het grote "ellende met t-mobile" forum (dutch) |
Sabbie Joined: Jun 19, 2003 Posts: 29 From: Netherlands, Groningen PM |
Ga je dat in elk nederlandse forum posten?? |
|
De Neel Joined: Jun 25, 2003 Posts: 3 From: The Netherlands PM |
Bedankt voor je positieve bijdrage hè! |
Vlammetje Joined: Mar 01, 2003 Posts: > 500 From: Den Haag PM, WWW
|
Hmmmm, ik heb gehoord dat mensen die lettertjes met nagellak remover verwijderd hebben??????
Let wel... ik heb het alleen maar gehoord!!!
En ik heb nog niet gehoord dat er andere kleuren beschikbaar zijn in NL
|
Kunnen die frontjes eraf?? Anders kan je ze gewoon kaal schuren en over spuiten
Heb je een frontje in elk gewenste kleur, en als je een beetje creatief bent (of iemand kent die kan paint-brushen) heb je ook nog eens een super origineel frontje  |
|
Frontjes zijn niet verwisselbaar.
andere kleuren zijn tot nu toe alleen in Hong Kong en Dubai beschikaar. Ik hoop eind juli/begin augustus ook hier
|
als de frontjes niet verwisselbaar zijn hoe kan je er dan andere kleuren overheen doen??? gaan die frontjes over het huidige heen??
Dan moet je tapen als je hem wilt spuiten, maar dat zou ik niet aanraden tenzij je een pro bent  |
|
ik zou er zelf niet aan beginnen. Koop gewoon de kleur die je hebben wilt (duh!)
voor sprayen.........hmmmm alleen als het eindresultaat er niet echt toe doet...
|
lijkt me toch best cool.. misschien dat als ik een P800 heb dat ik m'n t68i dan ga sprayen  |
De Neel Joined: Jun 25, 2003 Posts: 3 From: The Netherlands PM |
Menschen, bedankt voor jullie hulp! Ik ga eens voorzichtig kijken of het me lukt! |
Een waar wonder!! Ik zit gewoon op de wap site van esato met t-mobile!! Het is toch niet te geloven! Alleen het nederlandse draadje doet het niet..
This message was posted from a T68i |
Bianca Joined: Dec 29, 2002 Posts: > 500 From: The Netherlands PM, WWW
|
@ sabbie als je wil dat de nederlandse draad het wel doet moet je in het menu van esato het wml/wapforum kiezen en niet xhtml want die xhtml werkt idd niet maar het wml/wapforum dat werkt die topic wel! |
Ik ga het proberen!!
This message was posted from a T68i |
Bart.w Joined: Dec 20, 2002 Posts: 69 From: Madrid, Spain PM |
Okay, volgens mij is het esato/gprs probleem bij T-Mobile opgelost want kan nu gelukkig al een week van genieten!!! |
|
Yeah! bij mij gaat het ook HEEL erg goed.
Nu alleen de email functie nog....
|
|
Email functie werkt. Maar attachments verzenden naar bijv. Hotmail werkt weer niet. vanuit de telefoon wordt er gewoon verzonden, zonder mankerem, maar de ontvanger krijgt alleen het tekst gedeelte en geen attachment. Je kunt zelfs niet zien dat er ooit een attachment geweest is.
Iemand bij wie het wel werkt die misschien tips heeft?? Bedankt!
|
|