Author |
NorgesMagasinet - Norsk Forum |
thevoice Joined: Apr 14, 2002 Posts: 20 From: Norway PM |
P800 selges på shop.sense.no til rundt 4400 kroner.
Det dumme er at den ikke er tilgjengelig i web-butikken når de ikke har den på lager. Og den går fort ut når de får den inn.
Men det kan være verdt å følge litt med på siden hvis man vil ha den til en OK pris når de får den inn. |
|
Raven Joined: Jul 01, 2002 Posts: > 500 From: Norway PM |
'aften. litt dødt her i det siste..
carpe noctem |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
Har vært liv i rykk og napp her i det siste ja... For noen uker siden var det mere konstant. |
Hurrle Joined: Sep 20, 2002 Posts: 47 From: Norway PM, WWW
|
Har jo vært fint vær noen dager, kanskje noen som er litt ute istedenfor å sitte inne forran skjermen.
Jeg har nesten vurdert ta presenningen av båten. Var på "Sjøen for alle" i går og med det været som har vært noen dager så klør det i fingrene alt. Gleder meg sinnsykt til mai nå!
K800i, M600i |
Bjerkebanen Joined: Feb 26, 2002 Posts: > 500 From: El culo del mundo! OSLO NORUEG PM, WWW
|
jaaa båååt er braaaaa! Spessielt båter som er stooore og vanskelige og falle ut av.
BTW har du servo styring`på båten?
Va me ABS bremser har du det?
|
Afro Joined: Apr 05, 2002 Posts: 27 From: Norway PM |
Jeg må være uten p800en min mellom en og tre uker!! Sendte den inn etter at den bare døde, og servicemannen sa at han ikke fikk liv i den whatsoever! Så nå er den visst på vei til danmark?! Stor sjangs for at jeg fikk swap, men er det noe gull da? Er ikke det lappeteppetelefoner?
Litt trist å måtte bruke Siemens a50 lissom |
skjalg Joined: Dec 08, 2001 Posts: > 500 From: B$rum, Norway PM, WWW
|
det hører virkelig hjemme med en utepils på aker brygge om dagen, kanskje ikke akkurat idag.
Brannalarmen gikk her og det var ikke spesielt digg å stå ute i kortarmet t-skjorte.
Der fikk man igjen for å tro det var blitt "sommer"
Har noen forresten testet web-serveren som har kommet til P800? Ganske festlig at man faktisk kan lage en html side på telefonen og legge den ut på internett bare ved å koble seg opp på GPRS. Fungerer helt utmerket, og man har til enhver tid oversikt over antall treff og hvilke IP adresser som forsøker logge seg på siden du har lagt ut.
P800 er uten tvil en vinner på alle punkt! Etter vel 4 måneder med telefonen er hver dag fremdeles julaften
Og bare vent til den nye UIQ`n er ute! Og når Kamera API`n er sluppet! Mye bra i vente..
Føler med deg Afro, synd de ikke bare kunne gi deg en ny "bytte-telefon" på stedet, trodde det var mere vanlig enn å sende de avgårde til Danmark
God Vår forresten!
[ This Message was edited by: skjalg on 2003-03-20 14:34 ] |
Zand Joined: Jan 31, 2002 Posts: 242 PM |
@Afro
Du har jo krav på en tilsvarende eller bedre telefon hvis reparasjonen tar over 1 uke forutsatt at du leverte den inn der du kjøpte den! |
HC Joined: Apr 23, 2002 Posts: 105 From: Norway, Bergen.. PM |
Hehe, tilbake fra en NATO-øvelse nå, her er det ikke akkurat sommer.. Men vi rakk akkurat Simpsons, og i dag viste de tikfeldigvis en episode jeg har på mobilen ; så etter litt konstruktiv spoling tror nå gutta at jeg har tv på mobilen!!! :) Dog en bløff som snart blir avslørt.. En liten tanke ang. de mobile toppmobiler for tiden; Jeg har jo vært nesten et år utenfor bransjen nå, og måneder uten internett.. Men nå som jeg har satt meg litt inn i situasjonen igjen, er det en ting som irriterer meg grenseløst.. Hva i ... er poenget med å lage telefoner med fargeskjerm, kamera, mp3 etc. uten eksternminne??? Ta T610 for eksempel, totalt ubrukelig med kun et par mb minne, om jeg ikke har misforstått.. Og dette gjelder jo alle Nokias kameramobiler også.. Ubrukelig!! Jeg har to 64mb-kort i tillegg til internminnet på 12 og 16-sticken, og jeg kan nesten ikke vente på 128mb'en.. ???????????????? Håpløst...
This message was posted from a WAP device |
tranquil Joined: Dec 15, 2001 Posts: > 500 From: Oslo, Norway PM |
Grunnen er ganske enkel HC. P800 er, og vil være, 's toppmodell en god stund. Jeg vil nå ikke gå så langt som å si at T610 er totalt ubrukelig...
Du får bli med på treffet den 7. April og se på den...
|
|
HC - Jeg la også merke til at "trilogy of error" episoden gikk på tv3 igår, er forøvrig jeg som har encodet den episoden du har på telefonen, moro å se at ting sprer seg! |
Afro Joined: Apr 05, 2002 Posts: 27 From: Norway PM |
@Zand
Joda jeg vet det, er serviceansvarlig på en expertavdeling og har ganske mye med reklamasjoner og reparasjoner på mobiltelefoner å gjøre. Siden emts har mistet kontrakten med både se og nokia så må vi bruke andre verksteder, og kontraktene med disse er ikke helt 100% på plass enda. Måtte bare få den på service uansett nå. Trur ikke jeg hadde fått ny av meg selv uansett hehe  |
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei Folkens,
Jeg får tak i HBH-60 til 1300 kr, burde jeg kjøpe den ? er det bra lyd på den, og hvordan er den batteri messig?
Evt er den noen som vet om det er noen steder som selger den billigere?
MVH
MD |
|
Vet ikke så mye om HBH-60, annet enn det jeg har hørt fra andre.. og det er rett og slett at den er grisebra.. du kan ikke bli misfornøyd med den.. vurderer den selv, men nå er jeg ikke så fan av hele den "space-alien-look" greia som det er med bluetooth-headsets.
Jeg ler hver gang jeg ser noen gå rundt på gata med noe sånt
Ellers er HBH-60 det tøffeste bt-head settet å oppdrive for tiden mener nå jeg, bortsett fra bluespoon såklart.
|
MobileDude Joined: Jan 15, 2003 Posts: 11 From: Norway PM |
Hei Skjalg,
takk igjen tror jeg skal kjøpe den .
kan fortelle mer omd en etter at jeg har prøvd den.
MVH MD |
|